Dane wykonawcy:
"WV MARKETING" SP. Z O.O.
Jana Olbrachta 29/22
01-102 Warszawa
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie "WV MARKETING" SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2011 - 2015
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
6
Łączna wartość
wygranych przetargów
1 641 014 zł
Liczba zamawiających
2
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma "WV MARKETING" SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie "WV MARKETING" SP. Z O.O. zamówień to 1 641 014,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2015 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 599 994,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przetargu, którego przedmiotem było Publikacja 24 artykułów w języku angielskim promujących i rozpowszechniających informacje o projektach współfinansowanych, w miesięczniku The Polish Science Voice.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 147 600,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat agroturystyki na łamach The Warsaw Voice Przetarg ogłoszony był przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Liczba udzielonych firmie "WV MARKETING" SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy "WV MARKETING" SP. Z O.O. w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2015 | 2 | 799 994,00 PLN | 2 |
2014 | 1 | 300 000,00 PLN | 1 |
2013 | 1 | 147 600,00 PLN | 1 |
2012 | 1 | 204 000,00 PLN | 1 |
2011 | 1 | 189 420,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 6 | 1 641 014,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (6 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 641 014,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe, Usługi w zakresie promocji, Usługi publikacji
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (6 przetargów na łączną kwotę 1 641 014,00 zł).
Lista przetargów, w których firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2015
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2015-03-24 | Warszawa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi |
Usługi Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice |
200 000,00 PLN |
2015-01-21 | Warszawa Narodowe Centrum Badań i Rozwoju |
Usługi Publikacja 24 artykułów w języku angielskim promujących i rozpowszechniających informacje o projektach współfinansowanych, w miesięczniku The Polish Science Voice |
599 994,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 799 994,00 zł. |
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-02-17 | Warszawa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi |
Usługi Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i agroturystyki na łamach The Warsaw Voice |
300 000,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 300 000,00 zł. |
Rok 2013
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2013-03-21 | Warszawa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi |
Usługi Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat agroturystyki na łamach The Warsaw Voice |
147 600,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 147 600,00 zł. |
Rok 2012
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2012-12-21 | Warszawa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi |
Usługi Kampania informacyjna na temat polskiego rolnictwa, gospodarki żywnościowej oraz prezentacji walorów polskiej żywności, jej wartości smakowej, zdrowotnej i ekologicznej na łamach The Warsaw Voice |
204 000,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 204 000,00 zł. |
Rok 2011
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2011-01-24 | Warszawa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi |
Usługi Przedmiotem zamówienia jest1) zamieszczenie przez Zamawiającego w 11 wydaniach miesięcznika The Warsaw Voice publikacji dotyczącej polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej; 2) dystrybucja przez Wykonawcę każdego wydania miesięcznika The Warsaw Voice w ilości 1 000 egzemplarzy do ambasad i konsulatów RP; 3) zamieszczenie publikacji na stronie internetowej www.warsawvoice.pl oraz jej promowanie wśród użytkowników tego portalu |
189 420,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "WV MARKETING" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 189 420,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.