eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosty › Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Rozwinąć skrzydła realizowanego w Zespole Szkół Publicznych w Mostach w ramach PO KL 9.1.2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Mosty: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Rozwinąć skrzydła realizowanego w Zespole Szkół Publicznych w Mostach w ramach PO KL 9.1.2
Numer ogłoszenia: 97602 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Mostach , Mosty 4, 72-132 Mosty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 418 12 11, 509 600 473, faks 91 418 12 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspmosty.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Rozwinąć skrzydła realizowanego w Zespole Szkół Publicznych w Mostach w ramach PO KL 9.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn.: Rozwinąć skrzydła. Wszystkie pomoce dydaktyczne zostały podzielone na 6 części. Część 1: Literatura, gry dydaktyczne i plansze.Część 2: Sprzęt i programy komputerowe.Część 3: Sprzęt RTV i fotograficzny.Część 4: Programy multimedialne i filmy.Część 5: Urządzenia i stroje sportowe.Część 6: Pozostałe pomoce dydaktyczne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 1 do nr 6 został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.20.00-0, 18.41.22.00-2, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 22.11.40.00-2, 22.11.41.00-3, 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.46.00-4, 30.23.21.00-5, 30.23.20.00-4, 38.65.10.00-3, 22.11.40.00-2, 22.11.00.00-4, 22.11.10.00-1, 32.32.46.00-6, 30.23.31.52-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    I W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej a jeżeli wykonawca należy do grupy kapitałowej również listy podmiotów należących do tej samej grupy. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ (w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy) ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik; II W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu do ofert należy załączyć: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie może być złożony przedmiotowy dokument podpisany przez pełnomocnika składającego w imieniu Wykonawców ofertę). 2Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, w jaki sposób czynny (faktyczny) będą przekazywane te zasoby w szczególności przy poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, tj.: w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów- Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione (sporządzone według załącznika nr 5 do SIWZ).

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    I Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy : Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, takich jak np. niemożliwość udostępnienia pomieszczeń niezbędnych do dostawy pomocy dydaktycznych, itd. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 1, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: 1) braku dostępności zaoferowanych pomocy dydaktycznych w trakcie realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W powyższej sytuacji, na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanych pomocy z zastrzeżeniem, iż brzegowe parametry pomocy, ich funkcjonalność, wymagane funkcje i zawartość merytoryczna będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność; 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspmosty.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespołu Szkół Publicznych w Mostach, Mosty 4, 72 -132 Mosty , sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 09:45, miejsce: Zespołu Szkół Publicznych w Mostach, Mosty 4, 72 -132 Mosty , sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Literatura, gry dydaktyczne i plansze..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje dostawę następujących pomocy: 1. Zbiory zadań dla uczestników i prowadzącego zajęcia Matematyka jest O.K. 2. Zbiory ćwiczeń dla uczestników i prowadzącego zajęcia To umiem. 3. Książki z serii PUS z zestawem kontrolnym dla uczestników zajęć Poznajemy świat 4. Książki z serii PUS z zestawem kontrolnym dla uczestników zajęć Pięknie czytam i piszę. 5. Zeszyty ćwiczeń z ortografii dla uczestników zajęć Pięknie czytam i piszę 6. Literatura do prowadzenia zajęć Przyroda z pasją. 7. Podręczniki do nauki szybkiego czytania dla uczestników zajęć Komputerowy kurs szybkiego czytania. 8. Literatura do prowadzenia zajęć Świat bez granic. 9. Literatura przedmiotu do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 10. Zeszyty ćwiczeń dla uczestników zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. 11. Lektury do nauki języka angielskiego i niemieckiego. 12. Literatura przedmiotowa do nauki języka angielskiego i niemieckiego. 13. Literatura do prowadzenia zajęć zawodoznawczych. 14. Literatura przedmiotowa, zeszyty ćwiczeń i gry dydaktyczne do zajęć logopedycznych. 15. Plansze i gry matematyczne. 16. Gry dydaktyczne dla uczestników zajęć Gry karciane rozwijające umiejętności matematyczne. 17. Plansze przyrodnicze do zajęć Poznajemy świat. 18. Gry dydaktyczne na różne poziomy do nauki języka niemieckiego i angielskiego. 19. Gry dydaktyczne do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2, 22.11.41.00-3, 22.11.00.00-4, 22.11.10.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt i programy komputerowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Sprzęt i programy komputerowe. Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje dostawę następujących pomocy: 1. Laptopy. 2. Tablica interaktywna. 3. Projektor multimedialny. 4. Programy komputerowe. 5. Nośnik do licencji. 6. Drukarka kolorowa laserowa duplex. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt RTV i fotograficzny..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje dostawę następujących pomocy: 1. Telewizory. 2. Odtwarzacze DVD. 3. Radioodtwarzacze. 4. Cyfrowy aparat fotograficzny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 32.32.46.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Programy multimedialne i filmy..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje dostawę następujących pomocy: 1. Programy multimedialne do prowadzenia zajęć matematycznych. 2. Programy multimedialne do prowadzenia zajęć z przyrody. 3. Program do nauki koncentracji na nośniku DVD w dwóch częściach. 4. Program do wzmacniania pamięci na nośniku DVD. 5. Komputerowy program multimedialny do nauki szybkiego czytania z licencjami. 6. Programy multimedialne do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz wyrównawczych z j. polskiego. 7. Programy multimedialne do nauki języka angielskiego i niemieckiego. 8. Programy multimedialne dotyczące zawodoznawstwa. 9. Programy multimedialne do prowadzenia zajęć z logopedii. 10. Filmy dydaktyczne do prowadzenia zajęć z historii. 11. Filmy dydaktyczne do prowadzenia zajęć profilaktycznych. 12. Filmy dydaktyczne dotyczące zawodoznawstwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia i stroje sportowe..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje dostawę następujących pomocy: 1. Przyrządy do gimnastyki korekcyjnej. 2. Stroje sportowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.20.00-0, 18.41.22.00-2, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozostałe pomoce dydaktyczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje dostawę następujących pomocy: 1. Pomoce do geometrii dla uczestników zajęć To umiem i Matematyka jest O.K. 2. Pomoce do zajęć w terenie dla uczestników zajęć Przyroda z pasją. 3. Modele -pomoc dydaktyczna do prowadzenia zajęć Przyroda z pasją. 4. Zestaw do obserwacji mikroskopowych. 5. Zestaw doświadczalny do elektryczności. 6. Zestaw do przewodnictwa ciepła. 7. Zestaw właściwości i budowa materii. 8. Zestaw pomocy dydaktycznych do optyki. 9. Pomoce dydaktyczne do doświadczeń chemicznych. 10. Kolekcja tematyczna skał. 11. Pomoce dydaktyczne do zajęć technicznych To umiem. 12. Ekran z oprzyrządowaniem. 13. Tablice ekspozycyjne. 14. Laminator. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.