To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Strzelce Opolskie: Zakup tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
Numer ogłoszenia: 9232 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 489180 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4401700;4401755, faks 77 4401701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne w kompletach - jednorzędowe 8 000 kpl. (16.000 szt.) - dwurzędowe 90 kpl. (180 szt.) 2) Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne do przyczep w sztukach - jednorzędowe 600 szt. - dwurzędowe 140 szt. 3) Tablice rejestracyjne motocyklowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 800 szt. 4) Tablice rejestracyjne motorowerowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 1000szt. 5) Tablice samochodowe indywidualne w kompletach - 20 kpl. (40 szt.) 6) Tablice motocyklowe indywidualne w sztukach - 30 szt. 7) Tablice samochodowe zabytkowe w kompletach - 20 kpl. (40 szt.) 8) Tablice motocyklowe zabytkowe w sztukach - 20 szt. 9) Tablice samochodowe tymczasowe - 50 kpl. (100 szt.) 10) Tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt. 11) Tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. Dostawa tablic: Producent dostarczy tablice rejestracyjne trwale opakowane i odpowiednio opisane - - max. po 50 szt. do siedziby: Wydział Komunikacji i Transportu własnym środkiem transportu na własny koszt i własne ryzyko, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Starostwo (za pomocą fax-u lub pocztą elektroniczną). Wykonawca zaoferuje dostawę tablic rejestracyjnych spełniających wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. Z 2007r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Z 2012r., poz. 585). Warunki umowy: 1. Wykonawca odbierze ze Starostwa własnym transportem i na własny koszt tablice rejestracyjne zwrócone organowi rejestrującemu, wycofane z użytku i dokona ich utylizacji w terminie 7 dni od daty zgłoszenia telefonicznego (faxem), 2. tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne, zabytkowe) wykona i dostarczy na pisemne zlecenie (fax, poczt elektroniczna) Zamawiającego w terminie do 3 dni, 3. udzieli gwarancji na jakość tablic rejestracyjnych (6 lat), 4. minimalna wielkość jednorazowego zamówienia tablic z wyłączeniem tablic zabytkowych, indywidualnych, tymczasowych oraz wtórników- wynosić będzie 50 szt., 5. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub rozbieżności pomiędzy treścią zamówienia, a przedmiotem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany tablic na własny koszt- nie później niż w terminie do 48 godzin, od otrzymania pisemnej reklamacji (fax, poczta elektroniczna). 6. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5%, ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 7. w przypadku zmiany przepisów w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, w trakcie obowiązywania umowy na produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania techniki i technologi produkcji tablic do zmienionych przepisów prawa (uzyskanie odpowiedniego certyfikatu) z zachowaniem obowiązującej ceny jednostkowej określonej w umowie. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani alternatywnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 14.70.00.00 - Metale zwykłe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe MINI-MAXI Irena Wydra, ul. Rychla 18, 41-948 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131964,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96879,60
Oferta z najniższą ceną: 96879,60 / Oferta z najwyższą ceną: 102167,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont bud.miesz.-usług.wielorodzinnego wraz z ociepl.wym.konstr. dachu wraz z pokryciem,zm.kolor.elewacji oraz zmianą spos.ogrzewania obiektu,znaj.się w m.Strzelce Op.przy ul.Powstańców Śl.16(...)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu oraz podziemnym zbiornikiem przeciwpożarowym
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Metale zwykłe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.