eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Garwolin: Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 93229 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. , Al. Legionów 11, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 682 16 93, faks 25 684 32 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smwg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o. 1.Przewidywana ilość posiłków w okresie trwania umowy: W ramach zamówienia przewiduje się dostarczanie posiłków do 5 oddziałów Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o., tj.: - oddział dzienny logopedyczno-foniatyczny - oddział dzienny rehabilitacji zaburzeń wieku rozwojowego - oddział nerwic młodzieżowych - Ośrodek rehabilitacji i terapii psychiatrycznej dla osób z podwójną diagnozą - Oddział terapi całościowych zaburzeń rozwojowych ok. 150 pacjentów średnio dziennie. Średnie miesięczna ilość osobodni - 4562,50, gdzie 1 osobodzień to całodzienne wyżywienie pacjenta tj. śniadanie, śniadanie II, obiad , kolacja. Ogólna ilość dostaw/ osobodni w okresie objętym umową - 54750, Wskazana ilość osobodni ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i uzależniona będzie od liczby leczonych pacjentów. Ilość punktów żywienia oraz ilość pacjentów może ulec zmianie w wyniku zmian organizacyjnych. Ilość i rodzaj posiłków zamawiający określa w codziennych zamówieniach, tj. w dni robocze od poniedziałku do czwartku do godz. 900 do realizacji na następny dzień. W czwartek Zamawiający przesyła zestawienia ilości i rodzajów posiłków na dzień od piątku do poniedziałku. 2. godziny dostarczania posiłków: - śniadanie, II śniadanie w godz. 6:45-7:00 - obiad w godz. 13:00-13:15 - kolacja w godz. 17:15-17:30 3. Charakterystyka posiłków: - śniadanie, II śniadanie powinno być zaproponowane w dwóch wariantach: zupa mleczna lub do wyboru kanapki, pasty, herbata z cukrem oraz mleko, dodatek warzywny i owocowy. - obiad: składający się z dwóch dań: zupy, dania głównego oraz napoju, - kolacja: składająca się z wędliny, pasty, nabiału, dodatek warzywny i owocowy. Zamawiający zastrzega sobie pieczywo mieszane do śniadań i kolacji, uwzględniając kajzerki w posiłkach śniadaniowych codziennie. W daniach mięsnych, obiadowych należy uwzględnić różne rodzaje mięsa w różnych potrawach, śniadania i kolacje różne pasty. Posiłki w okresie świątecznym, np. Świat Bożego Narodzenia powinny mieć charakter świąteczny z uwzględnieniem tradycyjnych potraw. 4. Wartości gotowego produktu (gramatura, kaloryczność, wartości energetyczne) muszą być zgodne z obowiązującymi normami instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki musza być przygotowywane zgodnie z przyjętymi zasadami dla pacjentów szpitala (dzieci i młodzież) z zachowaniem sezonowości oraz specyfiką schorzeń dla pacjentów danego oddziału oraz wytycznymi Zamawiającego. 5. W jadłospisie należy przewidzieć następujące diety: z zaburzeniami jedzenia (bulimia, anoreksja), specjalne: bezmleczna, bezjajeczna, bezmięsna, odchudzająca, lekkostrawna, wątrobowa, cukrzycowa, bogatoresztkowa, niskokaloryczna, nerkowa, hipolipemiczna, bezgluenowa i inne nieprzewidziane. 6. Wykonawca dostarcza posiłki do kuchenki oddziałowej. Wydawanie posiłków dla pacjentów należy do Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarcza wyporcjowane posiłki dla każdego pacjenta: śniadania, kolacja: wędlina, masło, dodatek warzywny i owocowy, pieczywo itd.: obiad pojemniki typu GN wyporcjowane na każdy oddział tj. ziemniaki, mięso, surówki, kompot itd. Wszystkie posiłki powinny być zapakowane w szczelne pojemniki typu GN, służące jako pojemniki wewnętrzne, następnie umieszczone termoporty jako pojemniki zewnętrzne, służące do transportu posiłków Posiłki z dietami specjalistycznymi ( opakowania jednorazowe) należy dostarczać z opisem posiłku na opakowaniu. 8. Wykonawca dowozi posiłki swoim transportem spełniającym wszystkie normy sanitarne w termoportach. Temperatura dostarczanych posiłków gorących nie może być niższa niż +65 C napoje, zupy nie niższa niż + 70 C, dania zimnego nie niższa niż + 5C. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojemników na bieżąco po każdym posiłku. Mycie i dezynfekcja pojemników zgodnie z zaleceniami stacji sanitarno epidemiologicznej odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru resztek żywieniowych i pokonsumpcyjnych raz dziennie po obiedzie. Koszt transportu i koszt zakupu pojemników zgodnie z zaleceniami Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej do transportu resztek ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca przedstawia jadłospis sporządzony z uwzględnieniem gramatury i kaloryczności na okres 10 dni /dekadówka/, na tydzień przed realizacją, osobie uprawnionej przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie planowanie dań mącznych, obiadowych oraz kolacyjnych w jadłospisach dekadowych. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za: - realizacje usług gastronomicznych w stosunku do organów kontroli/stacji Sanitarno- Epidemiologicznej, PIP, BHP i P.poż, - przestrzeganie wszelkich przepisów prawnych w zakresie działalności związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, 13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania przepisów systemu HACCP, GHP, GMP oraz 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U Nr 171 poz. 1225) oraz obowiązujących rozporządzeń organów ustawodawczych UE z zakresu bezpieczeństwa żywności. 14. Próby pokarmowe przechowywane będą w kuchni Wykonawcy. Na każde żądanie Zamawiającego lub Stacji Sanitarno Epidemiologicznej, Wykonawca dostarczy próby pokarmowe pod wyznaczony adres. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości posiłków pod względem jakościowym i kaloryczności bez udziału wykonawcy. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty przez Wykonawcę a wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty przez Wykonawcę a wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty przez Wykonawcę a wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty przez Wykonawcę a wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty przez Wykonawcę a wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 1 2. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę). 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smwg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o., Al. Legionów 11, 08-400 Garwolin-Sekretariat, Budynek administracyjno-leczniczy, piętro drugie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 09:40, miejsce: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. ul. Al. Legionów 11 08-400 Garwolin - Sekretariat, Budynek administracyjno-leczniczy, piętro drugie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.