eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › Roboty budowlane i dostawy w zakresie organizacji spływu kajakowego na rzece Sztole w Bukownie na odcinku od ul. Spacerowej do ul. Borowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Bukowno: Roboty budowlane i dostawy w zakresie organizacji spływu kajakowego na rzece Sztole w Bukownie na odcinku od ul. Spacerowej do ul. Borowskiej
Numer ogłoszenia: 89832 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bukowno - Urząd Miejski , ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 032 6421533, faks 032 6421544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane i dostawy w zakresie organizacji spływu kajakowego na rzece Sztole w Bukownie na odcinku od ul. Spacerowej do ul. Borowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i dostawy w zakresie organizacji spływu kajakowego na rzece Sztole w Bukownie na odcinku od ul. Spacerowej do ul. Borowskiej tj. a) w zakresie robót budowlanych: - przemieszczenie warstw ziemi, - wyrównanie terenu, - utwardzenie płytami ażurowymi terenu w miejscu rozpoczęcia spływu przy ul. Spacerowej oraz w miejscu zakończenia spływu przy ul. Borowskiej na łącznej pow. 200m2, - wzmocnienie brzegów rzeki na odcinku o łącznej dł. 15m (w miejscu rozpoczęcia spływu przy ul. Spacerowej oraz w miejscu zakończenia spływu przy ul. Borowskiej) palisadą z słupków drewnianych impregnowanych, o średnicy 12-14 cm o dł. min. 2,00m. b) w zakresie dostaw sprzętu: - zakup 5 szt. kajaków dwuosobowych wykonanych z polietylenu/żywicy poliestrowej, o dł. max. 5,00m, szer. max. 0,75m, wys. min. 0,35m, z oddzielnymi kokpitami dla kajakarzy, luk bagażowy zamykany pokrywą, min. 2 uchwyty do przenoszenia kajaka, po jednym na rufie i dziobie, podnóżek w każdym kokpicie, siedziska z oparciem wyposażone w poduszki, dekle zabezpieczające każde siedzisko, - zakup 10szt. wioseł, składanych o dł. max. 2,30m , wykonanych z duraluminium o średnicy drążka min. 30mm, z nakładką i okapnikami, - zakup 10 szt. kamizelek asekuracyjnych wyprodukowanych zgodnie z normą PN-EN ISO 12402-5 po 2szt. w każdym z rozmiarów S, M, L, XL, XXL. - zakup 1 szt. stojaka jezdnego (z zabezpieczeniem hamulca przy kołach) dwustronnego mogącego pomieścić min. 5 szt. kajaków, wykonanego z profili ocynkowanych, wys. całkowita min. 1.85m -max. 1,95m, szerokość całkowita min. 1,45m - max. 1,55m, długość całkowita min. 3,00m -max. 3,50m., rozstaw między półkami min. 0,50m, dolna półka położona na wys. 0,15m do 0,20m licząc od podłoża, dł. ramion nośnych min. 0,70m, ramiona ustawione w poziomie, ramiona pokryte miękkim materiałem zabezpieczającym (np. guma), - zakup 1 szt. przyczepy samochodowej jednoosiowej z homologacją do transportu min. 5 szt. kajaków, rama i pozostałe konstrukcje metalowe ocynkowane, koło podporowe wraz z regulowaną obejmą, opony o rozmiarze min. 155 R 13, długość całkowita min. 5,00 m, szerokość całkowita min. 2,00 m, wysokość całkowita min. 2,50 m, szerokość przestrzeni do przewozu kajaka min. 0,90 m, wysokość przestrzeni do przewozu kajaka min. 0,45 m, masa własna przyczepy max. 350 kg, ładowność przyczepy min. 450 kg, uchwyty do mocowania kajaków min. 10 szt., tylne oświetlenie przyczepy, nadkola ocynkowane półokrągłe, fartuchu przeciw błotne, klin pod koła wraz z uchwytem 1 szt. Wszystkie zakupione sprzęty winny być nowe, posiadać gwarancję producenta na okres min. 24 miesięcy oraz niezbędne certyfikaty, zezwolenia, homologacje lub inne dokumenty potwierdzające możliwość jej bezpiecznego używania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% całkowitej wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. - załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=6115
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bukowno - Urząd Miejski 32-332 Bukowno ul. Kolejowa 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Gmina Bukowno, ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.