eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Gdynia: D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens
Numer ogłoszenia: 91629 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124452 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu aparatury medycznej firmy Siemens wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej i Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni. Zamówienie podzielone zostało na trzy Zadania: Zadanie nr 1 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Medycyny Nuklearnej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego 1) Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji od 1 do 5: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 2 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego1 pozycja od 1do 7 lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1 pozycja od 8 do 10). Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji 1: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu zdalnej diagnostyki (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem komponentów specjalnych tj. lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dodatkowe informacje: Powyższy zakres czynności obowiązuje maksymalnie do 31.12.2017r., po tej dacie obowiązuje zakres czynności jak dla pozycji nr 2,4,5,6,7,8,9,10. Dla pozycji 3: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dla pozycji 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta modyfikacjami. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 3: Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens Intensywny Nadzór Kardiologiczny lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1. Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120999,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148825,20

  • Oferta z najniższą ceną: 148825,20 / Oferta z najwyższą ceną: 148825,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165347,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220981,92

  • Oferta z najniższą ceną: 220981,92 / Oferta z najwyższą ceną: 220981,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 520000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 639600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 639600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 639600,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.