eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Łódź: świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86
Numer ogłoszenia: 118132 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89814 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86 i usługi portierskie . 1.Ochronie podlegają pomieszczenia biurowe i magazynowe stanowiące siedzibę Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynkach prawej i lewych oficyn posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 - plan sytuacyjny w załączeniu. 2.I - sza część budynku prawej oficyny: -piwnica - kotłownia -parter , I i II piętro - pomieszczenia biurowe Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście II - część budynku prawej oficyny - budynek parterowy -pomieszczenia biurowe Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście pomieszczenia magazynowe - ( wrota garażowe ) III - część budynku lewej oficyny - trzykondygnacyjny -pomieszczenia biurowe - SKO przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego IV - część budynek lewej oficyny parterowy - pomieszczenia lokali użytkowych 3.Dostęp do podwórza - zabezpieczenie stanowią dwie zamykane bramy. Ochrona obiektu - całodobowo w dni robocze, świąteczne i wolne od pracy. Usługi portierskie - we wszystkie dni tygodnia ( robocze ) w godz. 800 - 16.00. Przewidywana możliwość pracy po godzinach urzędowania pracowników i osób sprzątających. 1. Pracownicy ochrony (dozoru) wyposażeni zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa stanowią element bezpośredniego i fizycznego zabezpieczenia obiektu przed jego zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą znajdującego się w nim mienia Zleceniodawcy. 2. Nadzór merytoryczny nad całością pracowników, realizacją zadań ochronnych oraz właściwym wywiązywaniem się z obowiązków służbowych z ramienia Zleceniobiorcy sprawuje .......................... uprawniony do przyjmowania uwag, wniosków, korygowania i uaktualniania zadań oraz wprowadzania zmian. 3. Do ogólnych obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: a/ W związku z podjęciem pracy /wykonywaniem zlecenia w zakresie zadań ochrony fizycznej tj. wykonywanie powierzonych zadań obowiązków i czynności zgodnie z przepisami prawa oraz ustaleniami wewnętrznymi kierownictwa zakładu. b/ Reagowanie i podejmowanie natychmiastowych działań ochronnych wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych. c/ Wykorzystywanie czasu pracy wyłącznie na wykonywanie zadań wynikających ze stosunku pracy bądź zlecenia. d/ Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych. e/ Rzetelne i na bieżąco dokumentowanie podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce przebiegu służby i innej dokumentacji. f/ Przestrzeganie ustalonego czasu pracy, porządku i estetyki na stanowisku. g/ Kulturalne zachowanie wobec przełożonych, współpracowników oraz osób postronnych, a także dbałość o prawidłowe relacje międzyludzkie w zespole pracowniczym. h/ Dbałość o właściwy wygląd zewnętrzny wyrażająca się noszeniem prawidłowego, kompletnego i czystego umundurowania oraz regulaminowych oznaczeń i identyfikatora. i/ Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz wydanych na ich podstawie zarządzeń regulaminów. j/ Troska o właściwą atmosferę w miejscu pracy, sprzyjającej realizacji postawionych zadań. k/ Pełnienie służby, w sposób zapewniający dbałość o wszechstronne, całkowite zgodne z postanowieniami Umowy zabezpieczenie techniczne i fizyczne obiektu. l/ Dopilnowanie opuszczenia wszystkich pomieszczeń obiektu przez pracowników Zleceniodawcy i pozostałych użytkowników po zakończonej pracy oraz sprawdzenie - zabezpieczenia wszystkich drzwi i bram. ł/ Wydawanie kluczy wyłącznie upoważnionym pracownikom Zleceniodawcy za pokwitowaniem a po zakończonej pracy przyjmowanie od nich kluczy. m/ Podjęcie wszelkich możliwych działań uniemożliwiających nielegalne przedostanie się osób postronnych na chroniony obiekt po godzinach pracy oraz zabezpieczenie znajdującego się na jego terenie mienia Zleceniodawcy i wszystkich pozostałych użytkowników przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. n/ Stosowanie wszelkich dozwolonych prawem działań oraz środków w celu udaremnienia nie tylko naruszenia lecz przede wszystkim zaboru powierzonego ochronie mienia. o/ Wydawanie wszystkim osobom poleceń zakazujących czynności, które mogą spowodować zagrożenie pożarowe lub mogących zakłócić tok ochrony. p/ Dopilnowanie stałego i należytego porządku na terenie chronionego obiektu. r/ Staranne przestrzeganie wytycznych Zleceniodawcy dotyczących wjazdu parkowania samochodów na terenie chronionego obiektu. s/ Wykonywanie wszystkich czynności określonych doraźnie przez Zleceniodawcę lub upoważnionego przedstawiciela. t/ Utrzymywanie miejsca pełnienia służby w należytym porządku, przekazanie sprawnego sprzętu i wyposażenia zmiennikowi. u/ Podczas przekazania