eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektuSiła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Raszyn: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu: Siła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 96332 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31210 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu: Siła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu :Siła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania. Projekt realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla: - dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, oraz: - pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie, - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych objętych dostawą w zakresie wymaganych parametrów i ich ilości zawiera załącznik A do SIWZ. Wszystkie pomoce dydaktyczne powinne: - mieć oznaczenie CE tj. deklarację producenta, że produkt jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71. - być zgodne z Dyrektywą zabawkową oraz posiadać zgodności z normami EN-71-1, EN-71-2 i EN-71-3. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu informatycznego Zamówienie obejmuje dostawę: - 5 szt. laptopów, - 2 szt. projektorów, - 3 szt. tablic interaktywnych. Opis sprzętu informatycznego objętego dostawą w zakresie wymaganych parametrów i jego ilości określa załącznik B do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI s.c.Jacek Łyżwisńki, Renata Toepler-Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190831,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227937,00

  • Oferta z najniższą ceną: 227937,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227937,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.