eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Tychy: Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach
Numer ogłoszenia: 76054 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40204 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ustalenie szczegółowych warunków realizacji strategii wraz z Planem działań marketingowych, będących załącznikiem do umowy na podstawie projektu wybranej pracy konkursowej, zgodnie z założeniami Zamawiającego, o których mowa w Regulaminie Konkursu. Przedmiotem umowy jest realizacja strategii marketingowej wraz z wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach wraz z przeniesieniem na Zamawiającego majątkowych praw autorskich i praw pokrewnych do przedmiotowej pracy i jego części składowych, z zastrzeżeniem istotnych postanowień umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.21.00 - Usługi marketingu bezpośredniego 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Imago Public Relations Sp. z o.o., ul. ,, Dworska 1, 40-584 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 850000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1045500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1045500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1045500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku, gdy przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art. 110, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej. Skorzystanie z możliwości udzielenia zamówienia z powołaniem się na przesłankę określoną pod pkt. 2) jest dopuszczalne, gdyż konkurs stanowił publiczne przyrzeczenie przyznania przez Zamawiającego nagrody za wykonaną pracę w postaci zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej. Celem udzielenia zamówienia jest dostęp do nagrody w postaci możliwości uczestniczenia w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki jaki jest wynikiem uprzedniej oceny uczestnika konkursu i jego pracy w powszechnie dostępnym i publicznie ogłoszonym postępowaniu. Zastosowanie trybu z wolnej ręki w celu udzielenia przedmiotowego zamówienia uzasadnione jest tym, że zamówienie jest nagrodą dla autora zwycięskiej pracy tj. dla Imago Public Relations Sp. z o.o., ul. Dworska 1, 40-584 Katowice. W związku z powyższym, należy uznać, iż spełniona zostaje przesłanka określona w art. 67 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.