eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przeprowadzenie warsztatów rehabilitacyjno - szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Włodawa: Przeprowadzenie warsztatów rehabilitacyjno - szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 82587 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. Józefa Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (82) 572 54 85, faks (82) 572 55 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów rehabilitacyjno - szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch 14 dniowych warsztatów rehabilitacyjno-szkoleniowych w okresie letnim lipiec, sierpień nad polskim morzem, dla 40 osób niepełnosprawnych oraz 11 opiekunów wraz z zapewnieniem zakwaterowania, wyżywania, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, dowozu uczestników na miejsce warsztatów w obie strony oraz przeprowadzeniem szkoleń i kursu. Uczestnikami projektu są osoby w wieku od 16 lat oraz pełnoletnie, niepełnosprawne z następującymi schorzeniami i dysfunkcjami: a. Grupa I - narządu ruchu, układu krążenia, układu pokarmowego, narządu słuchu, mózgowym porażeniem dziecięcym, układu oddechowego, z cukrzycą, ze schorzeniami onkologicznymi, z padaczką, ze schorzeniami endokrynologicznymi, narządu wzroku, z upośledzeniem umysłowym. b. Grupa II - narządu ruchu, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich, układu krążenia, narządu wzroku, narządu mowy, z upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, mózgowe porażenie dziecięce, ze schorzeniami układu krążenia, z padaczką, z cukrzycą, ze schorzeniami onkologicznymi, ze schorzeniami metabolicznymi. Zamówienie będą realizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 214 , poz.1407 z późn. zm.) oraz w obiektach przystosowanych do realizacji turnusów rehabilitacyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.). Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) Część I zamówienia: przeprowadzenie 14 dniowego warsztatu rehabilitacyjno-szkoleniowego w okresie od 01.07.2013 r. do 21.07.2013 r. nad polskim morzem dla Grupy I liczącej 17 uczestników, w tym16 osób niepełnosprawnych i 1 opiekun osoby niepełnosprawnej wraz z zapewnieniem zakwaterowania, wyżywania, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, dowozu uczestników na miejsce warsztatów w obie strony oraz przeprowadzenie szkolenia z psychologiem i kursu carvingu; 2) Część II zamówienia - przeprowadzenie 14 dniowego warsztatu rehabilitacyjno-szkoleniowego w okresie od 01.08.2013 r. do 21.08.2013 r. nad polskim morzem dla Grupy II liczącej 29 uczestników, w tym 24 osób niepełnosprawnych (5 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) i 10 opiekunów osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem zakwaterowania, wyżywania, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, dowozu uczestników na miejsce warsztatów w obie strony oraz przeprowadzeniem szkolenia z psychologiem i doradcą zawodowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 55.27.00.00-3, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 60.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I i II zamówienia a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis Wykonawcy do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.); Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami określonymi dla Grupy I w Części I zamówienia i Grupy II w Części II zamówienia. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis ośrodka Wykonawcy do rejestru organizatorów, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.); Zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami określonymi dla Grupy I w Części I zamówienia i Grupy II w Części II zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Część I i II zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej 2 (dwa) turnusy rehabilitacyjne z programem usprawniająco - rekreacyjnym dla osób niepełnosprawnych dla grupy liczącej co najmniej 15 (piętnastu) uczestników z opiekunami (wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie). b) Część I zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził co najmniej 3 (trzy) szkolenia /kursy carvingu, w wymiarze co najmniej 15 godzin każde(wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie). c) Część II zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził co najmniej 3 (trzy) szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego, w wymiarze co najmniej 8 godzin każde (wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Część I i II zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą ukończone studia z psychologii. b) Część II zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej jedną osobę, która ukończyła studia z doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe z doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Część I i II zamówienia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą ukończone studia z psychologii. b) Część II zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej jedną osobę, która ukończyła studia z doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe z doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami; b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami c) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, 22-200 Włodawa, al.J.Piłsudskiego 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, 22-200 Włodawa, al.J.Piłsudskiego 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu systemowego - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów rehabilitacyjno - szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych w lipcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego warsztatu rehabilitacyjno-szkoleniowego w okresie od 01.07.2013 r. do 21.07.2013 r. nad polskim morzem dla Grupy I liczącej 17 uczestników, w tym16 osób niepełnosprawnych i 1 opiekun osoby niepełnosprawnej wraz z zapewnieniem zakwaterowania, wyżywania, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, dowozu uczestników na miejsce warsztatów w obie strony oraz przeprowadzenie szkolenia z psychologiem i kursu carvingu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 55.27.00.00-3, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatu rehabilitacyjno - szkoleniowego dla osób niepełnosprawnych w sierpniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego warsztatu rehabilitacyjno-szkoleniowego w okresie od 01.08.2013 r. do 21.08.2013 r. nad polskim morzem dla Grupy II liczącej 29 uczestników, w tym 24 osób niepełnosprawnych (5 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) i 10 opiekunów osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem zakwaterowania, wyżywania, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, dowozu uczestników na miejsce warsztatów w obie strony oraz przeprowadzeniem szkolenia z psychologiem i doradcą zawodowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 55.27.00.00-3, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.