eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycjiPrzebudowa ulicy Małej wraz z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu między ul. Szkolną, ul. Małą a ul. Bałtycką w miejscowości Jarosławiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Postomino: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa ulicy Małej wraz z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu między ul. Szkolną, ul. Małą a ul. Bałtycką w miejscowości Jarosławiec
Numer ogłoszenia: 81546 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36114 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa ulicy Małej wraz z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu między ul. Szkolną, ul. Małą a ul. Bałtycką w miejscowości Jarosławiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Przebudowa ulicy Małej wraz z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu między ul. Szkolną, ul. Małą a ul. Bałtycką w miejscowości Jarosławiec. 2. Zakres robót objętych zamówieniem to: 1) przebudowa ulicy Małej z kostki betonowej gr. 8 cm o szerokości 5,50 m i długości 169,62 mb z odwodnieniem kolektorem z PVC o O 250 i długości 157,0 mb, 2) utwardzenie terenu z kostki brukowej z jego zagospodarowaniem pomiędzy ulicami Szkolną, Małą i Bałtycką z budową fontanny wraz z jej uruchomieniem, z urządzeniem zieleni, murkami, ławeczkami, odwodnieniem kolektorem PVC o O 200 i długości 95,0mb, oświetleniem typu parkowego szt. 6 i wbudowanego w podłoże szt. 4 podświetlające planowaną rzeźbę wraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym i energetycznym z szafką sterowniczą zasilającą fontannę, 3) przebudowa istniejącej zatoki z robotami rozbiórkowymi z wycinką drzew i krzewów, i budowę nowej dla drugiego kierunku - zatoki autobusowej przy ulicy Bałtyckiej wraz z nowym oświetleniem szt. 4 i demontażem istniejącego oświetlenia w ilości 4 szt., 4) montaż tablicy informacyjnej o powierzchni tablicy 140x140 cm wykonanej ze stali czarnej, osadzonej na dwóch słupkach z odlewami żeliwnymi, przytwierdzonej do podłoża za pomocą betonowego fundamentu. Treść informacji zawartych na tablicy oraz miejsce montażu Zamawiający wskaże na etapie robót budowlanych, 3. Nadzór obejmuje również wykonanie posągu - rybaka usadowionego na cokole. 4. Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 858 559,25 zł netto, słownie: osiemset pięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 25/100 netto. 5. Przewidywany termin realizacji inwestycji: od dnia podpisania umowy do 05 czerwca 2013r. 6. Zakres w/w inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępniona jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl. 7. Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2) Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3) Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4) Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6) Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7) Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8) Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9) Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10) Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11) Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12) Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13) Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 8. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 9. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku Sp. z o.o., ul. Banacha 15, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9471,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9471,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.