Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Strzelce Opolskie: Zakup tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
Numer ogłoszenia: 489180 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4401700;4401755, faks 77 4401701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne w kompletach - jednorzędowe 8 000 kpl. (16.000 szt.) - dwurzędowe 90 kpl. (180 szt.) 2) Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne do przyczep w sztukach - jednorzędowe 600 szt. - dwurzędowe 140 szt. 3) Tablice rejestracyjne motocyklowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 800 szt. 4) Tablice rejestracyjne motorowerowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 1000szt. 5) Tablice samochodowe indywidualne w kompletach - 20 kpl. (40 szt.) 6) Tablice motocyklowe indywidualne w sztukach - 30 szt. 7) Tablice samochodowe zabytkowe w kompletach - 20 kpl. (40 szt.) 8) Tablice motocyklowe zabytkowe w sztukach - 20 szt. 9) Tablice samochodowe tymczasowe - 50 kpl. (100 szt.) 10) Tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt. 11) Tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. Dostawa tablic: Producent dostarczy tablice rejestracyjne trwale opakowane i odpowiednio opisane - - max. po 50 szt. do siedziby: Wydział Komunikacji i Transportu własnym środkiem transportu na własny koszt i własne ryzyko, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Starostwo (za pomocą fax-u lub pocztą elektroniczną). Wykonawca zaoferuje dostawę tablic rejestracyjnych spełniających wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. Z 2007r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Z 2012r., poz. 585). Warunki umowy: 1. Wykonawca odbierze ze Starostwa własnym transportem i na własny koszt tablice rejestracyjne zwrócone organowi rejestrującemu, wycofane z użytku i dokona ich utylizacji w terminie 7 dni od daty zgłoszenia telefonicznego (faxem), 2. tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne, zabytkowe) wykona i dostarczy na pisemne zlecenie (fax, poczt elektroniczna) Zamawiającego w terminie do 3 dni, 3. udzieli gwarancji na jakość tablic rejestracyjnych (6 lat), 4. minimalna wielkość jednorazowego zamówienia tablic z wyłączeniem tablic zabytkowych, indywidualnych, tymczasowych oraz wtórników- wynosić będzie 50 szt., 5. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub rozbieżności pomiędzy treścią zamówienia, a przedmiotem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany tablic na własny koszt- nie później niż w terminie do 48 godzin, od otrzymania pisemnej reklamacji (fax, poczta elektroniczna). 6. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5%, ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 7. w przypadku zmiany przepisów w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, w trakcie obowiązywania umowy na produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania techniki i technologi produkcji tablic do zmienionych przepisów prawa (uzyskanie odpowiedniego certyfikatu) z zachowaniem obowiązującej ceny jednostkowej określonej w umowie. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani alternatywnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 14.70.00.00 - Metale zwykłe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 2.500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert tj. do dnia 6.12.2013r. do godz. 10:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 6.12.2013r. do godz 10:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona- akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy legitymujący się aktualny zaświadczeniem Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. Z 2012r., poz. 1137 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania analogiczne do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.III.1. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.III.1. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.III.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ, w przypadku wystąpienia podwykonawców, wykaz prac które zamierza się powierzyć podwykonawcom (w przypadku nie wystąpienia podwykonawców załącznik nieobowiązkowy) - załącznik Nr 8 do SIWZ, w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Strzelecki (Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich)
ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, II piętro, pokój Nr 207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Strzelecki (Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich) ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, II piętro, pokój Nr 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Prusa 7-7A
- Obsługa systemu przyzywowego, alarmowo-pożarowego oraz administrowanie nieruchomością w części dot. mieszkań treningowych i wspomaganych w Strzelcach Opolskich przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 10 .
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
więcej: Metale zwykłe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.