eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tr±bki WielkieWZP.ZP.271.9.2015 - Budowa miejsca wypoczynku-parku fitness w K³odawie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-04-24

Tr±bki Wielkie: WZP.ZP.271.9.2015 - Budowa miejsca wypoczynku-parku fitness w K³odawie
Numer og³oszenia: 95478 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tr±bki Wielkie , ul. Gdañska 12, 83-034 Tr±bki Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6828323, faks 058 6828319.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trabkiw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: WZP.ZP.271.9.2015 - Budowa miejsca wypoczynku-parku fitness w K³odawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca wypoczynku parku fitness w K³odawie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê si³owni zewnêtrznych wraz z ich rozmieszczeniem i monta¿em wraz z robotami ziemnymi i przygotowawczymi na dz. nr 42/6 w K³odawie, gmina Tr±bki Wielkie. W sk³ad zadania w szczególno¶ci wchodzi: - dostawa i monta¿ biegacza wolnostoj±cego - szt. 1 - s³u¿y do treningu miê¶ni nóg i bioder, wp³ywa na poprawê zmys³u równowagi, imituje ruch biegu przy minimalnym obci±¿eniu stawów, orientacyjne wym. 1350x550x1044mm, - dostawa i monta¿ wahad³a dwustnowiskowego wolnostoj±cego - szt. 1 - s³u¿y do wzmocnienia miê¶ni brzucha i bioder, orientacyjne wym. 1100x890x1310mm, - dostawa i monta¿ wio¶larza wolnostoj±cego - szt. 1 - s³u¿y do wzmocnienia miê¶ni ramion, nóg i pasa, brzucha, pleców i klatki piersiowej, usprawniaj±c ruch koñczyn, orientacyjne wym. 1600-790-950mm, - dostawa i monta¿ prasy no¿nej podwójnej - szt. 1 - s³u¿y do wzmocnienia wszystkich miê¶ni nóg i ³ydek, orientacyjne wym. 2180x420x1630mm, - dostawa i monta¿ du¿ego ko³a obrotowego podwójnego (Tai Chi Du¿e)- szt. 1 - s³u¿y do wzmocnienia miê¶ni koñczyn górnych g³ównie ramion, orientacyjne wym. 850x600x1700mm, - dostawa i monta¿ orbitreka - szt. 1 - s³u¿y do wzmacniania miê¶ni barków i nóg, orientacyjne wym. 1160x790x1560mm, - dostawa i monta¿ twistera potrójnego - szt. 1 - æwiczy pas i pomaga zrelaksowaæ miê¶nie pasa i pleców, poprawia ruchliwo¶æ i giêtko¶æ odcinka krzy¿owego, orientacyjne wym. 1600x1410mm, - dostawa i monta¿ kó³ Tai Chi Ma³e - szt. 1 - poprawiaj± ogóln± sprawno¶æ stawów ramion, obojczyków, ³okci, nadgarstków, orientacyjne wym. 710x820x1410mm, - dostawa i monta¿ kosza na ¶mieci - szt. 1 - kosz na ¶mieci metalowy ocynkowany ogniowo, odporny na akty wandalizmu, na prefabrykacie betonowym, - dostawa i monta¿ ³awki klasycznej z oparciem - szt. 2 - ³awka parkowa metalowa ocynkowana, lakierowana z siedziskiem drewnianym, - dostawa i monta¿ tablicy informacyjnej szt. 1 - tablica zawiera instrukcjê u¿ytkowania urz±dzeñ, które nie posiadaj± takiej instrukcji na pylonie, informacjê o zasadach bezpieczeñstwa na placu oraz regulamin korzystania z si³owni, orientacyjne wym. 50x60mm, - wykonanie robót ziemnych przygotowawczych, - wykonanie ogrodzenia z siatki o wys. 1,5m na coko³ach betonowych 0,2x0,3m z fundamentami 0,2x0,8m - 37,8m, - siew trawnika, - budowê nawierzchni piaszczystej, - sadzenie krzewów ¿ywop³otowych. 2. Roboty okre¶lone w ust. 1 zostan± wykonane wed³ug za³±czonej dokumentacji technicznej, na któr± sk³adaj± siê: - projekt, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar, - niniejsza siwz wraz z wszystkimi jej za³±cznikami w tym projektem umowy. