eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa - 5 szt. pomp infuzyjnych; - 1 szt. kardiomonitora przenośnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Toruń: Dostawa
- 5 szt. pomp infuzyjnych;
- 1 szt. kardiomonitora przenośnego

Numer ogłoszenia: 43446 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
- 5 szt. pomp infuzyjnych;
- 1 szt. kardiomonitora przenośnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Waga z akumulatorem i uchwytem do stojaka do 850 g
2. Programowane tryby pracy:
o Tryb ciągły ( z jednym lub dwoma workami);
o PCA;
o PCEA ;
o Podaż przerywana;
o Multi-step (do 25 kroków);
o TPN
3. Możliwość programowania dawki oraz szybkości lub czasu podaży bolusa
4. Praca w jednostkach min.: ml, mg, mcg (z lub bez wagi pacjenta)
5. Zakres szybkości :
min. 0,1 do 999 ml/h;
0,1-99,9 ze skokiem min. 0,1 ml/h;
100-999 ze skokiem min 1 ml/h
6.Zakres objętości: min. 1-9999 ml ze skokiem 1 ml
7. Szybkość KVO : min. 0,1 - 9,9 ml/h z postępem co 0,1 ml/h (możliwość wyłączenia przez użytkownika)
8. Dokładność: min. +/- 2,5 %
9. Możliwość zmiany szybkości podaży bez konieczności zatrzymania pracy pompy
10. Biblioteka leków z procedurami podaży leku - możliwość wprowadzenia biblioteki zawierającej min 100 procedur dozowania leków, zawierających min:
o koncentracje leku
o wagę pacjenta
o szybkość dawkowania
o dawki i czasu lub szybkości podaży dawki
o indukcyjnej
o dawkę i czas lub szybkość bolusa.
11. Funkcja bolus automatyczny
12. Możliwość programowania bolusa przed podaniem, zakres min. 1-9999 ml
13. Zakres ciśnienia : min. 0,4 do 1,2 bar ( 17,4 PSI), min. 9 progów
14.Wypełnienie drenu : manualne lub sprzętowe (min. 600 ml/h)
15. Sensor powietrza : detekcja pojedynczych lub kumulowanych pęcherzyków z programowaną wielkością min. 0,02-1ml
16. Detekcja okluzji powyżej oraz poniżej pompy
17. Możliwość zablokowania ustawionych parametrów podaży
18. Blokowanie ekranu
19. Blokowanie pompy hasłem
20. Dreny dedykowane do różnych terapii min. krew i dren uniwersalny
21. Dren z zaworem przepływu grawitacyjnego, automatyczne zabezpieczenie przy wyjmowaniu drenu przed samoczynnym grawitacyjnym opróżnianiem zestawu, odcinek silikonowy nie ulegający deformacji oraz umożliwiający ciągłą eksploatację min. przez 48 godzin
22. Możliwość mocowania pompy do pionowych masztów, rur poziomych oraz szyn
23. Uchwyt z możliwością obracania co min. 45 st. z możliwością zabezpieczenia uchwytu przed niepowołanym odkręceniem
24. Możliwość mocowania pompy do stacji dokującej z zasilaniem sieciowym
25. Zasilanie pompy z sieci 230V +/- 10%, 50Hz , zewnętrzny zasilacz
26. Bateria : litowo-jonowa umożliwiająca pracę przez min. 24h; ładowanie max. 4 h (w spoczynku)
27. Klasa : II ; Typ ochrony: min. BF
28. Odporność na zalanie - min. IPX4
29. Odporna na defibrylację
30. Możliwość komunikacja Wi-Fi
31. Interfejs użytkownika w języku polskim
32. System alarmów i ostrzeżeń akustyczno-optyczny
33. Alarm powietrze w linii - usuwanie pęcherzyków powietrza bez konieczności odłączania zestawu infuzyjnego od pompy - za pomocą przycisku
34. Rozróżniane alarmy okluzji (komunikat)
35. Alarm uszkodzenia wewnętrznego pompy
36. Ostrzeżenie o nieuruchomionej infuzji (pompa nieaktywna)
37. Komunikacja z urządzeniem za pomocą ekranu dotykowego i przycisków funkcyjnych
II. INNE WYMAGANIA
38. Czas reakcji - przystąpienia do usunięcia awarii od chwili jej zgłoszenia max. 24 godz. w dni robocze i 48 godzin w dni wolne i święta.
39. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
40. Zalecana przez producenta częstotliwość wykonywanych przeglądów technicznych w okresie:
1. trwania gwarancji (podać)
2. po gwarancji (podać)
41.W przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni (w okresie gwarancji) Wykonawca zobowiązany jest wstawić Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze, o tym samym przeznaczeniu, wolne od wad oraz przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy.
