eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Gliwice: Zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 83881 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91878 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 21 im. Henryka Sienkiewicza w Gliwicach, ul. Reymonta 18A, 44-103 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2370928, faks 032 3371370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla dzieci klas III uczęszczających do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjny nr 21 w Gliwicach. Termin, tryb i sposób realizacji zamówienia: 1. ilość dni trwania turnusu bez czasu dojazdu - 14 dni (14 noclegów); 2. termin realizacji zielonej szkoły - 16.05.2014 - 30.05.2014; 3. organizacja zielonej szkoły dla 67 uczniów + 7 wychowawców + kierownika; 4. miejsce organizacji pobytu - Jastrzębia Góra lub Darłówko (woj. pomorskie); 5. rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie z przyczyn losowych; Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego i zakwaterowania w ramach ceny: 1. zakwaterowanie w ośrodku oddalonym od morza nie więcej niż 200 m, teren ośrodka ogrodzony, oświetlony, strzeżony, z dala od ruchliwych dróg, torowisk; 2. pokoje 2-5 osobowe (dopuszcza się typu studio 2+2 lub 2+3) z balkonem i pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażone w pojedyncze łóżka (wykluczone są dostawki i łóżka piętrowe), szafę ubraniową, stolik i krzesła w ilości odpowiedniej do ilości zakwaterowanych dzieci w pokojach; 3. zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku, na jednym piętrze (parter lub I piętro) - pokoje obok siebie, w budynku najwyżej trzykondygnacyjnym (dwupiętrowym) mieszczącym maksymalnie 120 dzieci; 4.usytuowanie stołówki w budynku zakwaterowania dzieci - mieszczącej jednorazowo całą grupę; 5. bliska odległość do basenu krytego lub parku wodnego; 6. zapewnienie ciepłej wody przez całą dobę oraz centralnego ogrzewania włączonego w razie potrzeby w czasie pobytu dzieci w ośrodku - na polecenie kierownika kolonii; 7. możliwość nieograniczonego korzystania z bazy rekreacyjno-sportowej, kompleksu boisk do siatkówki, piłki nożnej, placu zabaw dla dzieci na terenie ośrodka, sali do zajęć rytmiczno-tanecznych ze sprzętem nagłaśniającym; 8. korzystanie z sali przystosowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażonej co najmniej w stoliki i krzesła w ilości dostosowanej do liczby uczestników kolonii (dopuszczamy możliwość podziału uczestników na dwie grupy w czasie zajęć), tablicę z wyposażeniem; 9. możliwość korzystania ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjniania zajęć w ilości dostosowanej do liczby uczestników kolonii, w tym co najmniej piłki, skakanki i sprzęt do badmintona; 10. możliwość nieograniczonego korzystania ze świetlicy wyposażonej w sprzęt RTV, DVD, gry stolikowe, materiały papiernicze i piśmienne. Warunki żywienia w ramach ceny: 1. 4 posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość owoców i warzyw; 2. obiadokolacja w dniu zakwaterowania; 3. suchy prowiant na wycieczki całodniowe (np. kanapki, owoce, soki i suche ciasteczka); 4. śniadanie w dniu wyjazdu oraz suchy prowiant na drogę powrotną do Gliwic (np. kanapki, owoce, soki i suche ciasteczka); 5. całodobowy dostęp do napojów (herbata, kompot). Dojazd i powrót w ramach ceny: 1. wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci wraz z opiekunami na trasie Gliwice-miejsce pobytu, oraz miejsce pobytu-Gliwice. Transport będzie zorganizowany zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym (Dz.U. z 2007r. nr 125 poz. 874 z późn.zm.); 2. wykonawca podstawia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem sprawny autokar (po kontroli stanu technicznego oraz po przeprowadzeniu przez Policję w dniu wyjazdu z Gliwic i w dniu powrotu do Gliwic); 3. autokar klasy LUX, czysty, spełniający wszelki wymogi zezwalające na przewóz dzieci, wyposażony w WC, TV, DVD, klimatyzację, o ilości miejsc dostosowanej do ilości wyjeżdżających dzieci i opiekunów, wyposażony w pasy bezpieczeństwa; 4. zapewnia odpowiednią liczbę kierowców dostosowaną do łącznej ilości uczestników i trasy przejazdu (Dz.U. z 2007r nr 125 poz. 874 z późn.zm.) - dwóch kierowców; 5. przejazd w ciągu dnia pomiędzy godziną 8:00 a 20:00; 6. organizacja transportu zgodnie z przepisami PITD (Państwowa Inspekcja Transportu Drogowego); 7. zapewnia ubezpieczenie autokaru oraz wymagane koncesje. Dodatkowe usługi w ramach ceny: 1. Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników (uczniów i opiekunów) od następstw nieszczęśliwych wypadków NW i kosztów leczenia na czas podróży i pobytu; 2. w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy tej samej klasy na własny koszt; 3. zapewnia pomoc przy rozładunku i załadunku bagażu; 4. zorganizuje dwie autokarowe, całodzienne wycieczki z przewodnikiem połączone ze zwiedzaniem, bilety wstępu zapewnia Wykonawca oraz minimum trzy wycieczki piesze po szlakach turystycznych; 5. organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek (minimum dwa razy); 6. organizacja dyskotek na terenie ośrodka; 7. konkursy z nagrodami (zapewnia Wykonawca); 8. organizacja zajęć w terenie (podchody, konkurs ekologiczny); 9. zapewnia możliwość i pomoc przy realizacji profilaktyki zdrowotnej (pogadanki, gry i zabawy na świeżym powietrzu, wzbogacone odżywianie); 10. zapewnia możliwość i pomoc przy realizacji programu edukacji ekologicznej (wycieczki tematyczne, poznanie terenu), piesze po szlakach turystycznych; 11. upominki dla każdego uczestnika po zakończeniu turnusu; 12. pobyt rezydenta na miejscu zakwaterowania; 13. zapewnienie atrakcyjnego programu animacyjnego; 14. zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanych animatorów. Kadra w ramach ceny: 1. zapewnia bezpłatny pobyt dla 3 opiekunów dzieci specjalnej troski, 5 wychowawców i 1 kierownika (kadra Zamawiającego). Opieka medyczna w ramach ceny: 1. pielęgniarka z uprawnieniami (Dz.U. Nr 91 poz. 410 z późn.zm.) 24h/dobę na terenie ośrodka; 2. lekarz na wezwanie telefoniczne przez całą dobę; 3. możliwość konsultacji psychiatrycznej; 4. Wykonawca zapewnia bezpłatne środki opatrunkowe i lekarstwa pierwszej pomocy oraz zakup lekarstw dla dzieci na podstawie recept wystawionych przez lekarza w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy; 5. w razie konieczności bezpłatny transport uczestnika kolonii do lekarza lub szpitala..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyczne LUBATUR Sp.j. Robert Lubomski, Anna Lubomska, Podwale 2, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74705,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74705,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.