eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › UTYLIZACJA AZBESTU W GMINIE MORĄG - 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-12

Ogłoszenie nr 95703 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.

Morąg: UTYLIZACJA AZBESTU W GMINIE MORĄG - 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507205-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Morąg, krajowy numer identyfikacyjny 51074358000000, ul. ul. 11 Listopada 9, 14300 Morąg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 757 22 31 w.17, faks 89 757 21 20, e-mail p.jankowski@morag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTYLIZACJA AZBESTU W GMINIE MORĄG - 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KI.271.7.2017.PJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn.: UTYLIZACJA AZBESTU W GMINIE MORĄG - 2017 jest demontaż, załadunek, wywóz i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych stanowiących własność osób fizycznych i spółki prawa handlowego z terenu Gminy Morąg oraz załadunek, wywóz i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych i spółki prawa handlowego z terenu Gminy Morąg. Znak postępowania: KI.271.7.2017.PJ. 2. Opis: Wykaz miejsc znajdowania się i przybliżonej ilości azbestu przeznaczonego do utylizacji (zgodnie z wykonaną w 2011 roku inwentaryzacją, aktualizowaną następnie w latach 2012 - 2017) stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zgodnie ze złożonymi wnioskami właścicieli nieruchomości na rok 2017 przez poszczególne osoby łączna ilość wyrobów azbestowych przewidywanych do: 1) ROBOTY KOMPLEKSOWE (demontaż wyrobów azbestowych (w tym płyt) z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych (inwentarskich), załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów (w tym płyt) azbestowych) - przewidywana powierzchnia dachów do zdjęcia: 11 594,00 m2, tj. (197,098 Mg). 2) ROBOTY KOMPLEKSOWE (demontaż waty mineralnej zanieczyszczonej azbestem z budynków gospodarczych (inwentarskich), załadunek, transport, rozładunek i utylizacja zanieczyszczonej waty mineralnej) - przewidywana ilość waty mineralnej do zdjęcia: 383,20 m3. 3) ROBOTY NIEPEŁNE (załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów (w tym płyt) azbestowych) - przewidywalna ilość płyt luzem: 2 962,00 m2, tj. (50,354 Mg). 4) Reasumując łączna ilość wyrobów azbestowych planowanych do utylizacji wynosi ok. 14556,00 m2, co w przeliczeniu na przyjętą w programie wagę (1m2=17kg) wyrobu zawierającego azbest wynosi 247,452 Mg oraz 383,20 m3 waty mineralnej. Wykonawca przystępując do demontażu elewacji budynków winien zdemontować również stare docieplenie z wełny mineralnej ewentualnie konstrukcję drewnianą, do której zamocowano płyty, które z tytułu styczności z płytami zawierającymi azbest, może nim być skażony. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV: 45262660-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 września 2017 roku. 2. Wykonawca w terminie do 14 dni po podpisaniu umowy na podstawie wykazu miejsc znajdowania się i przybliżonej ilości azbestu przeznaczonego do utylizacji (stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz nr 4 do umowy poszerzony o dane osobowe poszczególnych podmiotów), przed przystąpieniem do prac, sporządza harmonogram rzeczowo-finansowy w porozumieniu z właścicielami nieruchomości objętych zamówieniem w formie i w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, następnie przysyła go do Zamawiającego w celu zatwierdzenia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT240034.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., biuro@sii.com.pl, Dobrów 8, 28-142, Tuczępy, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145348,46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145348,46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203078,23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.