Ogłoszenie z dnia 2015-03-26
Warszawa: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej,
w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice
Numer ogłoszenia: 68426 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232000, faks 22 6232315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i turystyki wiejskiej na łamach The Warsaw Voice. Kampania będzie prowadzona w okresie kwiecień - grudzień 2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WV Marketing Sp. z o.o., ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200000,00
Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Kampania na łamach anglojęzycznej prasy The Warsaw Voice daje możliwość dotarcia z polskim punktem widzenia i z polskim stanowiskiem, w tym w zakresie prezentacji walorów polskiej żywności oraz turystyki wiejskiej, do ważnych opiniotwórczych i decyzyjnych środowisk europejskich. The Warsaw Voice to jedyne polskie medium pozwalające na realizację powyższego celu poprzez wersję drukowaną i wersję elektroniczną wydawnictwa. The Warsaw Voice, ukazujący się nieprzerwanie od października 1988 r., zdobył sobie w środowisku mieszkających w kraju i za granicą cudzoziemców pozycję ważnego, niezależnego i prestiżowego źródła informacji o Polsce. Współpracuje m.in. z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Obrony Narodowej, Ministerstwem Skarbu Państwa, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowym Bankiem Polskim. Jego dystrybucja obejmuje między innymi uczestników krajowych i międzynarodowych spotkań biznesowych i politycznych, np. rozliczne fora i konferencje typu Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, rozliczne targi międzynarodowe, w tym MIPIM i MAPIC w Cannes czy Expo Real w Monachium. Czasopismo jest wysyłane do ambasad i konsulatów RP oraz jest dostępne w prenumeracie, otwartej sieci sprzedaży detalicznej, liniach lotniczych, cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach, centrach biznesowych itd. Obecnie liczba aktywnych czytelników i użytkowników multimedialnej platformy The Warsaw Voice jest szacowana na minimum 45.000 angielskojęzycznych osób, z czego ponad 30.000 korzysta z wersji elektronicznej. Grono czytelników, złożone z osób z przyczyn zawodowych bądź osobistych zainteresowanych Polską, składa się z wpływowych reprezentantów biznesu, polityki, dyplomacji, nauki i mediów. Są to ludzie o wysokim statusie intelektualnym, zawodowym i materialnym, mający istotny wpływ na podejmowane w ich środowiskach i krajach decyzje oraz opinie społeczne. Obiektywna, dziennikarska prezentacja polskiej gospodarki jest specjalnością The Warsaw Voice od chwili jego powstania. Jej konsekwentne stosowanie przyciąga uwagę czytelników i buduje uzasadnione poczucie wiarygodności dziennikarskiej, a to pozwala osiągnąć bardziej skuteczny efekt promocyjny niż przy pomocy metod standardowych, posługujących się folderami i tym podobnymi wydawnictwami. Portal internetowy www.WarsawVoice.pl, dostępny także pod adresem www.PolandAccess.pl, odnotowuje obecnie już ponad 1 200 000 wizyt w skali miesiąca, a codzienny angielskojęzyczny biuletyn The Warsaw Voice, dostępny dla zarejestrowanych użytkowników, odbierany jest przez ponad 13.000 osób z całego świata. Podmiotem realizującym kampanię na łamach The Warsaw Voice jest WV Marketing Sp. z o.o., który jako podmiot w 100% zależny od wydawcy zajmuje się realizacją tego typu projektów w ramach Grupy Warsaw Voice.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.