Ogłoszenie z dnia 2013-03-02
Gdańsk: Usługi drukowania dla Instytutu Kultury Miejskiej (2/WR/IKM/2012)
Numer ogłoszenia: 86046 - 2013; data zamieszczenia: 02.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 760 72 16, faks +48 58 760 72 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania dla Instytutu Kultury Miejskiej (2/WR/IKM/2012).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług drukowania materiałów identyfikacyjnych Instytutu Kultury Miejskiej: teczek (1000 szt), papieru firmowego (5000 szt), kopert (1000 szt), wizytówek (2 x 800 szt) i kart typu with compliments (2000 szt). Wszystkie druki wykonywane na papierach ekologicznych lub kartonach makulaturowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Leszek Chmielewski Introligatornia Mirex, Mirotki 69, 83-225 Mirotki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9663,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8093,4
Oferta z najniższą ceną: 8093,4 / Oferta z najwyższą ceną: 8093,4
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził trzykrotnie postępowanie o udzielenie zamówienia na przedmiotowe usługi drukowania. Wszystkie postępowania prowadzone były w trybie przetargu nieograniczonego. Wszystkie postępowania zostały unieważnione, z czego dwa kolejno prowadzone (nr 2/P/IKM/2012 i nr 6/P/IKM/2012) na podst. art. 93 ust 1 pkt 1), z uwagi na to, że nie zostały złożone żadne oferty. (1) Postępowanie nr 1/P/GD2016/2012 (Część II: Usługi drukowania teczek, papieru firmowego, kopert, wizytówek i kart) - postępowanie unieważnione w dniu 7 marca 2012 r., na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, (2) Postępowanie nr 2/P/IKM/2012 (Część II: Usługi drukowania teczek, papieru firmowego, kopert, wizytówek i kart) - postępowanie unieważnione w dniu 9 maja 2012 r., na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, (3) Postępowanie nr 6/P/IKM/2012 (Część I: Usługi drukowania teczek, papieru firmowego, kopert, wizytówek i kart) - postępowanie unieważnione w dniu 15 czerwca 2012 r., na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Tym samym, wszystkie przesłanki dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych zostały spełnione.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek) pracujących w układzie ORC-VCC
- Dostawa systemu do zdalnego zarządzania infrastrukturą AV
- Dostawa materiału roślinnego - 4 zadania
- Dostawa wyrobów do sterylizacji plazmowej i testy do Autoczytnika Autorider 390G prod.3M Health Care
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do Kaszubskiego Dywizjonu SG w Gdańsku - Westerplatte, Placówki SG w Krynicy Morskiej, Placówki SG w Ustce, Grupy Zamiejscowej w Łebie w sezonie opałowym 2025/2026
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Skład,korekta tekstu,projekty graficzne okładek,druk oraz dostawa broszur/e-broszur pt."Uprawa zbóż w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"i "Uprawa rzepaku w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu
- Dostawa spersonalizowanej odzieży dla reprezentantów Polski na zawody ECSC25
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Zamawiającego
- Usługa poligraficzna - druk i oprawa książek dla Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu
- Usługa wykonania, druku i dostawy materiałów szkoleniowych na szkolenia pn. Interwencja I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1)...
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.