eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Łódź: świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86.
Numer ogłoszenia: 89814 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście , ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86 i usługi portierskie . 1.Ochronie podlegają pomieszczenia biurowe i magazynowe stanowiące siedzibę Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynkach prawej i lewych oficyn posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 - plan sytuacyjny w załączeniu. 2.I - sza część budynku prawej oficyny: -piwnica - kotłownia -parter , I i II piętro - pomieszczenia biurowe Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście II - część budynku prawej oficyny - budynek parterowy -pomieszczenia biurowe Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście pomieszczenia magazynowe - ( wrota garażowe ) III - część budynku lewej oficyny - trzykondygnacyjny -pomieszczenia biurowe - SKO przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego IV - część budynek lewej oficyny parterowy - pomieszczenia lokali użytkowych 3.Dostęp do podwórza - zabezpieczenie stanowią dwie zamykane bramy. Ochrona obiektu - całodobowo w dni robocze, świąteczne i wolne od pracy Usługi portierskie - we wszystkie dni tygodnia ( robocze ) w godz. 800 - 1600 Przewidywana możliwość pracy po godzinach urzędowania pracowników i osób sprzątających. 1. Pracownicy ochrony (dozoru) wyposażeni zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa stanowią element bezpośredniego i fizycznego zabezpieczenia obiektu przed jego zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą znajdującego się w nim mienia Zleceniodawcy. 2. Nadzór merytoryczny nad całością pracowników, realizacją zadań ochronnych oraz właściwym wywiązywaniem się z obowiązków służbowych z ramienia Zleceniobiorcy sprawuje .......................... uprawniony do przyjmowania uwag, wniosków, korygowania i uaktualniania zadań oraz wprowadzania zmian. 3. Do ogólnych obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: a/ W związku z podjęciem pracy /wykonywaniem zlecenia w zakresie zadań ochrony fizycznej tj. wykonywanie powierzonych zadań obowiązków i czynności zgodnie z przepisami prawa oraz ustaleniami wewnętrznymi kierownictwa zakładu. b/ Reagowanie i podejmowanie natychmiastowych działań ochronnych wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych. c/ Wykorzystywanie czasu pracy wyłącznie na wykonywanie zadań wynikających ze stosunku pracy bądź zlecenia. d/ Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych. e/ Rzetelne i na bieżąco dokumentowanie podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce przebiegu służby i innej dokumentacji. f/ Przestrzeganie ustalonego czasu pracy, porządku i estetyki na stanowisku. g/ Kulturalne zachowanie wobec przełożonych, współpracowników oraz osób postronnych, a także dbałość o prawidłowe relacje międzyludzkie w zespole pracowniczym. h/ Dbałość o właściwy wygląd zewnętrzny wyrażająca się noszeniem prawidłowego, kompletnego i czystego umundurowania oraz regulaminowych oznaczeń i identyfikatora. i/ Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz wydanych na ich podstawie zarządzeń regulaminów. j/ Troska o właściwą atmosferę w miejscu pracy, sprzyjającej realizacji postawionych zadań. k/ Pełnienie służby, w sposób zapewniający dbałość o wszechstronne, całkowite zgodne z postanowieniami Umowy zabezpieczenie techniczne i fizyczne obiektu. l/ Dopilnowanie opuszczenia wszystkich pomieszczeń obiektu przez pracowników Zleceniodawcy i pozostałych użytkowników po zakończonej pracy oraz sprawdzenie - zabezpieczenia wszystkich drzwi i bram. ł/ Wydawanie kluczy wyłącznie upoważnionym pracownikom Zleceniodawcy za pokwitowaniem a po zakończonej pracy przyjmowanie od nich kluczy. m/ Podjęcie wszelkich możliwych działań uniemożliwiających nielegalne przedostanie się osób postronnych na chroniony obiekt po godzinach pracy oraz zabezpieczenie znajdującego się na jego terenie mienia Zleceniodawcy i wszystkich pozostałych użytkowników przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. n/ Stosowanie wszelkich dozwolonych prawem działań oraz środków w celu udaremnienia nie tylko naruszenia lecz przede wszystkim zaboru powierzonego ochronie mienia. o/ Wydawanie wszystkim osobom poleceń zakazujących czynności, które mogą spowodować zagrożenie pożarowe lub mogących zakłócić tok ochrony. p/ Dopilnowanie stałego i należytego