eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy mięsa i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Tarnów: Dostawy mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 93893 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie , ul. St. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, faks 014 6215677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy mięsa i wędlin sklasyfikowanych w grupie CPV 151 w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część I - WĘDLINY WIEPRZOWE Boczek mielony 1 900 kg Parówki wieprzowe grube 1 300 kg Kiełbasa krakowska 1 400 kg Kiełbasa lenczowa 1 900 kg Kiełbasa martadela 2 100 kg Kiełbasa toruńska 600 kg Kiełbasa regionalna (tuchowska, łatanicka lub inna) 800 kg Kiełbasa zwyczajna 4 500 kg Kiełbasa żywiecka 1 200 kg Parówki wieprzowe cienkie 1 200 kg Pasztetowa wieprzowa 2 700 kg Pieczeń wiedeńska 1 500 kg Pieczeń rzymska 1 500 kg Szynka tyrolska 1 900 kg Kaszanka 1 300 kg Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Dostawca zapewni widoczne zróżnicowanie jelit według asortymentów i opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami ważności. Część II - WĘDLINY DROBIOWE Baleron z indyka 450 kg Filet prasowany drobiowy 220 kg Kiełbasa drobiowa 570 kg Kiełbasa szynkowa drobiowa 160 kg Parówki drobiowe 650 kg Polędwica drobiowa 120 kg Polędwica z indyka 190 kg Szynka drobiowa 1 300 kg Szynka śniadaniowa drobiowa 400 kg Pierś z indyka 200 kg Szynka z indyka 130 kg Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Dostawca zapewni widoczne zróżnicowanie jelit według asortymentów i opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami ważności. Część III - MIĘSO WOŁOWE I WIEPRZOWE W STANIE ŚWIEŻYM Łopatka wieprzowa z kością 2 300 kg Mięso gulaszowe wołowe I gat. 3 500 kg Pieczeń wołowa 100 kg Termin przydatności do spożycia mięs nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Część IV - MIĘSO DROBIOWE W STANIE ŚWIEŻYM Ćwiartka tylna drobiowa 3 100 kg Mięso filet drobiowy 200 kg Termin przydatności do spożycia mięs nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Dopuszcza się możliwość dokonania zamówienia przez Zamawiającego innej ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach określonych w formularzu ofertowym, w razie zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego oraz zrealizowanie zamówienia mniejszej ilości towarów niż zawarta w umowie tj. nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Dostawcy Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: - część I - Wędliny wieprzowe - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) - część II - Wędliny drobiowe -1 000 zł (słownie: tysiąc zł 00/100) - część III - Mięso wołowe i wieprzowe - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) - część IV - Mięso drobiowe - 500 zł (słownie: pięćset zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (dotyczy szczególnie sytuacji, gdy wadium wniesione zostanie w innej formie niż pieniądz. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający sprawdzi, czy na dzień i godzinę wyznaczoną jako termin do składania ofert wadium wpłynęło na rachunek Zamawiającego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie wartości określone przez Dostawcę zostaną ustalone na cały okres umowy. Ewentualna zmiana ceny może nastąpić na pisemny wniosek Dostawcy tylko w przypadku zmiany stawki VAT i tylko o wielkość tej zmiany, w formie aneksu do zawartej umowy. Zmiana ceny na niższą niż w formularzu ofertowym może nastąpić bez aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów, zp_tarnow@sw.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Tarnowie ul. Konarskiego 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.