eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Nowy Tomyśl: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 91015 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi , ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, faks 061 4422152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych w Załączniku 1A do SIWZ - formularzu asortymentowo -cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 2 pakietach. Oferowany przez Wykonawcę towar musi być zgodny z wymogami Polskich Norm Jakościowych i posiadać stosowne zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych lub dokument CE (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679) oraz posiadać aktualizację w zakresie legalizacji dostarczonych butli. 1. Realizacja dostaw gazów medycznych w butlach odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych faksem, e-mailem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu 48 godzin od złożonego zamówienia. W sytuacjach nadzwyczajnych (sporadycznie) Wykonawca zagwarantuje dostawy gazów również w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy i święta, a także w ciągu 24 h od złożenia zamówienia. 2. Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku. 3. Ilości podane w załączniku 1A są ilościami szacunkowymi - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych pozycji asortymentowych. Ostateczna ilość poszczególnego asortymentu będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu gazów medycznych niewymienionych w załączniku asortymentowo- ilościowo- cenowym a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia własnych butli w sposób umożliwiający ich identyfikację. Każda butla musi być opisana tak aby jednoznacznie stwierdzić jej: zawartość, termin dostawy, datę przydatności do użycia. 5. Wykonawca oświadcza, że wszystkie towary objęte umową mają ważne certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu gazy w butlach posiadających aktualne świadectwo legalizacji. Dostarczane butle muszą spełniać obowiązujące normy, posiadać sprawne wyposażenie i właściwe oznakowanie. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dotrzymania jakości dostarczanych gazów oraz dołączenia do dostawy wyników badań czystości gazu: świadectwo kontroli jakości. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia gazu nieodpowiedniej jakości. 9. Wykonawca zapewnia transport gazów medycznych własnym staraniem i na własne ryzyko. Dostawa butli z gazem (transport) powinna być realizowana przez pojazdy spełniające obowiązujące w tym zakresie przepisy dotyczące transportu substancji niebezpiecznych (gazów medycznych), a także obsługę posiadającą odpowiednie uprawnienia do przewozu ww. gazów. 10. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie załadunek pustych butli na samochód i rozładunek pełnych butli do miejsca składowania butli. Wskazane jest, aby środek transportu użyty do przewozu butli umożliwiał mechaniczny rozładunek na poziom gruntu. Załadunek i rozładunek butli w miejscu składowania zaznaczony został na mapce (pkt Nr 1 na mapce sytuacyjnej stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ) - w miejscu rozładunku istnieje możliwość ustawienia samochodu o łącznej długości z tylną platformą załadunku 11,3 m. 11. Wystawiona faktura winna zawierać nr umowy, na podstawie której została wystawiona (SPZOZ NT..) Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5. do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca będzie posiadał : - ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi w przypadku gdy wykonawca jest dystrybutorem produktu - ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych (gazów medycznych) jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; - w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Aktualne dokumenty uprawniające do stosowania całości oferowanego towaru w Polsce tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych lub dokument CE - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. b) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Druk OFERTA stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ). c) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik 1A do SIWZ). d) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy). e) Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy składa dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 23 Pzp (dotyczy m.in. tzw. konsorcjum), zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) - oddzielnie przez każdego z nich ( tyle dokumentów ile Wykonawców) - podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik - stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wyszczególnionych cen, kosztów i wartości w kwotach brutto wyłącznie w wypadku zmiany przepisów podatkowych lub celnych. 2. Zmiana umowy może obejmować, w zakresie dozwolonym przepisami PZP: a) zmianę ilości danego asortymentu produktów składających się na przedmiot zamówienia; b) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; c) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; d) zmianę sposobu konfekcjonowania; e) zmianę terminu realizacji dostaw; f) zmianę terminu realizacji umowy; g) obniżenie ceny jednostkowej przez Wykonawcę, 3. Zmiany opisane w pkt. 2. mogą być dokonane w następujących sytuacjach: a) wprowadzony zostanie na rynek przez produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony, bądź; b) wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, bądź; c) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy komórek korzystających z produktów objętych umową, bądź; d) nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź; e) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź; f) w wyniku zmiany prawa możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź; g) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii, bądź; h) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, bądź; i) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. 4. Zmiany treści umowy przewidziane w pkt 2. i 3. nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Brak wyrażenia przez Zamawiającego zgody na proponowaną przez Dostawcę zmianę treści umowy w trakcie jej obowiązywania nie może prowadzić do rozwiązania umowy przez jednostronną czynność prawną Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowytomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek I piętro, pokój numer 3- Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1. Gazy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gazy medyczne bez zintegrowanego zaworu. Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Tlen medyczny w butlach ze zintegrowanym zaworem regulacyjnym przepływ tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny butle 2l ze zintegrowanym zaworem regulującym przepływ tlenu. Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.