porządku na terenie chronionego obiektu. r/ Staranne przestrzeganie wytycznych Zleceniodawcy dotyczących wjazdu parkowania samochodów na terenie chronionego obiektu. s/ Wykonywanie wszystkich czynności określonych doraźnie przez Zleceniodawcę lub upoważnionego przedstawiciela. t/ Utrzymywanie miejsca pełnienia służby w należytym porządku, przekazanie sprawnego sprzętu i wyposażenia zmiennikowi. u/ Podczas przekazania dyżuru pracownik ochrony (dozoru) obowiązkowo dokonuje przeglądu ochranianego obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: - stan zabezpieczenia drzwi, - stan zabezpieczenia okien, - stan zabezpieczenia bram wjazdowych. w/ Niezwłoczne przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji o pojawiających się zagrożeniach w czasie pełnionego dyżuru. x/utrzymywanie łączności za pomocą środków łączności bezprzewodowej z siedzibą firmy i załogą patrolowo - interwencyjną y/ Interweniowanie do organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w chronionym obiekcie i jego rejonie. z/ W przypadku stwierdzenia włamania (kradzieży) natychmiastowe powiadomienie swoich przełożonych (a na ich polecenie powiadomienie policji) oraz zabezpieczenie śladów włamania. ź/ Współdziałanie z policją i strażą miejską oraz strażą pożarną podczas prowadzenia na terenie obiektu akcji interwencyjnej, gaśniczej itp. ż/ W przypadku anonimowego telefonu o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego natychmiastowe powiadomienie kierownika obiektu i przekazanie treści rozmowy o podłożeniu ładunku. 4. Podczas ochrony obiektu pracownikom ochrony (dozoru) zabrania się: - pełnienia służby po spożyciu alkoholu; - spożywania alkoholu lub środków odurzających podczas służby; - niekulturalnego zachowania się w stosunku do klientów i personelu Zleceniodawcy; - wykonywania czynności nie związanych z ochroną obiektu i utrzymaniem należytego porządku na jego terenie lub należących do obowiązków personelu Zleceniodawcy i nie przewidzianych w Umowie i niniejszym załączniku ., - opuszczanie obiektu bez zgody Zleceniodawcy lub przekazania zadań dla zmiennika poza ustalonymi godzinami zdawania i przejmowania służby bez wiedzyZleceniobiorcy, - spania podczas pełnienia służby; - palenia tytoniu w pomieszczeniu pełnienia służby (dyżurki ) . - wykonywanie innych niż w załączniku czynności bez uprzednio uzyskanej zgody Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy - odbywania prywatnych spotkań ze znajomymi i krewnymi na terenie chronionego obiektu; - używania telefonów do rozmów prywatnych; - spożywania posiłków w terminach i miejscach nie przewidzianych przez Zleceniodawcę, - oglądania TV,itp. w czasie wykonywania zadań ochronnych, - niszczenia wyposażenia miejsca pełnienia służby stanowiącego własność Zleceniodawcy i przekazanego do dyspozycji Zleceniobiorcy na czas trwania umowy. 5. Podporządkowanie Zleceniodawcy. a/ Zleceniodawca lub jego pełnomocnik mają prawo wydawania poleceń i zwracania uwagi Pracownikom ochrony (dozoru) w sprawach dotyczących: - wyglądu zewnętrznego oraz stosowanego zachowania się w stosunku do personelu lub klientów; . - punktualności oraz zgodnego z regulaminem toku pełnienia służby; - wyposażenia służbowego; - sposobu postępowania i przeciwdziałania w sytuacjach szczególnych, b/ Pracownicy ochrony (dozoru) mają obowiązek wykonania poleceń wydanych przez w/w Osoby. c/ Zleceniodawca odstępuje od w/w obowiązku jedynie w przypadku, gdyby ich wykonanie stworzyło ryzyko zagrożenia dla ludzi i mienia. 6. Ubiór pracownika ochrony: Pracownik ochrony powinien być ubrany schludnie i czysto w sorty mundurowe oznakowane logiem firmy. Identyfikator firmy musi być umieszczony w miejscu widocznym przez cały okres pełnienia dyżuru. Obuwie winno być wygodne niedopuszczalne jest pełnienie służby w sandałach, klapkach itp. 7.Inne ustalenia a/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę przebiegu służby w której należy dokonywać wszelkich wpisów dotyczących: - wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu z podaniem godzin i okoliczności towarzyszących; - podjętych czynności wykonanych w celu wyeliminowania zagrożenia, - sposobu alarmowania o stanie zagrożenia i powiadamianie przedstawicieli Zleceniodawcy oraz właściwych służb publicznych. b/ Książka przebiegu służby jest przechowywana na terenie ochranianego obiektu. Zleceniodawca lub jego pełnomocnik mają prawo i obowiązek wpisywania w Książce przebiegu służby swoich poleceń lub uwag dotyczących toku pełnienia służby, mają prawo do codziennego kontrolowania wszystkich wykonanych zapisów na służbie strażnika ochrony. UWAGA:O wszystkich szczególnych przypadkach i podjętych działaniach w czasie wykonywania zadań ochronnych należy bezwzględnie poinformować Zleceniodawcę i Zleceniobiorcę W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu osób lub mienia, pracownik ochrony ma prawo wydawać polecenia wszelkim osobom obecnym na terenie obiektu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zakres zgodnie z zamówieniem podstawowym

