eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługi okresowych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych w obiektach Oddziału w Gdańsku oraz TJE Grudziądz.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Nr: NP/2016/04/0218/GDA

Przedmiot zamówienia: Usługi okresowych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych w obiektach Oddziału w Gdańsku oraz TJE Grudziądz.

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Gdańsk

Województwo: pomorskie

Data publikacji: 2016-04-12

Data wygaśnięcia: 2016-04-26

CPV: -

Osoba kontaktowa: Dorota Zagórska (GDH) dorota.zagorska@gaz-system.pl 058 32 30 480

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Usługi okresowych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych w obiektach Oddziału w Gdańsku oraz TJE Grudziądz.
Miejsce uzyskania SIWZ : strona internetowa Zamawiającego postępowania niepubliczne pn.: Wykonanie usługi okresowych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych
w obiektach Oddziału w Gdańsku oraz TJE Grudziądz. Numer postępowania NP/2016/04/0218/GDA
Ogłoszenie i SIWZ są dostępne do dnia składania ofert tj. do dnia 26 kwietnia 2016r. do godziny 12:00
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
2.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
3.O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia:
1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia Postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie terminu składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną
5.Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli żąda go Zamawiający.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia prac będących przedmiotem niniejszego postępowania podwykonawcom.
W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom w ofercie należy wskazać jaki zakres prac zostanie zlecony podwykonawcom.
7.Zamawiający nie dopuszcza poleganie na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
Dodatkowe informacje : 1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji.
2.Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia Niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Dostawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.gaz-system.pl/przetargi/
3.W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).
4.Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi okresowych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych
w obiektach Oddziału w Gdańsku oraz TJE Grudziądz. Numer postępowania NP/2016/04/0218/GDA

5.Istotne warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji, szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
6.Zakres prac obejmuje m.in.: wykonywanie okresowych kontroli działania, konserwacji, przeglądów,
a w przypadku awarii napraw oraz innych czynności mających na celu zapewnienie pełnej sprawności systemów zabezpieczeń technicznych obiektów zgodnie z PN-EN 50131-1:2009 - ,,Systemy Alarmowe - systemy sygnalizacji włamania.
Zamówienie obejmuje wykonanie okresowych kontroli działania, konserwację, przeglądy i ewentualne naprawy następujących systemów zabezpieczeń technicznych:
1) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), inny skrót (SAWiN)
2) System Kontroli Dostępu (SKD), inny skrót (ACC)
3) System Nadzoru Wizyjnego (STP), inny skrót (CCTV)

Częstotliwość przeprowadzania konserwacji w/w systemów - 1 raz w miesiącu.


7.Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i stosować zawarte w nim zasady postępowania w trakcie realizacji zamówienia. Kodeks Postępowania dla Dostawców jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla dostawcow/
8.Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. NP/2016/04/0218/GDA.
8.Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę, sporządzoną w formie papierowej lub elektronicznej Ofertę należy złożyć na Formularzu ,,Oferta" (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ). Złożenie większej liczby ofert w postępowaniu spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Dostawcę.
Dostawca decyduje o formie złożenia oferty
Warunki udziału w postępowaniu : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia niepublicznego mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: tj.: posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych.

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.:
2.1. w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali łącznie:
a) 1 usługę konserwacji Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN),
b) 1 usługę konserwacji Systemów Kontroli Dostępu (SKD),
c) 1 usługę konserwacji Systemów Nadzoru Wizyjnego (STP),

2.2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia tj.:
a) co najmniej jedną (1) osoba posiadającą łącznie następujące kwalifikacje:
i) uprawnienie do instalowania i konserwacji systemów w klasie SA-4,
ii) wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego upoważniającego do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami),
iii) posiadająca poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone" lub wyższe zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 Nr 182 poz. 1228) oraz aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych


b) co najmniej jedną (1) osoba posiadającą łącznie następujące kwalifikacje:
i) zaświadczenie o odbyciu szkoleń prowadzonych przez uprawnioną firmę upoważniające do obsługi i konserwacji central alarmowych INTEGRA,
ii) wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego upoważniającego do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami),
iii) posiadająca poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone" lub wyższe zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 Nr 182 poz. 1228) oraz aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych

c) co najmniej jedną (1) osoba posiadającą łącznie następujące kwalifikacje:
i) certyfikat, uprawnionej firmy upoważniający do obsługi i konserwacji systemu ATS Master,
ii) wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego upoważniającego do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami),
iii) posiadająca poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone" lub wyższe zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 Nr 182 poz. 1228) oraz aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie
z Rozdziałem VII ust. 1 SIWZ.

