eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa do Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego nagród w postaci sprzętu AGD i elektronicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Warszawa: Zakup i dostawa do Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego nagród w postaci sprzętu AGD i elektronicznego
Numer ogłoszenia: 99994 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego nagród w postaci sprzętu AGD i elektronicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CPV: 39220000-0 (Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe), 31710000-6 (Sprzęt elektroniczny), 31711000-3 (Artykuły elektroniczne). 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego nagród przyznawanych laureatom konkursów organizowanych przez OT w ciągu 2012r. 3. W ramach zadania zrealizowany zostanie zakup nagród w postaci sprzętu AGD oraz elektronicznego. 4. Specyfikację przedmiotu zamówienia z podziałem na rodzaje nagród stanowi Załącznik nr 6 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU). 5. Grupa docelowa: Nagrody będą przeznaczone dla laureatów konkursów tj.: 1) kół gospodyń wiejskich - w konkursach kulinarnych, 2) młodzieży biorącej udział w warsztatach kulinarnych, 3) młodzieży biorącej udział w olimpiadach, konkursach związanych z kulinariami, jak i konkursach o tematyce prawidłowego żywienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 31.71.00.00-6, 31.71.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być w szczególności związane z: - zmianą danych adresowych obu stron umowy; - zmianą zapisów Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów. - ustawową zmianą stawki VAT poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia brutto (kwota netto nie ulega zmianie) - terminami realizacji dostaw lub ich miejscami przeznaczenia w przypadku zmian terminów lub miejsc odbycia imprez, na które przeznaczone są na nagrody artykuły gospodarstwa domowego/sprzęt elektroniczny*, objęte daną dostawą, z zastrzeżeniem że dostawy odbędą się wyłącznie w ramach jednostek ARR, tj. Centrala i Oddziały Terenowe, wymienionych w załączniku Nr 2 do niniejszej Umowy; - zmniejszeniem ilości artykułów gospodarstwa domowego/sprzętu elektronicznego* o nie więcej niż o 3 sztuki z każdego z wymienionych rodzajów asortymentów wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do niniejszej umowy, zgodnie z §2 ust. 6. * Niepotrzebne skreślić

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Swiat 6/12, 00-400 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 13:00, miejsce: siedziba Agencji Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu AGD do Centrali i OT ARR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe Nr I obejmuje: 1) nagrody w postaci robota kuchennego wieloczynnościowego: 83 szt. (nagroda - I miejsce dla amatorów), 2) nagrody w postaci zestawu dwóch patelni: patelni grillowej: 43 szt. oraz patelni z pokrywką: 43 szt. (nagroda - II miejsce dla amatorów), 3) nagrody w postaci maszynki elektrycznej do mięsa: 41 szt. (nagroda - III miejsce dla amatorów), 4) nagrody w postaci noża szefa kuchni: 56 szt. (nagroda upominkowa), 5) nagrody w postaci termometru spożywczego: 10 szt. (nagroda upominkowa), 6) nagrody w postaci wagi kuchennej: 5 szt. (nagroda upominkowa), 7) nagrody w postaci kutego noża szefa kuchni: 24 szt. (nagroda - I miejsce dla profesjonalistów), 8) nagrody w postaci tasaka do kości: 30 szt. (nagroda - II miejsce dla profesjonalistów), 9) nagrody w postaci uniwersalnego noża: 21 szt. (nagroda - III miejsce dla profesjonalistów), 10) nagrody w postaci zestawu dziesięciu garnków: 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego do Centrali i OT ARR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe Nr II obejmuje: 1) nagrody w postaci czytnika e-booków: 30 szt. (nagroda - I miejsce), 2) nagrody w postaci aparatu fotograficznego: 27 szt. (nagroda - II miejsce), 3) nagrody w postaci odtwarzacza mp4: 30 szt. (nagroda III miejsce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6, 31.71.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.