To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95703 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Morąg: UTYLIZACJA AZBESTU W GMINIE MORĄG - 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507205-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Morąg, krajowy numer identyfikacyjny
51074358000000, ul.
ul. 11 Listopada
9,
14300
Morąg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
89 757 22 31 w.17, faks
89 757 21 20, e-mail
p.jankowski@morag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTYLIZACJA AZBESTU W GMINIE MORĄG - 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KI.271.7.2017.PJ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia pn.: UTYLIZACJA AZBESTU W GMINIE MORĄG - 2017 jest demontaż, załadunek, wywóz i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych stanowiących własność osób fizycznych i spółki prawa handlowego z terenu Gminy Morąg oraz załadunek, wywóz i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych i spółki prawa handlowego z terenu Gminy Morąg. Znak postępowania: KI.271.7.2017.PJ. 2. Opis: Wykaz miejsc znajdowania się i przybliżonej ilości azbestu przeznaczonego do utylizacji (zgodnie z wykonaną w 2011 roku inwentaryzacją, aktualizowaną następnie w latach 2012 - 2017) stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zgodnie ze złożonymi wnioskami właścicieli nieruchomości na rok 2017 przez poszczególne osoby łączna ilość wyrobów azbestowych przewidywanych do: 1) ROBOTY KOMPLEKSOWE (demontaż wyrobów azbestowych (w tym płyt) z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych (inwentarskich), załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów (w tym płyt) azbestowych) - przewidywana powierzchnia dachów do zdjęcia: 11 594,00 m2, tj. (197,098 Mg). 2) ROBOTY KOMPLEKSOWE (demontaż waty mineralnej zanieczyszczonej azbestem z budynków gospodarczych (inwentarskich), załadunek, transport, rozładunek i utylizacja zanieczyszczonej waty mineralnej) - przewidywana ilość waty mineralnej do zdjęcia: 383,20 m3. 3) ROBOTY NIEPEŁNE (załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów (w tym płyt) azbestowych) - przewidywalna ilość płyt luzem: 2 962,00 m2, tj. (50,354 Mg). 4) Reasumując łączna ilość wyrobów azbestowych planowanych do utylizacji wynosi ok. 14556,00 m2, co w przeliczeniu na przyjętą w programie wagę (1m2=17kg) wyrobu zawierającego azbest wynosi 247,452 Mg oraz 383,20 m3 waty mineralnej. Wykonawca przystępując do demontażu elewacji budynków winien zdemontować również stare docieplenie z wełny mineralnej ewentualnie konstrukcję drewnianą, do której zamocowano płyty, które z tytułu styczności z płytami zawierającymi azbest, może nim być skażony. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90650000-8
Dodatkowe kody CPV:
45262660-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 września 2017 roku. 2. Wykonawca w terminie do 14 dni po podpisaniu umowy na podstawie wykazu miejsc znajdowania się i przybliżonej ilości azbestu przeznaczonego do utylizacji (stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz nr 4 do umowy poszerzony o dane osobowe poszczególnych podmiotów), przed przystąpieniem do prac, sporządza harmonogram rzeczowo-finansowy w porozumieniu z właścicielami nieruchomości objętych zamówieniem w formie i w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, następnie przysyła go do Zamawiającego w celu zatwierdzenia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT240034.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 145348,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.