42.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty.
Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. kardiomonitora przenośnego
1.Monitor o budowie kompaktowej z modułami zabudowanymi na stałe wewnątrz aparatu, zasilany z sieci 230 VAC oraz z wbudowanego akumulatora przez min. 60 min. Chłodzenie konwekcyjne. Zintegrowana rączka do przenoszenia monitora.
2.Ekran LCD TFT, kolorowy, dotykowy o przekątnej min. 12 cali (obraz o rozdzielczości min. 1024 x 768 pikseli), do prezentacji minimum 8 krzywych jednocześnie.
Ekran wbudowany w monitor.
3.Możliwość skonfigurowania min. 5 różnych ustawień ekranów oraz min. 3 zestawy granic alarmowych.
4.Zasilanie sieciowe dostosowane do 230V / 50Hz.
5.Waga monitora ułatwiająca transport mniejsza lub równa 5 kg.
6.Moduł EKG/ST/Arytm /Resp
Możliwość wybrania jednej z min. 4 prędkości dla fali EKG.
Pomiar EKG.
Jednoczesna prezentacja 6 odprowadzeń EKG przy rejestracji EKG z 3 elektrod oraz 7 odprowadzeń EKG z 5 elektrod.
Analiza częstości akcji serca i podstawowa analiza arytmii.
Pomiar akcji serca w zakresie min. 15-300 ud/min.
W komplecie kabel EKG 3-żyłowy.
7.W zestawie :
- mankiety pediatryczne,
- 2 rozmiary mankietów dla dorosłych,
- końcówki pediatryczne do saturacji,
- przewód interfejsowy,
- powierzchniowy czujnik temperatury.
8.Zakres pomiarowy analizy odcinka ST min. +/-1,0 mV
Analiza ST z min. 6 odprowadzeń jednocześnie.
9.Pomiar częstości oddechu metodą impedancyjną w zakresie min. 1-150 odd/min.
Prezentacja krzywej oddechu.
Monitorowanie i alarmowanie bezdechu w zakresie 5-45s.
10.Moduł saturacji.
Pomiar saturacji w zakresie od 1-100% przy niskiej perfuzji, z eliminacją zakłóceń ruchowych.
Prezentacja krzywej pletyzmograficznej i %SpO2.
Modulacja dźwięku przy zmianie wartości %SpO2.
W komplecie kabel główny i czujnik na palec dla dorosłych.
11.Moduł ciśnienia nieinwazyjnego.
Pomiar ciśnienia tętniczego metodą oscylometryczną.
Pomiar ręczny i automatyczny.
Pomiar automatyczny z regulowanym interwałem w zakresie min. 1 - 480 min.
Pamięć w menu ciśnienia min. 15 ostatnich pomiarów.
Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej .
Pomiar wartości pulsu z mankietu z prezentacją na ekranie.
Pomiar rytmu serca: min. 30-240 ud./min
12.Moduł temperatury. Jeden tor pomiarowy temperatury.
13.Moduł pomiaru etCO2 i inCO2 w strumieniu bocznym.
W komplecie 2 linie pomiarowe .
14.Układy alarmowe najważniejszych parametrów.
Możliwość szybkiego ustawienia granic alarmowych.
Alarmy na przynajmniej 3 poziomach ważności.
15.Możliwość kilkustopniowego wyciszania alarmów. Możliwość alarmowania na poziomie parametrów medycznych i technicznych.
16.Trendy graficzne i tabelaryczne wszystkich parametrów min. 96 godzinne przy rozdzielczości nie gorszej niż 10s.
Ciągły zapis w pamięci monitora wszystkich monitorowanych wartości liczbowych i wszystkich monitorowanych fal dynamicznych z okresu min. 96 h wraz z zaznaczeniem sytuacji alarmowych wraz z zapewnieniem możliwości przeniesienia tych danych na Pendrive
17.Komunikacja z użytkownikiem poprzez ekran dotykowy oraz menu w języku polskim.
18.Możliwość rozbudowy o moduł do pomiaru gazów anestetycznych oraz o moduł nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca.
19.Czas reakcji - przystąpienia do usunięcia awarii od chwili jej zgłoszenia max. 24 godz. w dni robocze i 48 godzin w dni wolne i święta.
20.Gwarancja zapewniania zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
21.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty.
22.Zalecana przez producenta częstotliwość wykonywanych przeglądów technicznych w okresie:
- trwania gwarancji (podać)
- po gwarancji (podać)
23.W przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni (w okresie gwarancji) Wykonawca zobowiązany jest wstawić Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze, o tym samym przeznaczeniu, wolne od wad oraz przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy.
