eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - lampa mobilna 1 szt., wózki do przewożenia chorych 5 szt., wózek anestezjologiczny 4 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Radom: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - lampa mobilna 1 szt., wózki do przewożenia chorych 5 szt., wózek anestezjologiczny 4 szt.
Numer ogłoszenia: 98426 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - lampa mobilna 1 szt., wózki do przewożenia chorych 5 szt., wózek anestezjologiczny 4 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: Zakres nr 1 - lampa mobilna - 1 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Lampa operacyjna z zamocowaną na stelażu jezdnym oprawą oświetleniową. Konstrukcja stelaża zapewniająca stabilność lampy i umożliwiająca jej łatwe przemieszczanie. Stelaż wyposażony w koła - rolki antystatyczne i uchwyt do przemieszczania. 2. Akumulatorowy zasilacz awaryjny zintegrowany ze stelażem lampy z automatycznym przełączaniem w przypadku zaniku napięcia głównego - 230V. Minimalny czas pracy zasilacza - podtrzymania: 3 godz. przy maksymalnym obciążeniu. 3. Wieloogniskowa (wieloreflektorowa) czasza osadzona na obrotowym i uchylnym ramieniu o długości min. 800 mm umożliwiającym zmianę pozycji lampy w płaszczyźnie pionowej o min. 1 m. Oprawa zamocowana w sposób umożliwiający jej obrót - ustawienie kątowe wobec ramienia uchylnego. 4. Oprawa wieloogniskowa o natężeniu światła min. 120 kLux. 5. Współczynnik odwzorowania barw - Ra: większy od 95% 6. Współczynnik odwzorowania koloru czerwonego - R9: większy od 90% 7. Temperatura barwowa: 4.300 0K?100 0K 8. Przyrost temperatury w obszarze głowy chirurga: nie większy niż 2 0C 9. Zakres regulacji średnicy pola czerwonego: co najmniej 15÷30 cm 10. Możliwość regulacji natężenia światła w zakresie 50÷100% regulatorem umieszczonym na czaszy 11. Oprawa oświetleniowa wyposażona we włącznik umieszczony na czaszy 12. Zapasowe uchwyty wielorazowe z możliwością sterylizowania ich w autoklawie - minimum 2 szt. 13. Zapasowe żarówki minimum 1 komplet Zakres nr 2 - wózki do przewożenia chorych - 5 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Wózek przeznaczony do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej 2. Dopuszczalne obciążenie min. 300 kg 3. Wymiary zewnętrzne wózka: - Długość 208-216 cm, - Szerokość 77-94 cm 4. Wymiary leża: - długość 190-195 cm - szerokość 65-70 cm 5. Podstawa jezdna 6. Koła o średnicy co najmniej 20 cm, zaopatrzone w osłony zabezpieczające mechanizm kół przed zniszczeniem 7. Wózek wyposażony w piąte koło kierunkowe z funkcją uniesienia lub dociśnięcia do podłoża 8. Centralny system blokowania kół i sterowania kierunkiem jazdy (funkcją uniesienia lub docisku piątego koła do podłoża) obsługiwany z obu stron wózka jedną dźwignią nożną 9. Poręcze boczne składane, wysokości co najmniej 30 cm i długości co najmniej 140 cm 10. Odbijacze rolkowe na wszystkich 4 narożach wózka 11. Hydrauliczna, nożna regulacja wysokości leża. Zakres co najmniej 53-88 cm (mierzone od podłoża do górnej płaszczyzny leża bez materaca) 12. Regulacja oparcia pleców ręczna ze wspomaganiem sprężynami gazowymi 13. Regulacja części plecowej (oparcia pleców) w zakresie co najmniej 00-900 14. Pozycja Trendelenburg/anty-Trendelenburg regulowana w zakresie co najmniej ? 