eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ AKTYWIZACYJNYCH I INTEGRACYJNYCH DLA 26 BENEFICJENTÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO LEPSZE JUTRO W RAMACH KONTRAKTU SOCJALNEGO ORAZ PROGRAMU AKTYWNOŚCI LOKALNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Łysomice: KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ AKTYWIZACYJNYCH I INTEGRACYJNYCH DLA 26 BENEFICJENTÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO LEPSZE JUTRO W RAMACH KONTRAKTU SOCJALNEGO ORAZ PROGRAMU AKTYWNOŚCI LOKALNEJ
Numer ogłoszenia: 93243 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 674 89 30, faks 56 674 89 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ AKTYWIZACYJNYCH I INTEGRACYJNYCH DLA 26 BENEFICJENTÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO LEPSZE JUTRO W RAMACH KONTRAKTU SOCJALNEGO ORAZ PROGRAMU AKTYWNOŚCI LOKALNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych i integracyjnych w związku z realizacją przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łysomicach Projektu pod nazwą: Lepsze Jutro, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.CZĘŚĆ 1 : Szkolenia zawodowe (teoria i praktyka) dla 4 beneficjentów (BO) obejmująca : a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - zajęcia grupowe 20 godzin dla każdej osoby, b) Doradztwo zawodowe - zajęcia grupowe 25 godzin dla każdej osoby oraz zajęcia indywidualne 3 godziny dla każdej osoby. Łącznie 37 godzin zajęć, c) Kurs zawodowy do wyboru wg predyspozycji BO w branży ogólnobudowlanej( murarz, malarz, tynkarz, brukarz itp. ) - min.230 godzin zajęć grupowych dla każdej osoby , w tym 200 godzin zajęć praktycznych.CZĘŚĆ 2 : Reintegracja Społeczna w Klubie Integracji Społecznej dla 14 beneficjentów obejmująca : a) Warsztaty wspierająco - motywacyjne z psychologiem - 36 godzin zajęć grupowych dla każdej osoby oraz 1 godzinę zajęć indywidualnych dla każdej osoby. Łącznie 50 godzin zajęć, b) Warsztaty Zdrowe Życie z psychologiem i rehabilitantem - 18 godzin zajęć grupowych dla każdej osoby oraz 2 godziny zajęć indywidualnych dla każdej osoby. Łącznie 46 godzin zajęć, c) Warsztaty Samodzielności Życiowej z doradcą osób niepełnosprawnych - 12 godzin zajęć grupowych, d) Jednodniowa wycieczka integracyjna do Gdyni dla 14 osób z otoczeniem, łącznie ok. 45 osób. CZĘŚĆ 3 : Działania w ramach PAL dla 8 beneficjentów obejmująca: a) Kurs Florystyczny z elementami decoupage - min. 88 godzin zajęć grupowych dla każdej osoby, w tym 76 godzin zajęć praktycznych, b) Kurs tworzenia biżuterii - min.24 godziny zajęć grupowych dla każdej osoby, w tym 20 godzin zajęć praktycznych, c) Zajęcia z animatorem lokalnym - 12 godzin zajęć grupowych dla każdej osoby, d) Zajęcia grupy samopomocowej - 8 godzin zajęć grupowych dla każdej osoby, e) Piknik Rodzinny dla ok. 30 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wyłącznie zakresu zamówienia podstawowego i nie mogą przekraczać 50 % jego wartości.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2012. Ponadto Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi szkoleniowe dla Ośrodków Pomocy Społecznej o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych brutto. W tym celu należy przedłożyć wypełniony załącznik nr 7 wraz z potwierdzeniem ze strony zamawiającego, że usługi te zostały przez Wykonawcę wykonane należycie (np. protokół końcowy odbioru, referencje). Ponadto Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 1) co najmniej 3 wykładowców dedykowanych do przeprowadzenia Treningu kompetencji społecznych, warsztatów wspierająco-motywacyjnych, warsztatów Zdrowe Życie, zajęć grupy samopomocowej posiadających wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie treningu kompetencji społecznych, warsztatów wspierająco-motywacyjnych, warsztatów zdrowe życie oraz grup samopomocowych w wymiarze co najmniej 60 godzin na każde zajęcie w ostatnich 2 latach, 2) co najmniej 1 wykładowca dedykowany do przeprowadzenia doradztwa zawodowego posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne, uprawnienia doradcy zawodowego oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie doradztwa zawodowego w wymiarze łącznym co najmniej 120 godzin i co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku doradcy zawodowego, 3) co najmniej 3 wykładowców dedykowanych do przeprowadzenia szkoleń zawodowych, posiadających wykształcenie min. średnie , przygotowanie pedagogiczne oraz doświadczenie z zakresu prowadzonego szkolenia w postaci : przeprowadzone szkolenia Florysta z elementami decoupage ( min. 3 szkolenia ), tworzenie biżuterii (min. 1 szkolenie), kursy z branży budowlanej (min. 3 szkolenia) 4) co najmniej 1 wykładowca dedykowany do przeprowadzenia warsztatów Zdrowe Życie posiadający wykształcenie wyższe z rehabilitacji i co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku rehabilitanta, 5) co najmniej 1 wykładowca dedykowany do przeprowadzenia zajęć z animatorem lokalnym posiadający wykształcenie wyższe z kulturoznawstwa o specjalności teatrologia posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z animacji, 6) co najmniej 1 wykładowca dedykowany do przeprowadzenia zajęć warsztatów Samodzielności Życiowej dla osób niepełnosprawnych, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie pedagogiki specjalnej, certyfikat doradcy zawodowego ds. orzecznictwa osób niepełnosprawnych oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi dotyczącymi ich praw i co najmniej 3 lata stażu pracy jako orzecznik do spraw orzekania o niepełnosprawności. Ponadto Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Ponadto Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość programów szkoleń zawodowych - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 19,(II Budynek Urzędu Gminy) 87-148 Łysomice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Warszawska 19 (II Budynek Urzędu Gminy), 87-148 Łysomice, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Lepsze Jutro jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji. Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wdrażany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.