eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektuSiła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Raszyn: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu: Siła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 31210 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu: Siła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu: Siła drzemie w indywidualizacji dla szkół podstawowych z terenu Gminy Raszyn z podziałem na zadania. Projekt realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla: - dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, oraz: - pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie, - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych objętych dostawą w zakresie wymaganych parametrów i ich ilości zawiera załącznik A do SIWZ. Wszystkie pomoce dydaktyczne powinne: - mieć oznaczenie CE tj. deklarację producenta, że produkt jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71. - być zgodne z Dyrektywą zabawkową oraz posiadać zgodności z normami EN-71-1, EN-71-2 i EN-71-3. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu informatycznego Zamówienie obejmuje dostawę: - 5 szt. laptopów, - 2 szt. projektorów, - 3 szt. tablic interaktywnych. Opis sprzętu informatycznego objętego dostawą w zakresie wymaganych parametrów i jego ilości określa załącznik B do SIWZ. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia objętego każdym z zadań są placówki oświatowe tj.: -Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie, ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn -Szkoła Podstawowa im. Włodzimierza Potockiego w Sękocinie, Słomin ul. Wierzbowa 5, 05-090 Raszyn -Szkoła Podstawowa im. Księcia Józefa Poniatowskiego w Ładach, Dawidy Bankowe ul. Długa 49, 05-090 Raszyn. GWARANCJA: Wykonawca udzieli gwarancji: - ad. zadanie nr 1 - na okres min. 12 miesięcy - ad. zadanie nr 2 - na okres min. 24 miesięcy. Zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu stanowiącymi załącznik nr 2 do umowy Bieg terminu udzielonej gwarancji liczyć się będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy Zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu stanowiącymi załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1- 3 000 zł (trzy tysiące złotych), Zadanie nr 2 - 500 zł (pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie: - dla zadania nr 1 - co najmniej 1 (jedno) zamówienie (wykonane należycie) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , tj.: polegającej na dostawie pomocy dydaktycznych, do prowadzenia zajęć z dziećmi z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców, - dla zadania nr 2 - co najmniej 1 (jedno) zamówienie (wykonane należycie)o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na dostawie laptopów i/lub projektorów i/lub tablic interaktywnych z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 10:30, miejsce: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn Biuro Obsługi Mieszkańców, parter, pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.03.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla: - dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, oraz: - pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie, - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych objętych dostawą w zakresie wymaganych parametrów i ich ilości zawiera załącznik A do SIWZ. Wszystkie pomoce dydaktyczne powinne: - mieć oznaczenie CE tj. deklarację producenta, że produkt jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71. - być zgodne z Dyrektywą zabawkową oraz posiadać zgodności z normami EN-71-1, EN-71-2 i EN-71-3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: - 5 szt. laptopów, - 2 szt. projektorów, - 3 szt. tablic interaktywnych. Opis sprzętu informatycznego objętego dostawą w zakresie wymaganych parametrów i jego ilości określa załącznik B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.