24.Instrukcja obsługi w języku polskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.12.32.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw dla zadania Nr 1 pomp infuzyjnych, a dla Zadania Nr 2 kardiomonitorów o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 36.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 9.000,00 zł,
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 32.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 8.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
    b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.2. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. PARAMETRY OGÓLNE
    1. Waga z akumulatorem i uchwytem do stojaka do 850 g
    2. Programowane tryby pracy:
    o Tryb ciągły ( z jednym lub dwoma workami);
    o PCA;
    o PCEA ;
    o Podaż przerywana;
    o Multi-step (do 25 kroków);
    o TPN
    3. Możliwość programowania dawki oraz szybkości lub czasu podaży bolusa
    4. Praca w jednostkach min.: ml, mg, mcg (z lub bez wagi pacjenta)
    5. Zakres szybkości :
    min. 0,1 do 999 ml/h;
    0,1-99,9 ze skokiem min. 0,1 ml/h;
    100-999 ze skokiem min 1 ml/h
    6.Zakres objętości: min. 1-9999 ml ze skokiem 1 ml
    7. Szybkość KVO : min. 0,1 - 9,9 ml/h z postępem co 0,1 ml/h (możliwość wyłączenia przez użytkownika)
    8. Dokładność: min. +/- 2,5 %
    9. Możliwość zmiany szybkości podaży bez konieczności zatrzymania pracy pompy
    10. Biblioteka leków z procedurami podaży leku - możliwość wprowadzenia biblioteki zawierającej min 100 procedur dozowania leków, zawierających min:
    o koncentracje leku
    o wagę pacjenta
    o szybkość dawkowania
    o dawki i czasu lub szybkości podaży dawki
    o indukcyjnej
    o dawkę i czas lub szybkość bolusa.
    11. Funkcja bolus automatyczny
    12. Możliwość programowania bolusa przed podaniem, zakres min. 1-9999 ml
    13. Zakres ciśnienia : min. 0,4 do 1,2 bar ( 17,4 PSI), min. 9 progów
    14.Wypełnienie drenu : manualne lub sprzętowe (min. 600 ml/h)
    15. Sensor powietrza : detekcja pojedynczych lub kumulowanych pęcherzyków z programowaną wielkością min. 0,02-1ml
    16. Detekcja okluzji powyżej oraz poniżej pompy
    17. Możliwość zablokowania ustawionych parametrów podaży
    18. Blokowanie ekranu
    19. Blokowanie pompy hasłem
    20. Dreny dedykowane do różnych terapii min. krew i dren uniwersalny
    21. Dren z zaworem przepływu grawitacyjnego, automatyczne zabezpieczenie przy wyjmowaniu drenu przed samoczynnym grawitacyjnym opróżnianiem zestawu, odcinek silikonowy nie ulegający deformacji oraz umożliwiający ciągłą eksploatację min. przez 48 godzin
    22. Możliwość mocowania pompy do pionowych masztów, rur poziomych oraz szyn
    23. Uchwyt z możliwością obracania co min. 45 st. z możliwością zabezpieczenia uchwytu przed niepowołanym odkręceniem
    24. Możliwość mocowania pompy do stacji dokującej z zasilaniem sieciowym
    25. Zasilanie pompy z sieci 230V +/- 10%, 50Hz , zewnętrzny zasilacz
    26. Bateria : litowo-jonowa umożliwiająca pracę przez min. 24h; ładowanie max. 4 h (w spoczynku)
    27. Klasa : II ; Typ ochrony: min. BF
    28. Odporność na zalanie - min. IPX4
    29. Odporna na defibrylację
    30. Możliwość komunikacja Wi-Fi
    31. Interfejs użytkownika w języku polskim
    32. System alarmów i ostrzeżeń akustyczno-optyczny
    33. Alarm powietrze w linii - usuwanie pęcherzyków powietrza bez konieczności odłączania zestawu infuzyjnego od pompy - za pomocą przycisku
    34. Rozróżniane alarmy okluzji (komunikat)
    35. Alarm uszkodzenia wewnętrznego pompy
    36. Ostrzeżenie o nieuruchomionej infuzji (pompa nieaktywna)
    37. Komunikacja z urządzeniem za pomocą ekranu dotykowego i przycisków funkcyjnych
    II. INNE WYMAGANIA
    38. Czas reakcji - przystąpienia do usunięcia awarii od chwili jej zgłoszenia max. 24 godz. w dni robocze i 48 godzin w dni wolne i święta.
    39. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
    40. Zalecana przez producenta częstotliwość wykonywanych przeglądów technicznych w okresie:
    1. trwania gwarancji (podać)
    2. po gwarancji (podać)
    41.W przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni (w okresie gwarancji) Wykonawca zobowiązany jest wstawić Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze, o tym samym przeznaczeniu, wolne od wad oraz przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy.
