eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Warszawa: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice
Numer ogłoszenia: 68426 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232000, faks 22 6232315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice. Kampania będzie prowadzona w okresie kwiecień - grudzień 2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WV Marketing Sp. z o.o., ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Kampania na łamach anglojęzycznej prasy The Warsaw Voice daje możliwość dotarcia z polskim punktem widzenia i z polskim stanowiskiem, w tym w zakresie prezentacji walorów polskiej żywności oraz turystyki wiejskiej, do ważnych opiniotwórczych i decyzyjnych środowisk europejskich. The Warsaw Voice to jedyne polskie medium pozwalające na realizację powyższego celu poprzez wersję drukowaną i wersję elektroniczną wydawnictwa. The Warsaw Voice, ukazujący się nieprzerwanie od października 1988 r., zdobył sobie w środowisku mieszkających w kraju i za granicą cudzoziemców pozycję ważnego, niezależnego i prestiżowego źródła informacji o Polsce. Współpracuje m.in. z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Obrony Narodowej, Ministerstwem Skarbu Państwa, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowym Bankiem Polskim. Jego dystrybucja obejmuje między innymi uczestników krajowych i międzynarodowych spotkań biznesowych i politycznych, np. rozliczne fora i konferencje typu Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, rozliczne targi międzynarodowe, w tym MIPIM i MAPIC w Cannes czy Expo Real w Monachium. Czasopismo jest wysyłane do ambasad i konsulatów RP oraz jest dostępne w prenumeracie, otwartej sieci sprzedaży detalicznej, liniach lotniczych, cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach, centrach biznesowych itd. Obecnie liczba aktywnych czytelników i użytkowników multimedialnej platformy The Warsaw Voice jest szacowana na minimum 45.000 angielskojęzycznych osób, z czego ponad 30.000 korzysta z wersji elektronicznej. Grono czytelników, złożone z osób z przyczyn zawodowych bądź osobistych zainteresowanych Polską, składa się z wpływowych reprezentantów biznesu, polityki, dyplomacji, nauki i mediów. Są to ludzie o wysokim statusie intelektualnym, zawodowym i materialnym, mający istotny wpływ na podejmowane w ich środowiskach i krajach decyzje oraz opinie społeczne. Obiektywna, dziennikarska prezentacja polskiej gospodarki jest specjalnością The Warsaw Voice od chwili jego powstania. Jej konsekwentne stosowanie przyciąga uwagę czytelników i buduje uzasadnione poczucie wiarygodności dziennikarskiej, a to pozwala osiągnąć bardziej skuteczny efekt promocyjny niż przy pomocy metod standardowych, posługujących się folderami i tym podobnymi wydawnictwami. Portal internetowy www.WarsawVoice.pl, dostępny także pod adresem www.PolandAccess.pl, odnotowuje obecnie już ponad 1 200 000 wizyt w skali miesiąca, a codzienny angielskojęzyczny biuletyn The Warsaw Voice, dostępny dla zarejestrowanych użytkowników, odbierany jest przez ponad 13.000 osób z całego świata. Podmiotem realizującym kampanię na łamach The Warsaw Voice jest WV Marketing Sp. z o.o., który jako podmiot w 100% zależny od wydawcy zajmuje się realizacją tego typu projektów w ramach Grupy Warsaw Voice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.