160 przy użyciu pedałów nożnych z obu stron wózka 15. Leże przezierne dla RTG na całej długości 16. Prowadnica rolkowa wzdłuż całego leża z szufladą na kasetę RTG 17. Wyposażenie wózka: - materac o grubości min. 10 cm, w pokrowcu nieprzemakalnym - wysięgnik do kroplówek zamocowany na stałe do ramy wózka, składany Zakres nr 3 - wózek anestezjologiczny - 4 szt. Wózek anestezjologiczny wyposażony w defibrylator - szt. 1 i pompa strzykawkowa - szt. 2 Wózek - 4 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Konstrukcja Korpus wykonany ze stali lakierowanej proszkowo. Płaszcz zewnętrzny korpusu wykonany z jednego arkusza blachy. Ściany boczne wykonane z podwójnej blachy w technologii plaster miodu. Korpus wyposażony w uchwyt do kierowania i prowadzenia wózka. 2. Odporność Powierzchnie lakierowane odporne na działanie promieniowania UV, uderzenia i zadrapania. Przystosowane do mycia ogólnie stosowanymi środkami dezynfekcyjnymi. 3. Fronty szuflad Wykonane z podwójnej blachy w technologii plaster miodu. Lakierowane proszkowo. Pojemniki szuflad Wykonane z blachy lakierowanej proszkowo. Wyposażone we wkłady umożliwiające indywidualne konfigurowanie powierzchni wewnątrz szuflady (zgodnie z opisem poniżej) Prowadnice Umożliwiające łatwe otwieranie i zamykanie. Wyposażone w mechanizm zabezpieczający szufladę przed wypadnięciem i mechanizm samodomykający. Zapewniające obciążalność szuflad w granicach 20 kg (?10%). 4. Uchwyty Wykonane ze stali nierdzewnej lub metalu lakierowanego proszkowo. W kształcie litery C. 5. Kolorystyka, lakier Gama kolorystyczna pozwalająca na indywidualny dobór kolorów zapewniający harmonię wózków z kolorystyką wnętrza. Możliwość wybory przez Zamawiającego koloru: korpusu, drzwi-frontów szuflad, uchwytów, cokołów. Wszystkie powierzchnie lakierowane gładkie. 6. Blat wózka Wykonany z tworzywa sztucznego z trójstronną galeryjką zapobiegającą staczaniu się przedmiotów z blatu wózka. 7. Układ jezdny Wózek wyposażony w koła wykonane z tworzywa sztucznego, osadzone na obrotnicach. Koła wyposażone w ogumienie z niebrudzacej antystatycznej gumy. Koła z odbojami. 2 koła wyposażone w hamulec, 1 koło wyposażone w hamulec kierunkowy 8. Wyposażenie Wyposażenie dodatkowe zawieszane na szynach mocowanych do korpusu wózka (nie dotyczy wyposażenia mocowanego nad blatem wózka). Wózek anestezjologiczny 1 komplet 1. Wózek z 8 szufladami , szer. 600 x gł. 600 x wys. 900 mm (?10%) Układ szuflady (od góry): - 2 szuflady na całą szerokość wózka - 6 szuflad na połowę szerokości wózka 1 szt. 2. Galeryjka trójstronna z tworzywa sztucznego o wysokości min. 70 mm 1 szt. 3. Przegrody do pełnych szuflad umożliwiające indywidualną aranżację pojemnika szuflady z min. 6 przegródkami 2 szt. 4. Przegrody do połówkowych szuflad umożliwiające indywidualną aranżację pojemnika szuflady z min. 2 przegródkami 2 szt. 5. Uchwyt z pokrywą do worków na odpadki. Elementy wykonane ze stali lakierowanej proszkowo. 1 szt. 6. Pojemnik na zużyte igły, z zestawem (min. 15 szt.) zapasowych pojemników 1 szt. 7. Półka uchylna z tworzywa sztucznego białego, obciążenie min. 15 kg o wymiarach min. szer. 500 x dł. 400 mm 1 szt. 8. Szyny boczne na akcesoria o wymiarach 25x10 mm z mocowaniem dł. min. 460 mm 3 szt. 9. Dozownik materiałów iniekcyjnych wykonany z tworzywa sztucznego wyposażony w min. 8 pojemników do przechowywania materiału. Mocowany nad blatem wózka. 