eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Gdynia: D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens
Numer ogłoszenia: 124452 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalegdynia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu aparatury medycznej firmy Siemens wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej i Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni. Zamówienie podzielone zostało na trzy Zadania: Zadanie nr 1 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Medycyny Nuklearnej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego 1) Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji od 1 do 5: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 2 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego1 pozycja od 1do 7 lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1 pozycja od 8 do 10). Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji 1: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu zdalnej diagnostyki (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem komponentów specjalnych tj. lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dodatkowe informacje: Powyższy zakres czynności obowiązuje maksymalnie do 31.12.2017r., po tej dacie obowiązuje zakres czynności jak dla pozycji nr 2,4,5,6,7,8,9,10. Dla pozycji 3: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dla pozycji 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta modyfikacjami. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 3: Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens Intensywny Nadzór Kardiologiczny lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1. Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o posiadaniu aktualnej pisemnej autoryzacji producenta na wykonywanie czynności serwisowych dla aparatury medycznej będącej przedmiotem zamówienia oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (Zalecany wzór zobowiązania do udostępnienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ). Ze złożonych dowodów winien wynikać zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas reakcji serwisu na zgłoszenie - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ww strony intermediowej oraz w Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, budynek nr 6, pokój nr 31..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, budynek nr 6, Kancelaria Szpitala lub pokój nr 31..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w pkt III.3 powyżej, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. Warunek określony w pkt III.4 powyżej, powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp). 8. Wszelkie nieuregulowane w niniejszej SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Medycyny Nuklearnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin reakcji serwisu na zgłoszenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin reakcji serwisu na zgłoszenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens Intensywny Nadzór Kardiologiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin reakcji serwisu na zgłoszenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.