eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMWP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMWP
Numer ogłoszenia: 91520 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMWP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazanego przez niego sprzętu komputerowego i oprogramowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ z uwzględnieniem podziału na zadania od 1 do 8. 2) Ze względu na rodzaj sprzętu i oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia oraz źródło finansowania dostawy, zamówienie dzieli się na 8 zadań, tj.: a) Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę 2 typów zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem biurowym w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ, b) Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę 4 typów Notebooka wraz z oprogramowaniem biurowym, Ultrabooka z oprogramowaniem biurowym oraz tabletu w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.2 do SIWZ, c) Zadanie nr 3 - obejmuje dostawę skanerów, 4 typów drukarek oraz 3 typów urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.3 do SIWZ, d) Zadanie nr 4 - obejmuje dostawę urządzeń peryferyjnych oraz systemu operacyjnego serwera w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.4 do SIWZ, e) Zadanie nr 5 - obejmuje dostawę dwóch typów serwerów o parametrach określonych w załączniku nr 1.5 do SIWZ, f) Zadanie nr 6 - obejmuje dostawę zestawu komputerowego oraz 2 typów drukarek w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.6 do SIWZ, g) Zadanie nr 7 - obejmuje dostawę serwera typu 3 o parametrach określonych w załączniku nr 1.7 do SIWZ, h) Zadanie nr 8 - obejmuje dostawę macierzy dyskowej oraz urządzeń peryferyjnych w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.8 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2015, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, posiadał deklarację CE a w przypadku komputerów przenośnych spełnia wymogi normy Energy Star 5.0, posiadał dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, posiadał trwałe oznaczenia zawierające: nazwę producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny 4) Oferowany w ramach poszczególnych zadań sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie musi być zgodne z wymogami określonymi we właściwym dla danego zadania opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5) W przypadku zadań nr: 1, 2, 5, 6, 7 parametry zaoferowanych procesorów muszą spełniać wymogi określone w następujących załącznikach: a) zadanie nr 1 - załącznik nr 1.9 do OPZ opublikowany na stronie WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania b) zadanie nr 2 - załącznik nr 1.10 do OPZ opublikowany na stronie WWW: : https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html ; z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania c) zadanie nr 5 - załącznik nr 1.9 do OPZ opublikowany na stronie WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania d) zadanie nr 6 - załącznik nr 1.9 do OPZ opublikowany na stronie WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania e) zadanie nr 7 - załącznik nr 1.11 do OPZ opublikowany na stronie WWW: https://www.cpubenchmark.net/multi_cpu.html ; z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania 6) W przypadku urządzeń drukujących weryfikacja deklarowanej wydajności dostarczonego wraz z urządzeniem tonera nastąpi w oparciu o normę przywołaną przez producenta urządzenia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ); b) opis parametrów oferowanych urządzeń wraz z dodatkowymi wymaganymi informacjami (Wzór - zał. nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 i 1.8 do SIWZ); c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Kryterium Termin Dostawy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmiany przedmiotu umowy, gdy zaproponowany w ofercie sprzęt został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, czego nie dało się przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Wykonawcę, a nowy sprzęt posiada co najmniej równorzędne cechy, parametry i funkcjonalność, jak sprzęt wskazany w ofercie, c) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy, d) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), e) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Wykonawcę, f) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 616.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 616.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków: a) Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFS oraz budżetu Województwa w ramach RPOWP na lata 2014-2020. b) Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę 2 typów zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem biurowym w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę 4 typów Notebooka wraz z oprogramowaniem biurowym, Ultrabooka z oprogramowaniem biurowym oraz tabletu w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.2 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę skanerów, 4 typów drukarek oraz 3 typów urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.3 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę urządzeń peryferyjnych oraz systemu operacyjnego serwera w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.4 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę dwóch typów serwerów o parametrach określonych w załączniku nr 1.5 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę zestawu komputerowego oraz 2 typów drukarek w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę serwera typu 3 o parametrach określonych w załączniku nr 1.7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje dostawę macierzy dyskowej oraz urządzeń peryferyjnych w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1.8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.30.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.