2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty lub przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego.
3. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Dostawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany
w ust. 1 pkt 1) - 3) powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 pkt 4) musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
4. Zamawiający nie dopuszcza poleganie na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W sytuacji gdy Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji Zamówienia Niepublicznego, zakazuje się polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy
i doświadczenia.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY

1. W wyznaczonym terminie składania ofert Dostawca zobowiązany jest przedłożyć:
1) Formularz ,,OFERTA" - wypełniony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ) zawierający między innymi oświadczenie Dostawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie
z Rozdziałem VIII ust 1. Pkt. 4) SIWZ oraz Oświadczenie Dostawcy, iż spełnia warunki udziału, zgodnie z Rozdziałem VIII ust.1 pkt 1) - pkt 3) SIWZ.
2) Formularz cenowy zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ)
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy
w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze.
Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.

Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.

2. Dostawca zobowiązany jest przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego (po wstępnej ocenie ofert lub negocjacjach handlowych):

1) Wykaz zrealizowanych w okresie trzech lat (3) przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt. 2.1 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Specyfikacji).

Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy odpowiednio podać:
- przedmiot zamówienia (nazwę zamówienia oraz zakres zamówienia w tym rodzaj usług wchodzących w zamówienie),
- termin realizacji tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji zamówienia,
- zamawiającego (nazwa, adres),
Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

2) Wykaz osób zdolnych do wykonania Zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji/uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie
z warunkiem opisanym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2.2 lit. a)-c)SIWZ, które będą uczestniczyć
w wykonaniu Zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do Specyfikacji).
Dostawca jest zobowiązany do złożenia kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia dla osób wymienionych w załączniku tj.:
a) Kopię zaświadczenia lub certyfikatu, potwierdzającą odbycie szkolenia
w zakresie instalowania i konserwacji systemów w klasie SA-4. Dokument ma być wystawiony przez podmiot upoważniony do przeprowadzenia szkolenia.
b) Kopię zaświadczenia o odbyciu szkoleń prowadzonych przez uprawnioną firmę upoważniających do obsługi i konserwacji central alarmowych INTEGRA,
c) Kopię dokumentu, potwierdzającą odbycie szkolenia w zakresie obsługi i konserwacji systemu ATS Master. Dokument musi być wystawiony przez jednostkę szkoleniową upoważnioną do przeprowadzenia szkolenia.
d) Kopię zaświadczenia, potwierdzającego wpisanie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wystawionego przez organ upoważniony do wydawania ww. zaświadczeń na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity DZ.U.2005.145.1221 z póź. zmianami)
e) Kopię poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone" lub wyższe oraz zaświadczenie
o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych.
3) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób
i mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych.

3. Oferta wraz z dokumentami może być przedstawiona w formie oryginału lub kopii lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę/Mocodawcę.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.
5. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentu, o których mowa w ust 1. pkt 3) oraz podpisania oświadczania w pkt. 14 Formularzu "OFERTA" ,dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
6. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Dostawca spełnia.
7. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków lub wymagań na dzień przedłożonego oświadczenia lub dokumentu.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Dostawcę oświadczeń
i dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
10. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 2 Dostawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych 2 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : do dnia od 01.06.2016 do 31.05.2019r.
Miejsce realizacji zamówienia : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A
Termin składania ofert : 2016-04-26 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Termin otwarcia ofert : 2016-04-26 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Okres związania ofertą : 45 dni
Termin związania ofertą : 2016-06-09
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.