eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WODZISŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bogumińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ac26100-f56f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ac26100-f56f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049790/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych wraz z dostosowaniem budynku w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.272.5.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1234041,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2” na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Arbet – Kolarski S.C. z Wodzisławia Śląskiego. Przedsięwzięcie składa się z dwóch zadań:
1) Zadanie 1: Budowa dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych przy budynku w Wodzisławiu Śląskim ul. Bogumińska 2 – pozwolenie na budowę nr 0718/19 z dnia 24.06.2019 r. i pozwolenie na budowę nr 0716/19 z dnia 24.06.2019 r. – zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2) Zadanie 2: Dostosowanie budynku w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 w związku z budową dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych – zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres robót zadania 1 obejmuje m.in.:
1) roboty ziemne i fundamentowe,
2) przebudowa przyłącza elektrycznego,
3) roboty murarskie, zbrojarskie i betonowe,
4) roboty izolacyjne, osuszenie ściany w technologii iniekcji krystalicznej,
5) wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem,
6) montaż dźwigu osobowego,
7) wykonanie otworów w ścianie zewnętrznej z zabudową nadproży,
8) przebudowa klimatyzacji, przyłącza teletechnicznego i elektrycznego,
9) przebudowa wentylacji grawitacyjnej wymiennikowni,
10) roboty wykończeniowe,
11) wykonanie chodnika,
12) urządzenie zieleni.
3. Zakres robót zadania 2 obejmuje m.in.:
1) wyburzenie ścian działowych,
2) wymiana posadzki z płytek ceramicznych oraz posadzki winylowej,
3) montaż sufitów podwieszanych,
4) prace wykończeniowe: malowanie ścian i okładziny stolarskie
5) przebudowa instalacji teletechnicznej, elektrycznej i c.o.,
6) przebudowa stolarki drzwiowej,
7) wymiana okna zewnętrznego,
8) zabudowa meblowa.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym będącym siedzibą Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim oraz na użyczonym terenie Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.
Harmonogram robót prowadzonych wewnątrz budynku, robót fundamentowych oraz związanych z przebudową przyłącza elektrycznego, każdorazowo należy uzgodnić z zamawiającym, z wyprzedzeniem zapewniającym niezakłóconą
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

44115710-9 - Daszki

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

39156000-0 - Meble recepcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację, iż na sfinansowanie zamówienia planuje przeznaczyć kwotę w wysokości 1.517.870,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jena oferta przez INTERO SERWIS Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie 01-833 przy ul. Daniłowskiego 6/76 na kwotę 1.756.000,00 zł, po dokonaniu poprawy oczywistej rachunkowej cena oferty wynosiła 1.776.000,00 zł, która przewyższała o 258.130,00 zł kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty tj. do kwoty 1.776.000,00 zł. W związku z powyższym, zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1776000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1776000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.