eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa - 5 szt. pomp infuzyjnych; - 1 szt. kardiomonitora przenośnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Toruń: Dostawa
- 5 szt. pomp infuzyjnych;
- 1 szt. kardiomonitora przenośnego

Numer ogłoszenia: 85988 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43446 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
- 5 szt. pomp infuzyjnych;
- 1 szt. kardiomonitora przenośnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Waga z akumulatorem i uchwytem do stojaka do 850 g
2. Programowane tryby pracy:
o Tryb ciągły ( z jednym lub dwoma workami);
o PCA;
o PCEA ;
o Podaż przerywana;
o Multi-step (do 25 kroków);
o TPN
3. Możliwość programowania dawki oraz szybkości lub czasu podaży bolusa
4. Praca w jednostkach min.: ml, mg, mcg (z lub bez wagi pacjenta)
5. Zakres szybkości :
min. 0,1 do 999 ml/h;
0,1-99,9 ze skokiem min. 0,1 ml/h;
100-999 ze skokiem min 1 ml/h
6.Zakres objętości: min. 1-9999 ml ze skokiem 1 ml
7. Szybkość KVO : min. 0,1 - 9,9 ml/h z postępem co 0,1 ml/h (możliwość wyłączenia przez użytkownika)
8. Dokładność: min. +/- 2,5 %
9. Możliwość zmiany szybkości podaży bez konieczności zatrzymania pracy pompy
10. Biblioteka leków z procedurami podaży leku - możliwość wprowadzenia biblioteki zawierającej min 100 procedur dozowania leków, zawierających min:
o koncentracje leku
o wagę pacjenta
o szybkość dawkowania
o dawki i czasu lub szybkości podaży dawki
o indukcyjnej
o dawkę i czas lub szybkość bolusa.
11. Funkcja bolus automatyczny
12. Możliwość programowania bolusa przed podaniem, zakres min. 1-9999 ml
13. Zakres ciśnienia : min. 0,4 do 1,2 bar ( 17,4 PSI), min. 9 progów
14.Wypełnienie drenu : manualne lub sprzętowe (min. 600 ml/h)
15. Sensor powietrza : detekcja pojedynczych lub kumulowanych pęcherzyków z programowaną wielkością min. 0,02-1ml
16. Detekcja okluzji powyżej oraz poniżej pompy
17. Możliwość zablokowania ustawionych parametrów podaży
18. Blokowanie ekranu
19. Blokowanie pompy hasłem
20. Dreny dedykowane do różnych terapii min. krew i dren uniwersalny
21. Dren z zaworem przepływu grawitacyjnego, automatyczne zabezpieczenie przy wyjmowaniu drenu przed samoczynnym grawitacyjnym opróżnianiem zestawu, odcinek silikonowy nie ulegający deformacji oraz umożliwiający ciągłą eksploatację min. przez 48 godzin
22. Możliwość mocowania pompy do pionowych masztów, rur poziomych oraz szyn
23. Uchwyt z możliwością obracania co min. 45 st. z możliwością zabezpieczenia uchwytu przed niepowołanym odkręceniem
24. Możliwość mocowania pompy do stacji dokującej z zasilaniem sieciowym
25. Zasilanie pompy z sieci 230V +/- 10%, 50Hz , zewnętrzny zasilacz
26. Bateria : litowo-jonowa umożliwiająca pracę przez min. 24h; ładowanie max. 4 h (w spoczynku)
27. Klasa : II ; Typ ochrony: min. BF
28. Odporność na zalanie - min. IPX4
29. Odporna na defibrylację
30. Możliwość komunikacja Wi-Fi
31. Interfejs użytkownika w języku polskim
32. System alarmów i ostrzeżeń akustyczno-optyczny
33. Alarm powietrze w linii - usuwanie pęcherzyków powietrza bez konieczności odłączania zestawu infuzyjnego od pompy - za pomocą przycisku
34. Rozróżniane alarmy okluzji (komunikat)
35. Alarm uszkodzenia wewnętrznego pompy
36. Ostrzeżenie o nieuruchomionej infuzji (pompa nieaktywna)
37. Komunikacja z urządzeniem za pomocą ekranu dotykowego i przycisków funkcyjnych
II. INNE WYMAGANIA
38. Czas reakcji - przystąpienia do usunięcia awarii od chwili jej zgłoszenia max. 24 godz. w dni robocze i 48 godzin w dni wolne i święta.
39. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
40. Zalecana przez producenta częstotliwość wykonywanych przeglądów technicznych w okresie:
1. trwania gwarancji (podać)
2. po gwarancji (podać)
41.W przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni (w okresie gwarancji) Wykonawca zobowiązany jest wstawić Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze, o tym samym przeznaczeniu, wolne od wad oraz przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy.
42.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty.
Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. kardiomonitora przenośnego
1.Monitor o budowie kompaktowej z modułami zabudowanymi na stałe wewnątrz aparatu, zasilany z sieci 230 VAC oraz z wbudowanego akumulatora przez min. 60 min. Chłodzenie konwekcyjne. Zintegrowana rączka do przenoszenia monitora.
2.Ekran LCD TFT, kolorowy, dotykowy o przekątnej min. 12 cali (obraz o rozdzielczości min. 1024 x 768 pikseli), do prezentacji minimum 8 krzywych jednocześnie. Ekran wbudowany w monitor.
3.Możliwość skonfigurowania min. 5 różnych ustawień ekranów oraz min. 3 zestawy granic alarmowych.
4.Zasilanie sieciowe dostosowane do 230V / 50Hz.
5.Waga monitora ułatwiająca transport mniejsza lub równa 5 kg.
6.Moduł EKG/ST/Arytm /Resp
Możliwość wybrania jednej z min. 4 prędkości dla fali EKG.
Pomiar EKG.
Jednoczesna prezentacja 6 odprowadzeń EKG przy rejestracji EKG z 3 elektrod oraz 7 odprowadzeń EKG z 5 elektrod.
Analiza częstości akcji serca i podstawowa analiza arytmii.
Pomiar akcji serca w zakresie min. 15-300 ud/min.
W komplecie kabel EKG 3-żyłowy.
7.W zestawie :
- mankiety pediatryczne,
- 2 rozmiary mankietów dla dorosłych,
- końcówki pediatryczne do saturacji,
- przewód interfejsowy,
- powierzchniowy czujnik temperatury.
8.Zakres pomiarowy analizy odcinka ST min. +/-1,0 mV
Analiza ST z min. 6 odprowadzeń jednocześnie.
9.Pomiar częstości oddechu metodą impedancyjną w zakresie min. 1-150 odd/min.
Prezentacja krzywej oddechu.
Monitorowanie i alarmowanie bezdechu w zakresie 5-45s.
10.Moduł saturacji.
Pomiar saturacji w zakresie od 1-100% przy niskiej perfuzji, z eliminacją zakłóceń ruchowych.
Prezentacja krzywej pletyzmograficznej i %SpO2.
Modulacja dźwięku przy zmianie wartości %SpO2.
W komplecie kabel główny i czujnik na palec dla dorosłych.
11.Moduł ciśnienia nieinwazyjnego.
Pomiar ciśnienia tętniczego metodą oscylometryczną.
Pomiar ręczny i automatyczny.
Pomiar automatyczny z regulowanym interwałem w zakresie min. 1 - 480 min.
Pamięć w menu ciśnienia min. 15 ostatnich pomiarów.
Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej .
Pomiar wartości pulsu z mankietu z prezentacją na ekranie.
Pomiar rytmu serca: min. 30-240 ud./min
12.Moduł temperatury. Jeden tor pomiarowy temperatury.
13.Moduł pomiaru etCO2 i inCO2 w strumieniu bocznym.
W komplecie 2 linie pomiarowe .
14.Układy alarmowe najważniejszych parametrów.
Możliwość szybkiego ustawienia granic alarmowych.
Alarmy na przynajmniej 3 poziomach ważności.
15.Możliwość kilkustopniowego wyciszania alarmów. Możliwość alarmowania na poziomie parametrów medycznych i technicznych.
16.Trendy graficzne i tabelaryczne wszystkich parametrów min. 96 godzinne przy rozdzielczości nie gorszej niż 10s.
Ciągły zapis w pamięci monitora wszystkich monitorowanych wartości liczbowych i wszystkich monitorowanych fal dynamicznych z okresu min. 96 h wraz z zaznaczeniem sytuacji alarmowych wraz z zapewnieniem możliwości przeniesienia tych danych na Pendrive
17.Komunikacja z użytkownikiem poprzez ekran dotykowy oraz menu w języku polskim.
18.Możliwość rozbudowy o moduł do pomiaru gazów anestetycznych oraz o moduł nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca.
19.Czas reakcji - przystąpienia do usunięcia awarii od chwili jej zgłoszenia max. 24 godz. w dni robocze i 48 godzin w dni wolne i święta.
20.Gwarancja zapewniania zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
21.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty.
22.Zalecana przez producenta częstotliwość wykonywanych przeglądów technicznych w okresie:
- trwania gwarancji (podać)
- po gwarancji (podać)
23.W przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni (w okresie gwarancji) Wykonawca zobowiązany jest wstawić Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze, o tym samym przeznaczeniu, wolne od wad oraz przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy.
24.Instrukcja obsługi w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.32.20 - Urządzenia do kardioangiografii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATMED s.c. Andrzej Strączyński, Łukasz Strączyński, ul. Lelewela 11, 85-669 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39420,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. kardiomonitora przenośnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALMED Sp. z o. o., ul. Ptaków Leśnych 73, 05-500 Jastrzębie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12398,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.