eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Zarządzanie projektem pn Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu zawodowego uczniów ZSP w Pucku będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-03

Puck: Zarządzanie projektem pn Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu zawodowego uczniów ZSP w Pucku będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 86068 - 2013; data zamieszczenia: 03.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58340 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 0-58 673 20 51, faks 0-58 637 27 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Helu w Pucku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu zawodowego uczniów ZSP w Pucku będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. Zakres obowiązków Koordynatora Projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. Do zadań koordynatora projektu należy Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym. Planowanie realizacja i monitorowanie wszystkich działań. Zapewnienie właściwej organizacji zadań ustalenie harmonogramów zajęć nadzór nad ich realizacją i dokumentowaniem. Dbanie o wysoką jakość realizacji zadań. Nadzór nad rzetelnym i terminowym sporządzaniem wniosków o płatność w tym przygotowanie wniosku w zakresie postępu rzeczowego oraz sporządzenie końcowego wniosku o płatność. Nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu. Nadzór nad prowadzeniem działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej. Niezwłoczne informowanie Projektodawcy o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany Harmonogramu realizacji Projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele czy rezultaty Projektu. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. Koordynator podlega Projektodawcy. Zobowiązany jest do uzgadniania i przedkładania do akceptacji Projektodawcy wszelkiej dokumentacji związanej z projektem. Koordynator zobowiązuje się poddać kontroli prowadzonemu przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji Projektu. Część II. Zakres obowiązków Asystenta koordynatora Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. Informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie zajęć finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych formach wsparcia. Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grup docelowych formularz zgłoszeniowy regulamin udziału w projekcie oświadczenia itp Organizacja zajęć od strony merytorycznej - kontakt z prowadzącymi zajęcia, ustalenie harmonogramu zajęć dokumentacja zajęć programy dzienniki zajęć materiały dydaktyczne pre-test post-test ankiety ewaluacyjne Tworzenie bazy uczestników projektu. Przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach kursów. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji zadań zaplanowanych w projekcie. Współpraca z Koordynatorem Projektu i specjalistą ds. Promocji i ewaluacji w zakresie promocji i logistyki projektu. Wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu. Część III Zakres obowiązków Specjalisty ds. rozliczeń Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. Do zadań Specjalisty ds. rozliczeń należy: Opisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi UE. Kontrola wydatkowanych środków finansowych pod kątem zgodności z zasadami finansowania POKL w tym kwalifikowalności wydatków. Przygotowanie Wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych. Współpraca z działem księgowym ZSP w Pucku oraz zespołem projektowym. Archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu. Wspomaganie zespołu projektowego w działania związane z rekrutacją i promocją projektu. Wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu. Część IV Zakres obowiązków Specjalisty ds. Promocji i ewaluacji Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. Do zadań Specjalisty ds. Promocji i ewaluacji należy Przygotowanie strony www i narzędi do ewaulacji. Aktualizacja strony www. Monitorowanie wskaźników rezultaty twarde i miękkie produkty Wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu przez okres realizacji projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Koordynator Projektu KP.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Pomorski Instytut Edukacyjny, ZAkosy 20, 80-140 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105459,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Asystent Koordynatora AK.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Kubowicz, Celbówko 2, 84-100 Celbówko 2, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105459,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Specjalista ds. Rozliczeń SR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ernesta Littwin, Armii Wojska Polskiego 12/2, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52043,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Specjalista ds. Promocji i ewaluacji SPE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Albertin, Marsa 24B15, 80-299 Gdańsk, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6134,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.