eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niwiska › Codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach /szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia/.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Niwiska: Codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach /szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia/.
Numer ogłoszenia: 8564 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518258 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska, Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach /szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia/..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach /szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia /.Zapotrzebowanie na produkty do stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2013 r. do 21.06.2013 r. Kości wieprzowe 165 kg Chleb 516 szt Przecier pomidorowy duży 1l 22 szt Kucharek 1 kg 27 szt Rosołek drobiowy po 18 kostek 66 szt Śmietana duża 18% 177 szt Marchew 291 kg Pietruszka korzeń 95 kg Seler 52 kg Pietruszka suszona 126 szt Maga 1l 20 szt Sól 1 kg 118 kg Ziemniaki 1 280 kg Sos pieczeniowy ciemny 108 szt Kasza w saszetkach (paczki) 216 szt Masło extra 146 szt Ogórki kiszone woreczki (0,5 kg) 218 szt Kapusta kiszona (0,5 kg) 286 szt Jogurt mały 1 650 szt Ryż w saszetkach (paczki) 216 szt Jabłka do smażenia (Reneta) 225 kg Mięso mielone wieprzowe 165 kg Sól czosnkowa 51 szt Cebula 84 kg Jajka świeże 2 270 szt Bułka tarta 77 kg Czosnek świeży 96 główek Majonez duży 20 szt Pierś z kurczaka podwójna 825 szt Ocet 1l 4 szt Chrzan w słoiczkach małych 40 szt Banan 1 650 szt Jabłka winne (surówki) 53 kg Jabłka konsumpcyjne lub pomarańcz (dodatek) 1 500 szt Ser biały 88 kg Cukier 60 kg Kasza jęczmienna gruba 24 kg Barszcz w butelce biały 100 szt Barszcz w torebce biały 80 szt Mąka żytnia 10 kg Kiełbasa wiejska 40 kg Mleko 1l 84 szt Makaron świderki (0,5 kg) 605 szt Sos do spaghetti w słoikach (350 g) 132 szt Sos do spaghetti w torebce 55 szt Jarzyna mrożona włoszczyzna 0,5 kg 110 szt Olej 3l 77 szt Papryka mielona słodka 3 szt Mięso łopatka 153 kg Pączek 1 500 szt Sok mały w butelce 1 350 szt Ryż 1 kg 22 kg Mąka pszenna 73 kg Pieprz mielony czarny 55 szt Przyprawa do kurczaka 55 szt Przyprawa do gulaszu 18 szt Sok w kartonie mały 3 150 szt Batonik 1 800 szt Majeranek 40 szt Zupa grochowa w torebce 80 szt Groch łuskany 500 g 40 szt Koperek suszony 22 szt Liść laurowy 42 szt Ziele angielskie 42 szt Makaron drobny muszelka 20 szt Przyprawa do spaghetti 22 szt Ryba (Frosta) panierowana paluszki 3 800 szt Kwasek cytrynowy 4 szt Prosimy o towar najlepszej jakości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Plus Spółka z o. o., ul. Towarowa 4, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45523,99

  • Oferta z najniższą ceną: 45523,99 / Oferta z najwyższą ceną: 47450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.