eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - OD DROGI POWIATOWEJ NR 2411P DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 92

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Kostrzyn: PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - OD DROGI POWIATOWEJ NR 2411P DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 92
Numer ogłoszenia: 88462 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46160 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - OD DROGI POWIATOWEJ NR 2411P DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 92.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wrzesińskiej w Kostrzynie - od drogi powiatowej nr 2411P do skrzyżowania z drogą krajową nr 92, o długości ok. 1 km, polegająca na wykonaniu następującego zakresu robót i usług: 1) Roboty drogowe: a) warstwa ścieralna SMA8-SMA11, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, c) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P, d) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie, e) warstwa kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie, f) chodniki z kostki betonowej, g) ścieżki rowerowe z kostki betonowej, h) zjazdy indywidualne i publiczne z kostki betonowej, i) wyspy kanalizujące z kostki granitowej, j) zatoki autobusowe z kostki granitowej, k) zatoki postojowe z kostki granitowej, l) skrzyżowanie typu RONDO z kostki granitowej, m) likwidacja istniejącego przepustu betonowego oraz montaż nowego przepustu z rur spiralnie karbowanych, a także wykonanie odciążenia konstrukcji nad przepustem z keramzytu geotechnicznego ułożonego w otulinie z geotkaniny; 2) Odwodnienie nawierzchni - kanalizacja deszczowa z przykanalikami i wpustami ulicznymi; 3) Roboty elektryczne - usunięcie kolizji; 4) Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych będących własnością TP S.A, Orange, Netia; 5) Stała organizacja ruchu; 6) Opracowanie wraz z uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu, w tym pisemne informowanie (z trzydniowym wyprzedzeniem) podmiotów gospodarczych, znajdujących się przy ul. Wrzesińskiej o planowanych utrudnieniach w ruchu drogowym, w poszczególnych etapach robót, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem robót; 7) Wykonanie tymczasowego ciągu pieszorowerowego z płyt betonowych pomiędzy ulicami Estkowskiego i Wrzesińską o długości 300 m; 8) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5-ciu egzemplarzach i przedłożenie do GEOPOZ-u; 9) Sporządzenie obmiaru powykonawczego robót faktycznie wykonanych w 5-ciu egzemplarzach. Wymagany okres gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi - min. 60 miesięcy (termin ten uzależniony jest od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót i po przedłożeniu dokumentacji powykonawczej, zgłoszonej do GEOPOZ-u. Zamówienie współfinansowane będzie w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTEPNOŚĆ - ROZWÓJ Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - opracowanej przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6, PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE, na którą składa się: 1) Projekt budowlano-wykonawczy ROBOTY DROGOWE - z lipca 2013 r. 2) Projekt budowlano-wykonawczy ROBOTY SANITARNE KANAŁ DESZCZOWY WRAZ Z PRZYKANALIKAMI I WPUSTAMI ULICZNYMI - z września 2013 r. 3) Projekt budowlano-wykonawczy OPERAT WODNO-PRAWNY Odprowadzenie oczyszczonych ścieków z kanalizacji deszczowej do rowu melioracji szczegółowej RÓW STRUMIEŃ - z lipca 2013 r. 4) Projekt wykonawczy STAŁA ORGANIZACJA RUCHU - z lipca 2013 r. 5) STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ROBOTY DROGOWE - z lipca 2013 r. 6) STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót KANAŁ DESZCZOWY- z września 2013 r. 2. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - opracowanej przez FIRMĘ ENTRA Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 Kostrzyn, PRZEBUDOWA ZASILANIA ELEKTROENERGETYCZNEGO, na którą składa się: 1) Projekt budowlany ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEJ LINII NAPOWIETRZNEJ nn 0,4Kv; BUDOWA LINII NAPOWIETRZNEJ nn 0,4kV; BUDOWA LINII KABLOWEJ nn 0,4kV ORAZ SN 15 kV W MIEJSCOWOŚCI KOSTRZYN UL. WRZESIŃSKA - z października 2013 r. 2) STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - z lutego 2015 r. 3. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - opracowanej przez PUHW POLISYSTEM - Mirosław Kubiak, 62-020 SWARZĘDZ, Os. Raczyńskiego 1/60, PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE, na którą składa się: 1) Projekt budowlano-wykonawczy BUDOWA KANALIZACJI TELETECHNICZNEJ DLA POTRZEB GMINY KOSTRZYN - z października 2013 r. 2) Projekt budowlano-wykonawczy PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ NETIA S.A. W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 3) Projekt budowlano-wykonawczy PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ TP S.A. ORANGE W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 4) STWiOR - Specyfikacja techniczna BUDOWA KANALIZACJI TELETECHNICZNEJ DLA POTRZEB GMINY KOSTRZYN - z października 2013 r. 5) STWiOR - Specyfikacja techniczna PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ NETIA S.A. W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 6) STWiOR - Specyfikacja techniczna PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ TP S.A. ORANGE W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 4. GEOTECHNICZNYM PROJEKCIE WZMOCNIENIA ORGANICZNEGO PODŁOŻA NA AWARYJNYM ODCINKU ULICY WRZESINSKIEJ (REJON ISTNIEJACEGO PRZEPUSTU) W KOSTRZYNIE - opracowanym we wrześniu 2013 r. przez firmę GEOTECHNIKA Jerzy Rzeźniczak, 60-123 POZNAŃ, ul. Albańska 18. 5. PRZEDMIARACH ROBÓT - kosztorysach ofertowych, stanowiących załącznik nr 5 do oferty, na który składają się: 1) Załącznik nr 5.1 roboty drogowe, 2) Załącznik nr 5.2 odwodnienie - kanalizacja deszczowa, 3) Załącznik nr 5.3 przebudowa zasilania elektroenergetycznego, 4) Załącznik nr 5.4 przebudowa - zabezpieczeń urządzeń telekomunikacyjnych - TP S.A.ORANGE, 5) Załącznik nr 5.5 przebudowa - zabezpieczeń urządzeń telekomunikacyjnych - NETIA SA, 6) Załącznik nr 5.6 budowa kanalizacji teletechnicznej dla potrzeb Gminy Kostrzyn. Rozliczanie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robot, zgodnie z dokumentacją projektową. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. UWAGI: 1) W trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji prowadzona będzie równolegle inwestycja Zakładu Komunalnego, polegająca na wymianie wodociągu biegnącego w ulicy Wrzesińskiej w rejonie ulicy Kuśnierskiej oraz między ulicami Sportową i Krzywoustego. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia części placu budowy Wykonawcy w/w robót, na czas prowadzenia robót wodociągowych. Termin realizacji przedmiotowych robót planuje się na okres od czerwca do sierpnia 2015 r. Rzeczywisty termin wykonania robót zostanie podany bezpośrednio po zawarciu umowy z wykonawcą robót wodociągowych. 2) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 4) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 9) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Terminy realizacji zamówienia: 1. Rozpoczęcie robót i przekazanie placu budowy - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania umowy, tj. termin przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do GEOPOZ-u i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót - 30.11.2015 r. 3. Termin podpisania ostatecznego protokółu pogwarancyjnego bezusterkowego - (min. 60) miesięcy licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do GEOPOZ-u i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane będzie w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTEPNOŚĆ - ROZWÓJ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDIMEX S.A, ul. Stawki 40, 01-040 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10697638,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8206413,21

  • Oferta z najniższą ceną: 8206413,21 / Oferta z najwyższą ceną: 11493138,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.