dyżuru pracownik ochrony (dozoru) obowiązkowo dokonuje przeglądu ochranianego obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: - stan zabezpieczenia drzwi, - stan zabezpieczenia okien, - stan zabezpieczenia bram wjazdowych. w/ Niezwłoczne przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji o pojawiających się zagrożeniach w czasie pełnionego dyżuru. x/utrzymywanie łączności za pomocą środków łączności bezprzewodowej z siedzibą firmy i załogą patrolowo - interwencyjną y/ Interweniowanie do organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w chronionym obiekcie i jego rejonie. z/ W przypadku stwierdzenia włamania (kradzieży) natychmiastowe powiadomienie swoich przełożonych (a na ich polecenie powiadomienie policji) oraz zabezpieczenie śladów włamania. ź/ Współdziałanie z policją i strażą miejską oraz strażą pożarną podczas prowadzenia na terenie obiektu akcji interwencyjnej, gaśniczej itp. ż/ W przypadku anonimowego telefonu o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego natychmiastowe powiadomienie kierownika obiektu i przekazanie treści rozmowy o podłożeniu ładunku. 4. Podczas ochrony obiektu pracownikom ochrony (dozoru) zabrania się: - pełnienia służby po spożyciu alkoholu; - spożywania alkoholu lub środków odurzających podczas służby; - niekulturalnego zachowania się w stosunku do klientów i personelu Zleceniodawcy; - wykonywania czynności nie związanych z ochroną obiektu i utrzymaniem należytego porządku na jego terenie lub należących do obowiązków personelu Zleceniodawcy i nie przewidzianych w Umowie i niniejszym załączniku ., - opuszczanie obiektu bez zgody Zleceniodawcy lub przekazania zadań dla zmiennika poza ustalonymi godzinami zdawania i przejmowania służby bez wiedzyZleceniobiorcy, - spania podczas pełnienia służby; - palenia tytoniu w pomieszczeniu pełnienia służby (dyżurki ) . - wykonywanie innych niż w załączniku czynności bez uprzednio uzyskanej zgody Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy - odbywania prywatnych spotkań ze znajomymi i krewnymi na terenie chronionego obiektu; - używania telefonów do rozmów prywatnych; - spożywania posiłków w terminach i miejscach nie przewidzianych przez Zleceniodawcę, - oglądania TV,itp. w czasie wykonywania zadań ochronnych, - niszczenia wyposażenia miejsca pełnienia służby stanowiącego własność Zleceniodawcy i przekazanego do dyspozycji Zleceniobiorcy na czas trwania umowy. 5. Podporządkowanie Zleceniodawcy. a/ Zleceniodawca lub jego pełnomocnik mają prawo wydawania poleceń i zwracania uwagi Pracownikom ochrony (dozoru) w sprawach dotyczących: - wyglądu zewnętrznego oraz stosowanego zachowania się w stosunku do personelu lub klientów; . - punktualności oraz zgodnego z regulaminem toku pełnienia służby; - wyposażenia służbowego; - sposobu postępowania i przeciwdziałania w sytuacjach szczególnych, b/ Pracownicy ochrony (dozoru) mają obowiązek wykonania poleceń wydanych przez w/w Osoby. c/ Zleceniodawca odstępuje od w/w obowiązku jedynie w przypadku, gdyby ich wykonanie stworzyło ryzyko zagrożenia dla ludzi i mienia. 6. Ubiór pracownika ochrony: Pracownik ochrony powinien być ubrany schludnie i czysto w sorty mundurowe oznakowane logiem firmy. Identyfikator firmy musi być umieszczony w miejscu widocznym przez cały okres pełnienia dyżuru. Obuwie winno być wygodne niedopuszczalne jest pełnienie służby w sandałach, klapkach itp. 7.Inne ustalenia a/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę przebiegu służby w której należy dokonywać wszelkich wpisów dotyczących: - wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu z podaniem godzin i okoliczności towarzyszących; - podjętych czynności wykonanych w celu wyeliminowania zagrożenia, - sposobu alarmowania o stanie zagrożenia i powiadamianie przedstawicieli Zleceniodawcy oraz właściwych służb publicznych. b/ Książka przebiegu służby jest przechowywana na terenie ochranianego obiektu. Zleceniodawca lub jego pełnomocnik mają prawo i obowiązek wpisywania w Książce przebiegu służby swoich poleceń lub uwag dotyczących toku pełnienia służby, mają prawo do codziennego kontrolowania wszystkich wykonanych zapisów na służbie strażnika ochrony. UWAGA:O wszystkich szczególnych przypadkach i podjętych działaniach w czasie wykonywania zadań ochronnych należy bezwzględnie poinformować Zleceniodawcę i Zleceniobiorcę W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu osób lub mienia, pracownik ochrony ma prawo wydawać polecenia wszelkim osobom obecnym na terenie obiektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Redux Agencja Ochrony Usługi Porządkowe Ryszard Ciesielski, ul. Obywatelska 128, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52002,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37974,53

  • Oferta z najniższą ceną: 37974,53 / Oferta z najwyższą ceną: 55886,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.