    42.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. kardiomonitora przenośnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. kardiomonitora przenośnego
    1.Monitor o budowie kompaktowej z modułami zabudowanymi na stałe wewnątrz aparatu, zasilany z sieci 230 VAC oraz z wbudowanego akumulatora przez min. 60 min. Chłodzenie konwekcyjne. Zintegrowana rączka do przenoszenia monitora.
    2.Ekran LCD TFT, kolorowy, dotykowy o przekątnej min. 12 cali (obraz o rozdzielczości min. 1024 x 768 pikseli), do prezentacji minimum 8 krzywych jednocześnie.
    Ekran wbudowany w monitor.
    3.Możliwość skonfigurowania min. 5 różnych ustawień ekranów oraz min. 3 zestawy granic alarmowych.
    4.Zasilanie sieciowe dostosowane do 230V / 50Hz.
    5.Waga monitora ułatwiająca transport mniejsza lub równa 5 kg.
    6.Moduł EKG/ST/Arytm /Resp
    Możliwość wybrania jednej z min. 4 prędkości dla fali EKG.
    Pomiar EKG.
    Jednoczesna prezentacja 6 odprowadzeń EKG przy rejestracji EKG z 3 elektrod oraz 7 odprowadzeń EKG z 5 elektrod.
    Analiza częstości akcji serca i podstawowa analiza arytmii.
    Pomiar akcji serca w zakresie min. 15-300 ud/min.
    W komplecie kabel EKG 3-żyłowy.
    7.W zestawie :
    - mankiety pediatryczne,
    - 2 rozmiary mankietów dla dorosłych,
    - końcówki pediatryczne do saturacji,
    - przewód interfejsowy,
    - powierzchniowy czujnik temperatury.
    8.Zakres pomiarowy analizy odcinka ST min. +/-1,0 mV
    Analiza ST z min. 6 odprowadzeń jednocześnie.
    9.Pomiar częstości oddechu metodą impedancyjną w zakresie min. 1-150 odd/min.
    Prezentacja krzywej oddechu.
    Monitorowanie i alarmowanie bezdechu w zakresie 5-45s.
    10.Moduł saturacji.
    Pomiar saturacji w zakresie od 1-100% przy niskiej perfuzji, z eliminacją zakłóceń ruchowych.
    Prezentacja krzywej pletyzmograficznej i %SpO2.
    Modulacja dźwięku przy zmianie wartości %SpO2.
    W komplecie kabel główny i czujnik na palec dla dorosłych.
    11.Moduł ciśnienia nieinwazyjnego.
    Pomiar ciśnienia tętniczego metodą oscylometryczną.
    Pomiar ręczny i automatyczny.
    Pomiar automatyczny z regulowanym interwałem w zakresie min. 1 - 480 min.
    Pamięć w menu ciśnienia min. 15 ostatnich pomiarów.
    Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej .
    Pomiar wartości pulsu z mankietu z prezentacją na ekranie.
    Pomiar rytmu serca: min. 30-240 ud./min
    12.Moduł temperatury. Jeden tor pomiarowy temperatury.
    13.Moduł pomiaru etCO2 i inCO2 w strumieniu bocznym.
    W komplecie 2 linie pomiarowe .
    14.Układy alarmowe najważniejszych parametrów.
    Możliwość szybkiego ustawienia granic alarmowych.
    Alarmy na przynajmniej 3 poziomach ważności.
    15.Możliwość kilkustopniowego wyciszania alarmów. Możliwość alarmowania na poziomie parametrów medycznych i technicznych.
    16.Trendy graficzne i tabelaryczne wszystkich parametrów min. 96 godzinne przy rozdzielczości nie gorszej niż 10s.
    Ciągły zapis w pamięci monitora wszystkich monitorowanych wartości liczbowych i wszystkich monitorowanych fal dynamicznych z okresu min. 96 h wraz z zaznaczeniem sytuacji alarmowych wraz z zapewnieniem możliwości przeniesienia tych danych na Pendrive
    17.Komunikacja z użytkownikiem poprzez ekran dotykowy oraz menu w języku polskim.
    18.Możliwość rozbudowy o moduł do pomiaru gazów anestetycznych oraz o moduł nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca.
    19.Czas reakcji - przystąpienia do usunięcia awarii od chwili jej zgłoszenia max. 24 godz. w dni robocze i 48 godzin w dni wolne i święta.
    20.Gwarancja zapewniania zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
    21.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty.
    22.Zalecana przez producenta częstotliwość wykonywanych przeglądów technicznych w okresie:
    - trwania gwarancji (podać)
    - po gwarancji (podać)
    23.W przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni (w okresie gwarancji) Wykonawca zobowiązany jest wstawić Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze, o tym samym przeznaczeniu, wolne od wad oraz przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy.
    24.Instrukcja obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.