eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piasek › REMONT CZĄSTKOWY DRÓG LEŚNYCH ORAZ WYKONANIE PRZEPUSTÓW I OCZYSZCZENIE ROWÓW W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR W 2012 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Piasek: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG LEŚNYCH ORAZ WYKONANIE PRZEPUSTÓW I OCZYSZCZENIE ROWÓW W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR W 2012 ROKU
Numer ogłoszenia: 83721 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór , ul. Katowicka 141, 43-211 Piasek, woj. śląskie, tel. 32 2188181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kobior

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG LEŚNYCH ORAZ WYKONANIE PRZEPUSTÓW I OCZYSZCZENIE ROWÓW W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR W 2012 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 niezależne (części) pakiety. Prace we wszystkich pakietach wykonywane będą równolegle Materiały, transport sprzętu, materiałów i związane z tym wszystkie opłaty są wyłącznym kosztem wykonawcy. pakiet I - Kobiór - SST 1 -2500 Ton,SST2 -90 m, SST 3-4000m, SST 4- 3000m pakiet II - Orzesze - SST 1-2500 Ton, SST2 -60m, SST 3 - 4000m, SST 4-1000m pakiet III -Tychy- SSt 1-2000 Ton, SST 2-60m, SST 3-2000 m, SST 4-2000m pakiet IV -Pszczyna - SST 1-2500 Ton, SST 2-120m, SST 3-4000m, SST 4-2000m, z tym, że SST 1 - obejmuje remont cząstkowy nawierzchni z zastosowaniem kruszywa łamanego wraz z wykonaniem sączków poprzecznych, SST2- obejmuje wykonanie remontu- wymiany przepustu pod drogami leśnymi - rury z PVC lub PP o średnicy 600 mm z rdzeniem litym, o klasie sztywności SN8, SST 3- obejmuje remont, utrzymanie i kopanie rowów, SST 4- obejmuje ścinanie poboczy - szczegółowy opis technologii w załacznikach do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwotach: pakiet 1 - 4 tys zł, pakiet 2- 4 tys zł, pakiet 3 -4 tys zł, pakiet 4 - 4 tys zł Wadium może być wniesione w: a/ pieniądzu na konto Zamawiającego /za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniądza na konto Zamawiającego/ b/ poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c/ gwarancjach ubezpieczeniowych d/ poręczeniach udzielonych przez przedmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 8.2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Nadleśnictwa: BGŻ o/w Katowice nr 11 2030 0045 1110 0000 0041 9820 z dopiskiem -Remont dróg 2012, PAKIET

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga by wykonawcy posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia - w celu wykazania się doświadczeniem wykonawcy przedłożą Wykaz robót budowlanych - minimum 2 o wartości min. 100 tys. każda - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga dostarczenia z ofertą Dokumentów potwierdzających dysponowaniem pracownikiem z uprawnieniami kierownika budowy oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne na 2012 rok zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy do oferty dołączyć : a. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na minimum 50 000 złotych) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy każdej części/pakietu osobno) b. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 tys. zł (dotyczy każdej części/pakietu osobno). Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i składek do US, ZUS lub KRUS. W przypadku spółki cywilnej oświadczenia dotyczyć mają zarówno poszczególnych wykonawców jak i ich spółki. Ocena spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art 22 UPZP - druk nr 6, kserokopia wpłaty wadium lub potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne jest wprowadzenie istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności, z zastrzeżeniem, że zmiana nie przekraczająca w okresie obowiązywania umowy 50% wartości umowy nie oznacza zmiany umowy; a) w wyniku realizacji zasad i wytycznych zwierzchnich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia b) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 3571Kc) c)nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w PGL LP (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych) d) wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania zamówienia przez podwykonawcę. e) w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg. stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT f) zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót, usług, dostaw objętych umową. g) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań h) wystąpi konieczność zaniechania wykonania robót lub wykonania robót zamiennych lub dodatkowych . n) wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek) 2. Zmiany wymagają formy pisemnego obustronnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kobior/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kobiór, ul. Katowicka 141, 43-211 Piasek w dni robocze, w godz. 8-15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Kobiór, ul. Katowicka 141, 43-211 Piasek w dni robocze, w godz. 8-15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Obręb Kobiór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kobiór- SST 1-2500 Ton, SST2-90m, SST3-4000m, SST4-3000m opis techniczny prac - załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 - obręb Orzesze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orzesze- SST 1-2500 Ton, SST2-60m, SST3-4000m, SST4-1000m opis techniczny prac - załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3- Obręb Tychy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tychy- SST 1-2000 Ton, SST2-60m, SST3-2000m, SST4-2000m opis techniczny prac - załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4 -Obręb Pszczyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pszczyna- SST 1-2500 Ton, SST2-120m, SST3-4000m, SST4-2000m opis techniczny prac - załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.