eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki i B. Chrobrego w Małomicach - ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Małomice: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki i B. Chrobrego w Małomicach - ETAP II
Numer ogłoszenia: 87938 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki i B. Chrobrego w Małomicach - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tytuł zadania nosi nazwę jak na wstępie, jest to etap nr II całego przedsięwzięcia, w którym należy konkretnie wykonać: I - przebudowę dróg gminnych w ciągu : części ulicy T. Kościuszki; od rzeczywistego końca etapu I (km 0+070,00) do skrzyżowania z ul. Chrobrego (0+156,34) oraz całej ulicy B. Chrobrego, do granicy miasta Małomic (km 1+ 152,50) . Ww zakres robót jest w 100% przedmiotem projektu budowlanego o którym mowa w pkt 3.2. niniejszej SIWZ, II - budowę kanału kanalizacji deszczowej długości 270 mb w odcinku ul. Kościuszki wg dodatkowo załączonej dokumentacji technicznej i przedmiaru. W ramach robót budowlanych w szczególności należy wykonać : Roboty przygotowawcze i ziemne, w tym : 1) roboty pomiarowe - 1,30 km 2) mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni 41 szt. 3) wywożenie dłużyc, gałęzi i karpiny 4) rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, chodników z płyt betonowych, nawierzchni z klinkieru, kostki kamiennej nieregularnej oraz płyt betonowych : razem 2069 m2, 5) rozebranie krawężników betonowych, kamiennych i obrzeży : razem 1444 m2 6) frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1564 m2, 7) transport wewnętrzny, 8) roboty ziemne koparkami -1618 m2, 9) plantowanie, formowanie i obsianie nasypów - 3300 m2 Ustawianie krawężników i obrzeży, w tym: 1) krawężniki kamienne z rozbiórki (303 m), kamienne nowe (451 m) i betonowe (1028m); posadowione na ławie z betonu i na podsypce, 2) obrzeża betonowe na podsypce piaskowej (1552 m). Wykonanie koryta i podbudowy, w tym: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 341 m2 2) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 8262 m2 3) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15 cm na zjazdach i podbudowie ścieżki rowerowej - 1709 m2 4) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - 341 m2 5) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - 341 m2 6) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową oraz tłuczniem kamiennym sortowanym. Roboty nawierzchniowe, w tym : 1) nawierzchnia mineralno-bitumiczna ; warstwa ścieralna SMA o gr.5 cm - 8262 m2 , 2) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 341 m2, 3) nawierzchnia mineralno-bitumiczna asfaltowych o gr.4 cm-warstwa wiążąca- 341 m2, 4) chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm ; na zjazdach - 473 m2 oraz na ścieżce rowerowej - 1236 m2 5) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm - 2330 m2 Roboty uzupełniające: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych-18 m3 Organizacja ruchu, w tym: 1) oznakowanie poziome jezdni - 190 m2 2) pionowe znaki drogowe ; słupki - 27 szt., znaki 31 szt. 3) bariery ochronne - 14 m Oświetlenie uliczne, w tym: 1) montaż latarń oświetleniowych z ust. fundamentu prefabrykowanego- 24 kpl 2) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 24 szt. Zieleń : sadzenie drzew liściastych i iglastych form naturalnych - 21 szt. Odwodnienie ulicy B. Chrobrego, w tym : 1) wykopy liniowe - 180 m3 2) kanały z rur PVC 160 mm - 150 m 3) studzienki ściekowe betonowe o śr.500 mm z osadnikiem i syfonem - 12 kpl. 4) rozebranie i wykonanie nowej nawierzchni - 70 m2 5) ścieki betonowe pochodnikowe - 40 m Odwodnienie w ulicy T. Kościuszki, w tym : 1) wykopy, umocnienia, wywóz nadmiaru gruntu, 2) kanalizacja deszczowa O 600, wraz z robotami ziemnymi i odtworzeniem nawierzchni drogi 2 warstwami bitumicznymi - 270 mb, 3) studzienki rewizyjne O 1500 kanalizacji deszczowej - 10 szt. 4) studzienki zbiorcze O 500 - 16 szt. 5) przyłącza O 200 - 16 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zwanej dalej STWiOR). Projekty budowlane, STWiOR, kosztorysy ślepe dostępne są na nośniku CD oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach od 8.00 - 15.00 pokój 10b. 3.1.4 Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.1.5 Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 3.1.6 Zamawiający posiada projekt stałej organizacji ruchu dla projektu budowlanego. 3.1.7 Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swej ofercie koszt oraz wykonanie: 1) obsługi geodezyjnej (w tym koszt i wykonanie map oraz obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem wysokościowych), 2) badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy- w miejscach gdzie podbudowa będzie wykonana, 3.1.8 Wykonawca jest zobowiązany także do : 1) powiadomienia poszczególnych właścicieli i zarządców sieci, przed przystąpieniem do prac i uzgodnienie ewentualnego nadzoru bieżącego, 2) przedłożenia planu BIOZ przy przekazywaniu placu budowy. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi projektami budowlanymi : Projekt 1) Przebudowa ulic T. Kościuszki i B. Chrobrego w ciągu dróg powiatowych w Małomicach, sporządzony przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Marek Kuśmierczyk, ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko, Projekt 2) Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w mieście Małomice; tytuł opracowania : Budowa kanalizacji deszczowej w związku z przebudową pasa drogowego ulic Kościuszki i Piastowskiej, sporządzony przez B.P.I.S i O.Ś. PROAQUA Emil Sadurski, ul. Królewska 7, 67-200 Głogów. (Odwodnienie ul. Kościuszki w zakresie objętym przebudową drogi, opisanym w projekcie nr 1).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie w trybie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy PZP, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowalnych, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium. 2. Wadium w wysokości 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005 i przechowuje się na tym rachunku. 5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie opisanej w punkcie 8.8 ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie /o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych/ nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie drogi w technologii asfaltowej o powierzchni nie mniejszej jak 8000 m2 wraz z chodnikami. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w podpunkcie 2 Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 2 SIWZ (wykaz) wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić powyższy warunek łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje do Wykonawców żądań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował kadrą techniczną składzie minimum: jedna osoba uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub dysponująca innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w ww specjalności, oraz -jedna osoba uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub dysponująca innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w ww specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie: Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy PZP dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych w bieżącym zadaniu - na podstawie art. 67 ust.5 PZP, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; 2) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że: z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego; Urząd Miejskim w Małomicach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, w pokoju nr 10 - Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 11:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego; Urząd Miejskim w Małomicach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, w pokoju nr 10 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.