Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Olsztyn: Doraźne oczyszczanie i utrzymanie terenów Gminy Olsztyn o szacunkowej powierzchni 976 ha w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 9138 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie , Al. Wojska Polskiego 30B, 10-229 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895266462, faks 895356471.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzmolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doraźne oczyszczanie i utrzymanie terenów Gminy Olsztyn o szacunkowej powierzchni 976 ha w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres prac obejmuje: 1. rekultywacja terenu - zebranie i wywóz zanieczyszczeń i gruzu, dowóz ziemi (głębokość jaką należy dowieźć zostanie ustalona w zleceniu) wyrównanie i przekopanie terenu, obsianie terenu trawą, ubicie powierzchni, wykonanie pierwszego koszenia, zebranie i usunięcie pozostałości po koszeniu; 2. plantowanie terenu - wyrównanie istniejącego gruntu przez ścięcie wypukłości, przemieszczenie urobku i zasypanie wgłębień, ostateczne ręczne wyprofilowanie plantowanego terenu; 3. plantowanie dowiezionego gruntu - zakup, dowiezienie i rozścielenie warstwy ziemi grubości określonej w zleceniu, wyrównanie terenu przez ścięcie wypukłości, przemieszczenie urobku i zasypanie wgłębień, ostateczne ręczne wyprofilowanie plantowanego terenu; 4. ścinanie krzewów i zagajników - ścięcie roślin przy powierzchni ziemi, zgrabienie, zebranie i usunięcie pozostałości po ścince; 5. koszenie trawników - wykoszenie terenu wraz z zebraniem i usunięciem pozostałości po wykoszeniu (tj. tereny nieużytków wykoszone już w danym sezonie lub jesienią ubiegłego roku, trawniki); 6. wykaszanie nieużytków - wykoszenie terenu wraz zebraniem i usunięciem pozostałości po wykoszeniu; 7. oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń - butelki, folie, papiery, szkło itp. - powierzchniowe zebranie zanieczyszczeń w worki lub bezpośrednio na środki transportu, załadowanie, wywóz i składowanie na wysypisku; 8. wygrabienie terenu z zanieczyszczeń - zgrabienie i zebranie zanieczyszczeń z terenu, załadunek na środki transportu, wywóz i składowanie na wysypisku; 9. usunięcie śmieci wraz z wykoszeniem terenu tj. połączenie czynności związanej z zebraniem zanieczyszczeń oraz wykoszeniem terenu - powierzchniowe zebranie zanieczyszczeń w worki lub bezpośrednio na środki transportu, wykoszenie terenu, zebranie pokosu, załadowanie i wywóz zanieczyszczeń i pozostałości po wykoszeniu na wysypisko (jako trawniki traktowane są również tereny nieużytków wykoszone już w danym sezonie; nieużytki - miejsca porośnięte chwastami oraz drobnymi samosiewami); 10. likwidacja dzikich wysypisk - oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń, w tym wielkogabarytowych np. wersalki, lodówki itp., zanieczyszczenia składowane w workach oraz inne zanieczyszczenia zgromadzone w jednym miejscu np. gruz, odpady pobudowlane - zebranie zanieczyszczeń, załadunek, wywóz i składowanie na wysypisku; 11. Interwencyjne odśnieżanie terenów - zastosowany sposób i użycie sprzętu zależy od Wykonawcy; 12. wykonanie i ustawienie 10 szt. tablic informacyjnych - treść tablicy np. zakaz wysypywania gruzu i śmieci pod groźbą kary administracyjnej o max. wymiarach 100x60cm wraz z montażem na słupku (słupek na fundamencie betonowym 30x30x80cm). UWAGA: w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych tj. susza lub nadmierne opady deszczu powodujące trudności w wykaszaniu terenów gminnych, zamawiający przewiduje wykonanie prac zamiennych polegających na wzbogacaniu terenów gminnych w nową roślinność lub wykonaniu remontów ogrodzeń, nawierzchni i schodów. W celu wskazania kwot, wg których będzie następowało rozliczenie za wykonanie prac zamiennych wykonawca wypełni Tabelę B, która nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. Kwoty zaproponowane przez wykonawcę w ww. tabeli nie przekroczą sumy kwot netto wskazanych w pozycjach 5 i 8 Tabeli A Wykazu cen jednostkowych. Prace zamienne związane z nasadzeniem roślin będą wykonywane pod nadzorem inspektora ZZM. Wymagania ogólne: 1. Wykonawca winien posiadać ważną decyzję na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu m. Olsztyn i okazywać ją na żądanie organów kontroli. Kopia aktualnej umowy na odbiór odpadów, w zakresie adekwatnym do objętych zamówieniem prac (potwierdzona za zgodność), stanowi załącznik do umowy. Dotyczy to również przedłużenia umowy na transport lub odbiór odpadów - w całym okresie obowiązywania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Kserokopie kwitów wywozu należy dołączać do faktury. 