1 szt. DEFIBRYLATOR / MONITOR PRZENOŚNY - 4 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Defibrylacja dwufazowa 2. Zakres wyboru energii w J min. 5-360J 3. Ilość stopni dostępności energii defibrylacji zewnętrznej min. 20 4. Czas ładowania do energii 200 J max. 5 sek. 5. Defibrylacja ręczna 6. Defibrylacja półautomatyczna 7. Ekran monitora kolorowy 8. Przekątna ekranu monitora min. 5 cali 9. Zasilanie sieciowo - akumulatorowe 10. Możliwość wykonania kardiowersji 11. Ciężar max. 7 kg 12. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci 13. Komunikacja z użytkownikiem z języku polskim (komunikaty na ekranie i tryb doradczy) Monitorowanie EKG 14. Monitorowanie EKG min. 3 odprowadzenia 15. Zakres pomiaru tętna min. 20-300 u./min. Stymulacja przezskórna 16. Możliwość wykonania stymulacji w trybach na żądanie i asynchronicznym 17. Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-150 imp.min. 18. Natężenie prądy stymulacji w zakresie min. 10-170 mA Saturacja krwi tętniczej (SpO2) 19. Zakres pomiaru saturacji min. 1-100 % 20. Krzywa pletyzmograficzna na ekranie 21. Czujnik wielorazowego użytku typu klips na palec POMPA INFUZYJNA JEDNOSTRZYKAWKOWA - 8 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Klasa ochronności I lub II - zgodnie z CE/MPG 2. Stopień ochrony min. CF 3. Waga (z akumulatorem) poniżej 2,5 kg 4. Integrowany uchwyt do przenoszenia 5. Odłączany uchwyt do mocowania pompy do rur pionowych 6. Możliwość zainstalowania pompy do stacji do dozującej 7. Zasilanie : 220-230 V 50/60 Hz ?10% 8. Zasilacz sieciowy wbudowany w urządzenie 9. Komunikacja w języku polskim 10. Klawiatura numeryczna 11. Programowanie daty i czasu 12. Wewnętrzna biblioteka leków (min. 100) z możliwością wymiany wszystkich zapisanych leków. 13. Możliwość programowania procedur dla leków z biblioteki 14. Rozmiary strzykawek: 5,10,20,30,50/60 15. Możliwość stosowania strzykawek różnych producentów (w tym min. 5 polskich) 16. Strzykawka mocowana od przodu pompy 17. Automatyczne rozpoznawanie rozmiaru strzykawki przez pompę 18. System automatycznego mocowania strzykawki 19. Podstawowa szybkość przepływu min. 0,01-2100 ml (przy zastosowaniu odpowiednich strzykawek) 20. Dokładność podaży: ?2%, dokładność mechaniczna ?1% 21. Możliwość monitorowania objętości całej infuzji 22. Możliwość ręcznego ustawienia ciśnienia okluzji - min. 10 progów w zakresie min. od 50 mmHg do 900 mmHg 23. Programowanie szybkości podaży w jednostkach masy 24. Programowana objętość dawki uderzeniowej od 0,1 ml 25. Programowana szybkość dawki uderzeniowej do 2100 ml/h (dla strzykawek 50 ml) 26. Dwa tryby podaży bolusa: programowany i z ręki. Możliwość wyłączenia jednego z trybów 27. Automatyczna redukcja ciśnienia w linii po wystąpieniu alarmu ciśnienia okluzji 28. Funkcja wypełnienia drenu z programowaną objętością wypełnienia 29. Funkcja pauzy: od 1 minuty do min. 24 h 30. Funkcja KVO z programowaną szybkością w zakresie min. 0,1 do 5 ml/h 31. Programowany limit objętości KVO 0,1 do 10% objętości strzykawki 32. Możliwość konfiguracji menu pompy 33. Alarmy i sygnały ostrzegawcze a). brak sieci b). słaby akumulator c). rozładowany akumulator d). okluzja e). pusta strzykawka f). koniec pauzy g). czas do końca infuzji h). awaria pompy i). KVO 34. Autokontrola urządzenia w czasie pracy 35. Monitorowanie stanu akumulatora 36. Instrukcja w języku polskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zakres nr 1 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100). Zakres nr 2 - 1.200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Zakres nr 3 - 3.320,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta dwadzieścia złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II.Warunki szczegółowe: 1. Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . 3. Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 4. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Katalogi, foldery oferowanego urządzenia w języku polskim. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro pok. 309A Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 12:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro pok. 309A Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: lampa mobilna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: lampa mobilna - 1 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Lampa operacyjna z zamocowaną na stelażu jezdnym oprawą oświetleniową. Konstrukcja stelaża zapewniająca stabilność lampy i umożliwiająca jej łatwe przemieszczanie. Stelaż wyposażony w koła - rolki antystatyczne i uchwyt do przemieszczania. 2. Akumulatorowy zasilacz awaryjny zintegrowany ze stelażem lampy z automatycznym przełączaniem w przypadku zaniku napięcia głównego - 230V. Minimalny czas pracy zasilacza - podtrzymania: 3 godz. przy maksymalnym obciążeniu. 3. Wieloogniskowa (wieloreflektorowa) czasza osadzona na obrotowym i uchylnym ramieniu o długości min. 800 mm umożliwiającym zmianę pozycji lampy w płaszczyźnie pionowej o min. 1 m. Oprawa zamocowana w sposób umożliwiający jej obrót - ustawienie kątowe wobec ramienia uchylnego. 4. Oprawa wieloogniskowa o natężeniu światła min. 120 kLux. 5. Współczynnik odwzorowania barw - Ra: większy od 95% 6. Współczynnik odwzorowania koloru czerwonego - R9: większy od 90% 7. Temperatura barwowa: 4.300 0K?100 0K 8. Przyrost temperatury w obszarze głowy chirurga: nie większy niż 2 0C 9. Zakres regulacji średnicy pola czerwonego: co najmniej 15÷30 cm 10. Możliwość regulacji natężenia światła w zakresie 50÷100% regulatorem umieszczonym na czaszy 11. Oprawa oświetleniowa wyposażona we włącznik umieszczony na czaszy 12. Zapasowe uchwyty wielorazowe z możliwością sterylizowania ich w autoklawie - minimum 2 szt. 13. Zapasowe żarówki minimum 1 komplet.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wózki do przewożenia chorych - 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: wózki do przewożenia chorych - 5 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Wózek przeznaczony do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej 2. Dopuszczalne obciążenie min. 300 kg 3. Wymiary zewnętrzne wózka: - Długość 208-216 cm, - Szerokość 77-94 cm 4. Wymiary leża: - długość 190-195 cm - szerokość 65-70 cm 5. Podstawa jezdna 6. Koła o średnicy co najmniej 20 cm, zaopatrzone w osłony zabezpieczające mechanizm kół przed zniszczeniem 7. Wózek wyposażony w piąte koło kierunkowe z funkcją uniesienia lub dociśnięcia do podłoża 8. Centralny system blokowania kół i sterowania kierunkiem jazdy (funkcją uniesienia lub docisku piątego koła do podłoża) obsługiwany z obu stron wózka jedną dźwignią nożną 9. Poręcze boczne składane, wysokości co najmniej 30 cm i długości co najmniej 140 cm 10. Odbijacze rolkowe na wszystkich 4 narożach wózka 11. Hydrauliczna, nożna regulacja wysokości leża. Zakres co najmniej 53-88 cm (mierzone od podłoża do górnej płaszczyzny leża bez materaca) 12. Regulacja oparcia pleców ręczna ze wspomaganiem sprężynami gazowymi 13. Regulacja części plecowej (oparcia pleców) w zakresie co najmniej 00-900 14. Pozycja Trendelenburg/anty-Trendelenburg regulowana w zakresie co najmniej ? 