eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › SADOWSKI SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

SADOWSKI SP. Z O.O.
Flisacka 3A/2
30-114 Kraków
woj. małopolskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie SADOWSKI SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2009 - 2022



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

8

Łączna wartość
wygranych przetargów

2 340 231 zł

Liczba zamawiających

7

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma SADOWSKI SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie SADOWSKI SP. Z O.O. zamówień to 2 340 230,75 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (3 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A..

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 477 868,85 PLN w ramach ogłoszonego przez Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji przetargu, którego przedmiotem było Opracowanie Strategii promocji i komunikacji marketingowej marki łódź na lata 2010-2013..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 100 860,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Nadzór autorski nad przygotowaniem filmów oraz materiałów do emisji w Internecie w ramach kampanii promocyjnej Polski Wschodniej. Przetarg ogłoszony był przez Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A..


Liczba udzielonych firmie SADOWSKI SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy SADOWSKI SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2022 1 348 348,70 PLN 1
2013 1 198 030,00 PLN 1
2011 3 697 840,00 PLN 2
2010 2 701 868,85 PLN 2
2009 1 394 143,20 PLN 1
RAZEM: 8 2 340 230,75 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (8 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 2 340 230,75 zł). Przetargi, w których wygrywa firma SADOWSKI SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji, Doradcze usługi reklamowe, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych, Usługi reklamowe, Usługi reklamowe i marketingowe



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma SADOWSKI SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (3 przetargi na łączną kwotę 793 003,20 zł). Łódź (1 przetarg na łączną kwotę 477 868,85 zł). Gdańsk (1 przetarg na łączną kwotę 224 000,00 zł). Radom (1 przetarg na łączną kwotę 298 980,00 zł). Tomaszów Mazowiecki (1 przetarg na łączną kwotę 348 348,70 zł).

Lista przetargów, w których firma SADOWSKI SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2022

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2022-04-22 Tomaszów Mazowiecki

GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
Usługi

Organizacja kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich - TV ogólnopolskie w ramach promocji projektu "TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII
348 348,70 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma SADOWSKI SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2022 to 348 348,70 zł.

Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-03-11 Katowice

Województwo Śląskie
Usługi

Opracowanie strategii komunikacji marketingowej w zakresie atrakcyjności turystycznej, gospodarczej i kulturowej Województwa Śląskiego na lata 2013-2017
198 030,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma SADOWSKI SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 198 030,00 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-10-28 Warszawa

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
Usługi

Nadzór autorski nad przygotowaniem filmów oraz materiałów do emisji w Internecie w ramach kampanii promocyjnej Polski Wschodniej.
100 860,00 PLN
2011-10-13 Radom

Gmina Miasta Radomia
Usługi

Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej Precyzja jest w nas
298 980,00 PLN
2011-05-17 Warszawa

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
Usługi

Opracowanie i przedstawienie kreacji kampanii Polski Wschodniej oraz planu i harmonogramu realizacji kampanii
298 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma SADOWSKI SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 697 840,00 zł.

Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-05-31 Gdańsk

Samorząd Województwa Pomorskiego
Usługi

przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego
224 000,00 PLN
2010-02-15 Łódź

Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji
Usługi

Opracowanie Strategii promocji i komunikacji marketingowej marki łódź na lata 2010-2013.
477 868,85 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma SADOWSKI SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 701 868,85 zł.

Rok 2009

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2009-05-13 Warszawa

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Usługi

Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej wybranych źródeł informacji o Funduszach Europejskich (część I zamówienia)
394 143,20 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma SADOWSKI SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 394 143,20 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.