2. Usuwanie odpadów komunalnych winno odbywać się z zastosowaniem sprzętu zapewniającego odpowiednie warunki sanitarne podczas transportu odpadów do miejsca unieszkodliwiania. 3. Wykonawca winien zagwarantować odpowiedni sprzęt i narzędzia, gwarantujące prawidłowe jakościowo i terminowe wykonywanie prac. 4. Pilne przypadki należy realizować w ciągu 4 godzin od zgłoszenia. 5. Za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w umowie odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany stosować obowiązujące w Polsce normy techniczne w zakresie sprzętu, materiałów i usuwania odpadów zebranych w trakcie oczyszczania. 7. Umowa będzie wykonywana z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.05.236.2008 t.j. z późn. zmianami), Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.09.151.1220 z późn. zmianami), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.08.25.150 t.j. z późn. zmianami), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U.10.185.1243 t.j. z późn. zmianami) oraz Uchwały Nr LVIII/773/06 Rady Miasta Olsztyn z dnia 29 marca 2006r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Olsztyn. 8. Wykonawca wyposaży swoje pojazdy na własny koszt w urządzenia -światła błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego - wymagane w Ustawie prawo o ruchu drogowym - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r., nr 32, poz. 262 z późn. zm.). 9. Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, powinni być ubrani w estetyczne ubrania robocze z widoczną nazwą lub logo firmy. W ten sam sposób powinny być oznakowane pojazdy należące do wykonawcy - umożliwiając zamawiającemu ich identyfikację..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualną ważną decyzję zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych z terenu m. Olsztyn, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 t.j. z późn. zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
samochód towarowo-osobowy do szybkiego przewozu ludzi i sprzętu o masie całkowitej do 3,5t. - 1szt. piła spalinowa - 1 szt. samochód skrzyniowy do 5t lub samowyładowczy do 5t lub ciągnik rolniczy z przyczepą - 1 szt. spycharka - 1 szt. ciągnik rolniczy - 1 szt. koparka - 1 szt. kosiarka trawnikowa spalinowa - min. 1 szt. kosiarka do trawy, doczepna do ciągnika - min. 1 szt. sprzęt do odśnieżania, posypywania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien zabezpieczyć odpowiednią ilość osób do prawidłowej realizacji zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w niżej opisanych przypadkach: Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie aneks - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzmolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie
10-229 Olsztyn, Al. Wojska Polskiego 30b
godziny urzędowania: 07:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie 10-229 Olsztyn, Al. Wojska Polskiego 30b.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania - dostawa licencji VMware vSphere 8 Enterprise Plus - 384 core w modelu subskrypcyjnym na okres 12 miesięcy w celu rozbudowy posiadanego środowiska wirtualizacyjnego VMware.
- Rozdrabnianie pozostałości po sortowaniu odpadów gabarytowych na terenie ZUOK Olsztyn
- Dostawa odczynników i produktów zużywalnych do sekwencjonowania kompatybilnych z posiadanym sekwenatorem NGS
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych
- Organizacja wydarzenia pn. "Dziedzictwo Kulinarne Warmii i Mazur. Targi żywności regionalnej, naturalnej i tradycyjnej"
- Zakwaterowanie studentów University of Georgia, uczestniczących w projekcie dydaktycznym "One health in Poland - HERD HEALTH MANAGEMENT", realizowanym na WMWet w dniach 15.05.2025r.- 04.06.2025r.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice"
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- "Bieżące utrzymanie potoków komunalnych wraz z przynależnymi zbiornikami ziemnymi na terenie Miasta Gliwice oraz prace konserwacyjne wylotów na rzece Kłodnica oraz rzece Bytomka"
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
więcej: Naprawa terenów rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.