160 przy użyciu pedałów nożnych z obu stron wózka 15. Leże przezierne dla RTG na całej długości 16. Prowadnica rolkowa wzdłuż całego leża z szufladą na kasetę RTG 17. Wyposażenie wózka: - materac o grubości min. 10 cm, w pokrowcu nieprzemakalnym - wysięgnik do kroplówek zamocowany na stałe do ramy wózka, składany.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wózek anestezjologiczny - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: wózek anestezjologiczny - 4 szt. t.j. wózek anestezjologiczny wyposażony w defibrylator - szt. 1 i pompa strzykawkowa - szt. 2. Wózek - 4 szt.:Lp. Parametry wymagane 1. Konstrukcja Korpus wykonany ze stali lakierowanej proszkowo. Płaszcz zewnętrzny korpusu wykonany z jednego arkusza blachy. Ściany boczne wykonane z podwójnej blachy w technologii plaster miodu. Korpus wyposażony w uchwyt do kierowania i prowadzenia wózka. 2. Odporność Powierzchnie lakierowane odporne na działanie promieniowania UV, uderzenia i zadrapania. Przystosowane do mycia ogólnie stosowanymi środkami dezynfekcyjnymi. 3. Fronty szuflad Wykonane z podwójnej blachy w technologii plaster miodu. Lakierowane proszkowo. Pojemniki szuflad Wykonane z blachy lakierowanej proszkowo. Wyposażone we wkłady umożliwiające indywidualne konfigurowanie powierzchni wewnątrz szuflady (zgodnie z opisem poniżej) Prowadnice Umożliwiające łatwe otwieranie i zamykanie. Wyposażone w mechanizm zabezpieczający szufladę przed wypadnięciem i mechanizm samodomykający. Zapewniające obciążalność szuflad w granicach 20 kg (?10%). 4. Uchwyty Wykonane ze stali nierdzewnej lub metalu lakierowanego proszkowo. W kształcie litery C. 5. Kolorystyka, lakier Gama kolorystyczna pozwalająca na indywidualny dobór kolorów zapewniający harmonię wózków z kolorystyką wnętrza. Możliwość wybory przez Zamawiającego koloru: korpusu, drzwi-frontów szuflad, uchwytów, cokołów. Wszystkie powierzchnie lakierowane gładkie. 6. Blat wózka Wykonany z tworzywa sztucznego z trójstronną galeryjką zapobiegającą staczaniu się przedmiotów z blatu wózka. 7. Układ jezdny Wózek wyposażony w koła wykonane z tworzywa sztucznego, osadzone na obrotnicach. Koła wyposażone w ogumienie z niebrudzacej antystatycznej gumy. Koła z odbojami. 2 koła wyposażone w hamulec, 1 koło wyposażone w hamulec kierunkowy 8. Wyposażenie Wyposażenie dodatkowe zawieszane na szynach mocowanych do korpusu wózka (nie dotyczy wyposażenia mocowanego nad blatem wózka). Wózek anestezjologiczny 1 komplet 1. Wózek z 8 szufladami , szer. 600 x gł. 600 x wys. 900 mm (?10%) Układ szuflady (od góry): - 2 szuflady na całą szerokość wózka - 6 szuflad na połowę szerokości wózka 1 szt. 2. Galeryjka trójstronna z tworzywa sztucznego o wysokości min. 70 mm 1 szt. 3. Przegrody do pełnych szuflad umożliwiające indywidualną aranżację pojemnika szuflady z min. 6 przegródkami 2 szt. 4. Przegrody do połówkowych szuflad umożliwiające indywidualną aranżację pojemnika szuflady z min. 2 przegródkami 2 szt. 5. Uchwyt z pokrywą do worków na odpadki. Elementy wykonane ze stali lakierowanej proszkowo. 1 szt. 6. Pojemnik na zużyte igły, z zestawem (min. 15 szt.) zapasowych pojemników 1 szt. 7. Półka uchylna z tworzywa sztucznego białego, obciążenie min. 15 kg o wymiarach min. szer. 500 x dł. 400 mm 1 szt. 8. Szyny boczne na akcesoria o wymiarach 25x10 mm z mocowaniem dł. min. 460 mm 3 szt. 9. Dozownik materiałów iniekcyjnych wykonany z tworzywa sztucznego wyposażony w min. 8 pojemników do przechowywania materiału. Mocowany nad blatem wózka. 