eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Pododdziału Dializ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Warszawa: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Pododdziału Dializ
Numer ogłoszenia: 9990 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Pododdziału Dializ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego, sprzętu jednorazowego użytku dla Pododdziału Dializ na potrzeby Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych Formularzach Cenowych stanowiących Załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań. 3. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcy więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 4. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, spełniać parametry opisane w poszczególnych Zadaniach oraz pozycjach oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 6. Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 7. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca przystępuje do jednego lub więcej Zadań - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego w tych Zadaniach asortymentu. Dostawy należy przedstawić dla każdego Zadania osobno. Jeśli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednego Zadania możliwe jest przedstawienie dostaw łącznie dla oferowanych Zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości oferowanych Zadań. Zadanie I: Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 17 000,00 PLN brutto. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia Zadanie II: Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 192 000,00 PLN brutto. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia Zadanie III: Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 16 000,00 PLN brutto. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia Zadanie IV: Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 31 000,00 PLN brutto. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia Zadanie V: Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 32 000,00 PLN brutto. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia Zadanie VI: Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 17 000,00 PLN brutto. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia Zadanie VII: Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 7 500,00 PLN brutto. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami - Formularze cenowe. 2 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana stron umowy. 2.2 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. 2.3 Zmiana cen spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT). 2.4 Zamiana oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku na sprzęt medyczny jednorazowego użytku o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania go z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowany). 2.5 Zamiana oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku na sprzęt medyczny jednorazowego użytku o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.6 Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie(zmiana terminu obowiązywania umowy). 2.7 Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Igły tętnicze i igły żylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Dializatory suche, low-flux z błony polisulfonowej lub poliamidowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III Cewnik permanentny dwukanałowy do hemodializy, z zestawem do implantacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV Cewnik jednorazowy dwukanałowy do hemodializy, z zestawem do implantacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V Linie krwi do aparatu FRESENIUS 4008 w kompletach z workami do płukania wstępnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI Linie krwi do aparatu AK-95 w kompletach z workami do płukania wstępnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII Linie krwi do aparatu BELLCO Formula.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.