eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych, trumien do kremacji zmarłych, urn, krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o.o. z podziałem na części- TP/TZU/2/2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-10

Legnica: Sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych, trumien do kremacji zmarłych, urn, krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o.o. z podziałem na części- TP/TZU/2/2013
Numer ogłoszenia: 95636 - 2013; data zamieszczenia: 10.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350 w. 103, faks 76 7233763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych, trumien do kremacji zmarłych, urn, krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o.o. z podziałem na części- TP/TZU/2/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych, trumien do kremacji zmarłych, urn, krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o.o. z podziałem na części. CZĘŚĆ NR 1: Dostawa trumien do pochówku zmarłych (trumny dębowe, sosnowe, do pochowku dzieci, opieka) CZĘŚC NR 2: Dostawa trumien do kremacji zmarłych (trumny drewniane i kartonowe) CZĘŚĆ NR 3: Dostawa krzyży i obudów nagrobnych (obramowanie pojedyncze, podwójne, małe, krzyże, paliki) CZĘŚĆ NR 4: Dostawa urn granitowych(kamień naturalny) CZĘŚĆ NR 5: Dostawa urn drewnianych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Miejsce dostawy: Cmentarz Komunalny w Legnicy, ul. Wrocławska 124, 59-220 Legnica oraz Cmentarz Komunalny dla miasta Legnicy w Jaszkowie. Czas obowiązywania zamówienia: 12 miesięcy. Ilość oraz opis zamawianych towarów został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4, 39.29.60.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium dla każdej części wynosi odpowiednio: Dla części nr 1 - wadium w kwocie 7.000,00 zł Dla części nr 2 - wadium w kwocie 1.000,00 zł Dla części nr 3 - wadium w kwocie 1.400,00 zł Dla części nr 4 - wadium w kwocie 1.000,00 zł Dla części nr 5- wadium w kwocie 200,00zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane lub realizowane dostawy główne odpowiadające przedmiotowi zamówienia (dla każdej części zamówienia). Wykonawca dostaw o charakterze jednorazowym dołącza do wykazu wykonanych głównych dostaw poświadczenia o należytym ich wykonaniu. W przypadku nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenia winny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli poświadczenia te są niedostępne wykonawcy z przyczyn obiektywnych, mogą być zastąpione oświadczeniami własnymi wykonawcy. Jeżeli zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy główne wskazane przez wykonawcę w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz dostaw głównych- doświadczenie zawodowe- załącznik nr 9 do SIWZ - Dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw głównych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - dla CZĘŚCI 1 - 100.000,00 zł - dla CZĘŚCI 2 - 40.000,00 zł - dla CZĘŚCI 3 - 50.000,00 zł - dla CZĘŚCI 4 - 40.000,00 zł - dla CZĘŚCI 5- 25.000,00 zł Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz w Rozdziale VI SIWZ polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest on zobowiązany do udowodnienia, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zgodnie z § 1 ust. 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda aby podmioty te przedstawiły- załączyły do oferty dokument wymieniony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1.4. SIWZ oraz pisemne oświadczenie zawierające informację dotyczącą: -zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innych podmiotów -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia -charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy powinni złożyć: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu:Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 7 do SIWZ. Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu: Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy oraz określa warunki takiej zmiany: 1) zmniejszenie lub zwiększenie ilości dostaw ujętych w przedmiocie zamówienia w zależności od potrzeb bieżących zamawiającego, co stanowi podstawę do zmniejszenia/zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 2) zmiany prawne mające wpływ na wartość zamówienia (zmiana stawki podatku VAT w okresie realizacji Umowy). 3) zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych. 4) zmiany formy prawnej stron umowy. 5) zmiany adresowe 6) przypadki losowe (np. kataklizmy, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, itp.), które będą miały wpływ na treść zawartej Umowy i termin realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowodworska 60 59-220 Legnica Dział Rozwoju, Przygotowania i Rozliczania Produkcji - pok. nr 2 (parter)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowodworska 60 59-220 Legnica SEKRETARIAT - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa trumien do pochówku zmarłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trumien do pochówku zmarłych: - trumny dębowe (luksusowa, standard, ekskluzywna, standard dzielone wieko, standard poszerzana) - trumny sosnowe (luksusowa, standard, dzielone wieko, poszerzana, z wkładem metalowym) - trumny do pochówku dzieci (trumna o dług. 60 cm; 80 cm; 100 cm; 120 cm) - trumna opieka. Ilość oraz szczegółowy opis zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakośc i estetyka wykonania - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa trumien do kremacji zmarłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trumien do kremacji zmarłych: trumny drewniane i kartonowe. Ilość oraz szczegółowy opis zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc i estetyka wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa krzyży i obudów nagrobnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzyży i obudów nagrobnych - obramowanie pojedyncze - obramowanie podwójne - obramowanie małe - krzyże - paliki. Ilość oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urn granitowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urn granitowych z kamienia naturalnego - 80 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakośc i estetyka wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urn drewnianych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urn drewnianych w ilości 60 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakośc i estetyka wykonania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.