1 szt. DEFIBRYLATOR / MONITOR PRZENOŚNY - 4 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Defibrylacja dwufazowa 2. Zakres wyboru energii w J min. 5-360J 3. Ilość stopni dostępności energii defibrylacji zewnętrznej min. 20 4. Czas ładowania do energii 200 J max. 5 sek. 5. Defibrylacja ręczna 6. Defibrylacja półautomatyczna 7. Ekran monitora kolorowy 8. Przekątna ekranu monitora min. 5 cali 9. Zasilanie sieciowo - akumulatorowe 10. Możliwość wykonania kardiowersji 11. Ciężar max. 7 kg 12. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci 13. Komunikacja z użytkownikiem z języku polskim (komunikaty na ekranie i tryb doradczy) Monitorowanie EKG 14. Monitorowanie EKG min. 3 odprowadzenia 15. Zakres pomiaru tętna min. 20-300 u./min. Stymulacja przezskórna 16. Możliwość wykonania stymulacji w trybach na żądanie i asynchronicznym 17. Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-150 imp.min. 18. Natężenie prądy stymulacji w zakresie min. 10-170 mA Saturacja krwi tętniczej (SpO2) 19. Zakres pomiaru saturacji min. 1-100 % 20. Krzywa pletyzmograficzna na ekranie 21. Czujnik wielorazowego użytku typu klips na palec POMPA INFUZYJNA JEDNOSTRZYKAWKOWA - 8 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Klasa ochronności I lub II - zgodnie z CE/MPG 2. Stopień ochrony min. CF 3. Waga (z akumulatorem) poniżej 2,5 kg 4. Integrowany uchwyt do przenoszenia 5. Odłączany uchwyt do mocowania pompy do rur pionowych 6. Możliwość zainstalowania pompy do stacji do dozującej 7. Zasilanie : 220-230 V 50/60 Hz ?10% 8. Zasilacz sieciowy wbudowany w urządzenie 9. Komunikacja w języku polskim 10. Klawiatura numeryczna 11. Programowanie daty i czasu 12. Wewnętrzna biblioteka leków (min. 100) z możliwością wymiany wszystkich zapisanych leków. 13. Możliwość programowania procedur dla leków z biblioteki 14. Rozmiary strzykawek: 5,10,20,30,50/60 15. Możliwość stosowania strzykawek różnych producentów (w tym min. 5 polskich) 16. Strzykawka mocowana od przodu pompy 17. Automatyczne rozpoznawanie rozmiaru strzykawki przez pompę 18. System automatycznego mocowania strzykawki 19. Podstawowa szybkość przepływu min. 0,01-2100 ml (przy zastosowaniu odpowiednich strzykawek) 20. Dokładność podaży: ?2%, dokładność mechaniczna ?1% 21. Możliwość monitorowania objętości całej infuzji 22. Możliwość ręcznego ustawienia ciśnienia okluzji - min. 10 progów w zakresie min. od 50 mmHg do 900 mmHg 23. Programowanie szybkości podaży w jednostkach masy 24. Programowana objętość dawki uderzeniowej od 0,1 ml 25. Programowana szybkość dawki uderzeniowej do 2100 ml/h (dla strzykawek 50 ml) 26. Dwa tryby podaży bolusa: programowany i z ręki. Możliwość wyłączenia jednego z trybów 27. Automatyczna redukcja ciśnienia w linii po wystąpieniu alarmu ciśnienia okluzji 28. Funkcja wypełnienia drenu z programowaną objętością wypełnienia 29. Funkcja pauzy: od 1 minuty do min. 24 h 30. Funkcja KVO z programowaną szybkością w zakresie min. 0,1 do 5 ml/h 31. Programowany limit objętości KVO 0,1 do 10% objętości strzykawki 32. Możliwość konfiguracji menu pompy 33. Alarmy i sygnały ostrzegawcze a). brak sieci b). słaby akumulator c). rozładowany akumulator d). okluzja e). pusta strzykawka f). koniec pauzy g). czas do końca infuzji h). awaria pompy i). KVO 34. Autokontrola urządzenia w czasie pracy 35. Monitorowanie stanu akumulatora 36. Instrukcja w języku polskim..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.