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza monta¿ si³owni zewnêtrznych w kolorystyce innej ni¿ wskazana w projekcie, pod warunkiem ¿e bêdzie to kolorystyka jednorodna dla wszystkich montowanych urz±dzeñ. 4. Pomimo, ¿e w projekcie za³o¿ono, ¿e siedziska ³awek maj± byæ zamontowane na wysoko¶ci 47 cm, Zamawiaj±cy wymaga, aby ³awki posadowiæ na takiej g³êboko¶ci aby siedziska znajdowa³y siê na wysoko¶ci 40cm. 5.Zakres zosta³ okre¶lony równie¿ w przedmiarach. Urz±dzenia maj± byæ bezpieczne, przeznaczone do profesjonalnego stosowania w miejscach publicznych. Wszystkie siedziska i stopnice musz± byæ odporne na z³e traktowanie, ¶cieranie mechaniczne, trudne warunki atmosferyczne. Urz±dzenia musz± byæ wykonane ze stali wysokiej jako¶ci, zabezpieczonej antykorozyjnie, dwukrotnie malowanej proszkowo, odpornej na promieniowanie UV i powierzchniowe uderzenia. Wszystkie nakrêtki, ¶ruby, podk³adki musz± byæ ocynkowane. Wszystkie urz±dzenia musz± posiadaæ atesty dopuszczaj±ce je do u¿ytkowania. Wszystkie urz±dzenia musz± byæ trwale zwi±zane z gruntem. 6. Zamawiaj±cy ubiega siê o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach w ramach dzia³ania 313, 322, 323 `Odnowa i rozwój wsi` PROW na lata 2007-2013. W przypadku uzyskania dofinansowania Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jego utratê, je¶li bêdzie to wynikiem nieprawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia lub opó¼nienia w jego realizacji. 7. Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki pochodz±ce z bud¿etu Unii Europejskiej, które zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane. 8. Postêpowanie prowadzone jest w procedurze w³a¶ciwej dla zamówieñ o warto¶ci szacunkowej powy¿ej 30.000 euro lecz nie przekraczaj±cej kwoty 5.186.000 euro dla robót budowlanych..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • 1. Zamawiaj±cy przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówieñ uzupe³niaj±cych. 2. Zamówienia te bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowi± przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego okre¶lonego w SIWZ. 3. Zamówienia uzupe³niaj±ce bêd± stanowi³y nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spe³nienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spe³nienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spe³nienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spe³nienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spe³nienia przedmiotowego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawieraæ: a) Wype³niony formularz oferty (w formie orygina³u) - zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. b) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicj± przyjêt± w s³owniczku SIWZ lub pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u albo notarialnie po¶wiadczonej kopii. c) O¶wiadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ. d) Zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych (np. materia³ów, urz±dzeñ oraz innych elementów) wraz z opisem zaproponowanych rozwi±zañ - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcê. e) Dokumenty uwiarygodniaj±ce zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcê.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zapisy dotycz±ce mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zosta³y szczegó³owo okre¶lone w za³±czniku nr 4 do SIWZ - Projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Tr±bki Wielkie, ul. Gdañska 12, 83-034 Tr±bki Wielkie, I piêtro, sekretariat.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy Tr±bki Wielkie, ul. Gdañska 12, 83-034 Tr±bki Wielkie, I piêtro, sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Zamawiaj±cy ubiega siê o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach w ramach dzia³ania 313, 322, 323 `Odnowa i rozwój wsi` PROW na lata 2007-2013. 2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiaj±cy nie przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.