eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni m i m-a na terenie Gminy Żabia Wola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Żabia Wola: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni m i m-a na terenie Gminy Żabia Wola.
Numer ogłoszenia: 92025 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43659 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578199, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni m i m-a na terenie Gminy Żabia Wola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.); 2) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); 3) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881); 4) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.); 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401); 6) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. Nr 120, poz. 1126); 1.1 Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 1) Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze. Zm.) 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z dnia 31 grudnia 2009 r. Nr 226, poz. 1817) 3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r.w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz.U. Z 2009r. Nr 224, poz. 1795) 4) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. W sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych(Dz.U. Z 2009r. Nr 224, poz. 1796) 5) Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Z 2003r. Nr 153 poz. 1503, z późn. zm) 1) Wypełnianie wybojów, ubytków i obłamanych krawędzi dla nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych. Wypełnienie niezależnie od ich głębokości z uzupełnieniem podbudową o łącznej powierzchni 2500 m2. Materiał do wbudowania wybojów to mieszanka mineralno asfaltowa z recyklera. Zakres: - wycięcie uszkodzonych (zaniżonych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, w razie konieczności uzupełnienie warstw podbudowy, - skropienie bitumitem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm, usunięcie rumoszu i pozostałości po wykonanych pracach, usuniecie uszkodzonej podbudowy z kruszyw łamanych, - uszczelnienie mieszanką mineralno-asfaltową rys i spękań powstałych w nawierzchni asfaltowej drogi po uprzednim oczyszczeniu skruszonej warstwy nawierzchni i uzupełnienie ubytków nawierzchni i podbudowy na drogach wskazanych przez Zamawiającego. 2) Wypełnienie wybojów, ubytków i obłamanych krawędzi dla nawierzchni z destruktu i utwardzonych poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową. Wypełnienie niezależnie od ich głębokości o łącznej powierzchni 1720 m2 . Materiał do wypełnienia wybojów to grys 5;8 (gryz bazaltowy klasy I gatunek 1) i emulsja asfaltowa kationowa K1-70 z remontera. Zakres: - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, - spryskanie emulsją, uzupełnienie grysem, - zagęszczenie. - Wykonawca musi wziąć pod uwagę wykonanie niektórych prac ręcznie, w celu zapewnienia ich estetycznego wyglądu - Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. Szczególną uwagę należy zwrócić na czynność wbijania szpilekw pobliżu kabli energetycznych (możliwość porażenia prądem) i uszkodzenia plastikowych przewodów gazowych. - Roboty nieuwzględnione w tabeli kosztowej, a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami zamawiającego. 2) Wykonanie zadania będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek lub z usterkami nieeliminującymi użytkowania obiektu. 3) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 4) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). 5) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 6) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu robót zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Zamawiającego. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 8) Wyroby budowlane użyte do wykonania robot muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach. 9) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako iloczyn wykonanych jednostek rzeczowych i stawek oferowanych. 2. Cena jednostkowa zawiera: cenę materiału i sprzętu i realizacji zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. 4. Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą. 1) Warunki płatności: 1) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robot budowlanych. 2) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 5. Wymagania stawiane wykonawcy 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodny z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego 5) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 6. Wymagania dotyczące gwarancji. 1) Wykonawca obejmuje gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia 3) Okres gwarancji udzielany przez podwykonawców musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rozlewnia Gazu SKIERGAZ Henryk Sałkowski, Mokra Lewa 1A, 96-100 Skierniewce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183762,00

  • Oferta z najniższą ceną: 183762,00 / Oferta z najwyższą ceną: 295077,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.