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 500 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ,przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz.275, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Ochrona - ZP/55/PN/U/2014 . 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w ust. 6. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli przedstawi ważną na okres wykonywania zamówienia koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługi ochrony obejmujące okres co najmniej 6 miesięcy o wartości łącznej brutto co najmniej 60 000 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentów - dowodów potwierdzających, że wykazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć kserokopie podpisanej/ych umowy/ów z informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej/ych umowy/ów nie może/mogą być niższa/e niż 60 000 zł brutto. W przypadku gdy Wykonawca wykonał daną usługę dla Zamawiającego lub jednostki, której Zamawiający jest następcą prawnym nie jest konieczne załączanie dowodów, a jedynie wykazanie ich w załączniku nr 5 do Siwz. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w Wykazie, wykonanych usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie: - minimum dwie usługi w zakresie usług ochrony (trwające minimum 6 miesięcy) o wartości łącznej brutto co najmniej 60 000 zł, - dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć kserokopie podpisanej/ych umowy/ów z informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej/ych umowy/ów nie może/mogą być niższa/e niż 60 000 zł brutto. Określenie podmiotów usług następuje przez podanie ich nazw i adresów w sposób umożliwiający ich identyfikację. Zamawiający wyjaśnia, iż dokonując oceny wykonanych usług podanych w wykazie uzna wyłącznie te, które będą zawierały dowody, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje 1 telefonem komórkowym w który zostanie wyposażony pracownik ochrony.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać również, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - minimum 1 osobą (może być właściciel) upoważnioną przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia, odpowiedzialną za terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia ,oraz - minimum 3 osobami - pracownikami ochrony .Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia tj. ochrony mienia na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Siwz i potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub innej niż pieniądz oryginał dokumentu w oddzielnej kopercie, a kopia w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz zgodnie z art.144 ust.1 ustawy, Zleceniodawca dopuszcza zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a) zmiany formy własności nieruchomości, zmiany zarządcy, zmiany właściciela lub najmu, rewitalizacji nieruchomości, b) wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, usług dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, c) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonania prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zleceniodawcy, e) wystąpienia okoliczności dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, f) zmiany uprawnionych osób, które wskazane są w załączniku nr 2 do umowy g) zmiany stawek podatku VAT za przedmiot umowy - Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego. 4. Zleceniobiorca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Zleceniodawcy o wszelkich zmianach prawnych wynikających z tytułu prowadzenia działalności pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście z siedzibą: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86, pokój nr 203 I p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście z siedzibą: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86, sekretariat , I piętro pok. nr 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.