eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Gliwice: Zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 91878 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 21 im. Henryka Sienkiewicza w Gliwicach , ul. Reymonta 18A, 44-103 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2370928, faks 032 3371370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla dzieci klas III uczęszczających do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjny nr 21 w Gliwicach. Termin, tryb i sposób realizacji zamówienia: 1. ilość dni trwania turnusu bez czasu dojazdu - 14 dni (14 noclegów); 2. termin realizacji zielonej szkoły - 16.05.2014 - 30.05.2014; 3. organizacja zielonej szkoły dla 67 uczniów + 7 wychowawców + kierownika; 4. miejsce organizacji pobytu - Jastrzębia Góra lub Darłówko (woj. pomorskie); 5. rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie z przyczyn losowych; Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego i zakwaterowania w ramach ceny: 1. zakwaterowanie w ośrodku oddalonym od morza nie więcej niż 200 m, teren ośrodka ogrodzony, oświetlony, strzeżony, z dala od ruchliwych dróg, torowisk; 2. pokoje 2-5 osobowe (dopuszcza się typu studio 2+2 lub 2+3) z balkonem i pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażone w pojedyncze łóżka (wykluczone są dostawki i łóżka piętrowe), szafę ubraniową, stolik i krzesła w ilości odpowiedniej do ilości zakwaterowanych dzieci w pokojach; 3. zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku, na jednym piętrze (parter lub I piętro) - pokoje obok siebie, w budynku najwyżej trzykondygnacyjnym (dwupiętrowym) mieszczącym maksymalnie 120 dzieci; 4.usytuowanie stołówki w budynku zakwaterowania dzieci - mieszczącej jednorazowo całą grupę; 5. bliska odległość do basenu krytego lub parku wodnego; 6. zapewnienie ciepłej wody przez całą dobę oraz centralnego ogrzewania włączonego w razie potrzeby w czasie pobytu dzieci w ośrodku - na polecenie kierownika kolonii; 7. możliwość nieograniczonego korzystania z bazy rekreacyjno-sportowej, kompleksu boisk do siatkówki, piłki nożnej, placu zabaw dla dzieci na terenie ośrodka, sali do zajęć rytmiczno-tanecznych ze sprzętem nagłaśniającym; 8. korzystanie z sali przystosowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażonej co najmniej w stoliki i krzesła w ilości dostosowanej do liczby uczestników kolonii (dopuszczamy możliwość podziału uczestników na dwie grupy w czasie zajęć), tablicę z wyposażeniem; 9. możliwość korzystania ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjniania zajęć w ilości dostosowanej do liczby uczestników kolonii, w tym co najmniej piłki, skakanki i sprzęt do badmintona; 10. możliwość nieograniczonego korzystania ze świetlicy wyposażonej w sprzęt RTV, DVD, gry stolikowe, materiały papiernicze i piśmienne. Warunki żywienia w ramach ceny: 1. 4 posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość owoców i warzyw; 2. obiadokolacja w dniu zakwaterowania; 3. suchy prowiant na wycieczki całodniowe (np. kanapki, owoce, soki i suche ciasteczka); 4. śniadanie w dniu wyjazdu oraz suchy prowiant na drogę powrotną do Gliwic (np. kanapki, owoce, soki i suche ciasteczka); 5. całodobowy dostęp do napojów (herbata, kompot). Dojazd i powrót w ramach ceny: 1. wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci wraz z opiekunami na trasie Gliwice-miejsce pobytu, oraz miejsce pobytu-Gliwice. Transport będzie zorganizowany zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym (Dz.U. z 2007r. nr 125 poz. 874 z późn.zm.); 2. wykonawca podstawia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem sprawny autokar (po kontroli stanu technicznego oraz po przeprowadzeniu przez Policję w dniu wyjazdu z Gliwic i w dniu powrotu do Gliwic); 3. autokar klasy LUX, czysty, spełniający wszelki wymogi zezwalające na przewóz dzieci, wyposażony w WC, TV, DVD, klimatyzację, o ilości miejsc dostosowanej do ilości wyjeżdżających dzieci i opiekunów, wyposażony w pasy bezpieczeństwa; 4. zapewnia odpowiednią liczbę kierowców dostosowaną do łącznej ilości uczestników i trasy przejazdu (Dz.U. z 2007r nr 125 poz. 874 z późn.zm.) - dwóch kierowców; 5. przejazd w ciągu dnia pomiędzy godziną 8:00 a 20:00; 6. organizacja transportu zgodnie z przepisami PITD (Państwowa Inspekcja Transportu Drogowego); 7. zapewnia ubezpieczenie autokaru oraz wymagane koncesje. Dodatkowe usługi w ramach ceny: 1. Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników (uczniów i opiekunów) od następstw nieszczęśliwych wypadków NW i kosztów leczenia na czas podróży i pobytu; 2. w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy tej samej klasy na własny koszt; 3. zapewnia pomoc przy rozładunku i załadunku bagażu; 4. zorganizuje dwie autokarowe, całodzienne wycieczki z przewodnikiem połączone ze zwiedzaniem, bilety wstępu zapewnia Wykonawca oraz minimum trzy wycieczki piesze po szlakach turystycznych; 5. organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek (minimum dwa razy); 6. organizacja dyskotek na terenie ośrodka; 7. konkursy z nagrodami (zapewnia Wykonawca); 8. organizacja zajęć w terenie (podchody, konkurs ekologiczny); 9. zapewnia możliwość i pomoc przy realizacji profilaktyki zdrowotnej (pogadanki, gry i zabawy na świeżym powietrzu, wzbogacone odżywianie); 10. zapewnia możliwość i pomoc przy realizacji programu edukacji ekologicznej (wycieczki tematyczne, poznanie terenu), piesze po szlakach turystycznych; 11. upominki dla każdego uczestnika po zakończeniu turnusu; 12. pobyt rezydenta na miejscu zakwaterowania; 13. zapewnienie atrakcyjnego programu animacyjnego; 14. zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanych animatorów. Kadra w ramach ceny: 1. zapewnia bezpłatny pobyt dla 3 opiekunów dzieci specjalnej troski, 5 wychowawców i 1 kierownika (kadra Zamawiającego). Opieka medyczna w ramach ceny: 1. pielęgniarka z uprawnieniami (Dz.U. Nr 91 poz. 410 z późn.zm.) 24h/dobę na terenie ośrodka; 2. lekarz na wezwanie telefoniczne przez całą dobę; 3. możliwość konsultacji psychiatrycznej; 4. Wykonawca zapewnia bezpłatne środki opatrunkowe i lekarstwa pierwszej pomocy oraz zakup lekarstw dla dzieci na podstawie recept wystawionych przez lekarza w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy; 5. w razie konieczności bezpłatny transport uczestnika kolonii do lekarza lub szpitala..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności tj. Wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn.zm.). Certyfikat Kompetencji Zawodowych na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego posiadanie ww. zezwolenia, certyfikatu. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy że Wykonawca musi wykazać iż w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie przynajmniej trzy usługi dotyczące wypoczynku dla dzieci i młodzieży o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000 złotych każda. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia-ZAŁĄCZNIK NR 2, wykazu usług-ZAŁĄCZNIK NR 3 (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy to znaczy że wykonawca dysponuję pełnosprawnymi autobusami, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, klimatyzację, WC, TV, DVD o liczbie miejsc siedzących w ilości wyjeżdżających dzieci i opiekunów. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - ZAŁĄCZNIK NR 2, wykazu potencjału technicznego - ZAŁĄCZNIK NR 4 W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy to znaczy Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma kierowcami na autobus,posiadającymi prawo jazdy kat. D lub prawo jazdy kat. D1 zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U.z 200175r nr 125,poz. 874 z pózn. zm.) - Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną pielęgniarką z uprawnieniami (Dz.U. Nr 91 poz. 410 z późn. zm.) 24 h/ dobę na terenie ośrodka Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - ZAŁĄCZNIK NR 2, oraz wykazu osób ZAŁĄCZNIK NR 5. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy to znaczy Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - ZAŁĄCZNIK NR 2 oraz załączonych dokumentów. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji należy załączyć: a) opis ośrodka lub fotografie z uwzględnieniem warunków zakwaterowania, boisk, placu zabaw i stołówki w celu zweryfikowania czy zaoferowany ośrodek spełnia wymagania opisane w sekcji II.1.3. b) aktualne - na rok 2014 - zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o czystości ekologicznej miejscowości, w której ma być zorganizowany wypoczynek, w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną, c) ramowy program profilaktyki zdrowotnej i edukacji ekologicznej realizowanej w ramach wypoczynku śródrocznego, d) harmonogram zajęć uczestników wypoczynku śródrocznego według ZAŁĄCZNIKA NR 9

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach: - zmiany pojazdów wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 4 -wprowadzenie lub zamiana podwykonawcy - w przypadkach uzasadnionych, za pisemną zgodą Zamawiającego - dotyczy zakresu prac, który może być powierzony podwykonawcy, pomimo, że w ofercie Wykonawca nie przestawił zakresu prac, które powierzy podwykonawcom. - w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach możliwa jest zmiana treści umowy w tym zakresie - wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych - zmiany ilości uczestników kolonii i liczby opiekunów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 ul. Reymonta 18A, 44-103 Gliwice - sekretariat, piętro 2, godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 ul. Reymonta 18A, 44-103 Gliwice - sekretariat, piętro 2, godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 15:00 ,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.