eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O.
Dworska 1
40-584 Katowice
woj. śląskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2012 - 2015



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

1 055 500 zł

Liczba zamawiających

2

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie śląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. zamówień to 1 055 500,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2012 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Śląskie.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 1 045 500,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. przetargu, którego przedmiotem było Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 10 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to świadczenie usług promocyjno-reklamowych wchodzących w skład tzw. pakietu sponsorskiego w ramach konkursu Jednoaktówka po Śląsku - II edycja - 2012 rok. Przetarg ogłoszony był przez Województwo Śląskie.


Liczba udzielonych firmie IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2015 1 1 045 500,00 PLN 1
2012 1 10 000,00 PLN 1
RAZEM: 2 1 055 500,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 055 500,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji, Usługi reklamowe, Usługi marketingu bezpośredniego, Usługi reklamowe i marketingowe, Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Katowice (1 przetarg na łączną kwotę 10 000,00 zł). Tychy (1 przetarg na łączną kwotę 1 045 500,00 zł).

Lista przetargów, w których firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2015

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2015-03-31 Tychy

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
Usługi

Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach
1 045 500,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 1 045 500,00 zł.

Rok 2012

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2012-10-31 Katowice

Województwo Śląskie
Usługi

świadczenie usług promocyjno-reklamowych wchodzących w skład tzw. pakietu sponsorskiego w ramach konkursu Jednoaktówka po Śląsku - II edycja - 2012 rok.
10 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 10 000,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.