eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › drobne roboty remontowe i konserwacyjne w zakresie instalacji elektrycznych oraz awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego w nieruchomościach administrowanych przez zamawiającego, a stanowiących własnośćGminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych, Współwłasność Osób Fizycznych i Gminy oraz w nieruchomościach objętych Wspólnotami Mieszkaniowymi w odniesieniu do lokali gminnych administrowanych przez Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-17

Łódź: drobne roboty remontowe i konserwacyjne w zakresie instalacji elektrycznych oraz awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego w nieruchomościach administrowanych przez zamawiającego, a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych, Współwłasność Osób Fizycznych i Gminy oraz w nieruchomościach objętych Wspólnotami Mieszkaniowymi w odniesieniu do lokali gminnych administrowanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 80874 - 2011; data zamieszczenia: 17.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51496 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drobne roboty remontowe i konserwacyjne w zakresie instalacji elektrycznych oraz awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego w nieruchomościach administrowanych przez zamawiającego, a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych, Współwłasność Osób Fizycznych i Gminy oraz w nieruchomościach objętych Wspólnotami Mieszkaniowymi w odniesieniu do lokali gminnych administrowanych przez Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Drobne roboty remontowe i konserwacyjne w zakresie instalacji elektrycznych - Wyszukiwanie przerwy w instalacji elektrycznej, instalacji elektrycznej siły i światła, uszkodzeń tej instalacji i usuwanie ich skutków - Wymianę urządzeń i aparatury kontrolno - pomiarowej, osprzętu elektrycznego i innych urządzeń integralnie związanych z instalacją siły i światła - Usuwanie wszelkich możliwych uszkodzeń elektrycznych w urządzeniach i osprzęcie - Przeprowadzenie na bieżąco kontroli sprawności działania urządzeń, osprzętu, aparatury i silników elektrycznych - Dokonywanie przeglądów i wymiany instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych w zakresie: a) rozdzielni głównych b) tablic rozdzielczych piętrowych c) wewnętrznych linii zasilających d) instalacji odbiorczych - WLZ mieszkaniowych wraz z tablicami licznikowymi e) sprawności działania zainstalowanego osprzętu, opraw oświetleniowych, urządzeń grzewczych f) instalacji oświetlenia administracyjnego, transformatorów bezpieczeństwa przy instalacjach 24V g) sprawności działania automatów schodowych i zmierzchowych h) instalacji elektrycznej automatyki c.w. i c.o. i) pomiarów spadków napięć w warunkach normalnych obciążeń j) pomiarów ciągłości przewodów zerowych instalacji ochronnej k) sprawdzenie stanu instalacji odbiorczych w poszczególnych lokalach celem podłączenia liczników energii elektrycznej przez Zakład Energetyczny l) wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych w części lub całości Prace wyszczególnione w kosztorysie nakładczym - załącznik nr 10 do siwz 3.2 Awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w ramach pogotowia mieszkaniowego - Usunięcie zwarcia i naprawa instalacji - Podłączenie upalonych przewodów i ich zaizolowanie. - Wymiana wkładki bezpiecznikowej lub główki bezpiecznikowej oraz oczyszczenie styku w gnieździe bezpiecznikowym - Wymiana wkładki topikowej lub główki bezpiecznikowej do 25 A. - Wymiana - mostek, zacisk, wstawka dolna - Demontaż tablicy bezpiecznikowej TG, TP wykonanie naprawy, ponowny montaż - Rozplombowanie licznika, wykonanie naprawy lub wymiany tablicy licznikowej wraz ze zgłoszeniem do zaplombowania przez Ł.Z.E. - Wymiana gniazda tablicowego do 25A z demontażem i montażem tablicy - Wymiana podstawy bezpiecznikowej wraz ze zgłoszeniem odłączenia i załączenia napięcia przez Ł.Z.E. - Wymiana wyłącznika głównego wraz z wezwaniem Ł.Z.E. do wyłączenia i załączenia napięcia - Wymiana puszki rozgałęźnej nadtynkowej i podtynkowej - Wymiana listwy zaciskowej w tablicy TG i TP - Wymiana wyłączników i przełączników schodowych, opraw oświetleniowych - Wykonanie prowizorycznego zasilania dla podłączenia lokalu do 5 x 4 mm2 - Sprawdzenie stanu izolacji obwodu i pomiar z dostarczeniem protokołu pomiaru - Uruchomienie i sprawdzenie instalacji budynku po załączeniu napięcia - Wymiana uszkodzonych odcinków WLZ do 5x 16 mm2 - Wymiana gniazda tablicowego do 63 A z demontażem i montażem tablicy - Wymiana gniazda tablicowego powyżej 100 A z demontażem i montażem tablicy - Wymiana wkładki topikowej lub główki bezpiecznikowej do 63 A - Wymiana wkładki topikowej lub główki bezpiecznikowej powyżej 100A - Wymiana transformatorów 230/24 V w obwodach administracyjnych - Wymiana automatów schodowych i czujników zmierzchowych Prace wyszczególnione w wycenie prac- załącznik nr 11 do SIWZ. 3.3 Pełnienie stałego dyżuru poza godzinami pracy AN Centrum II w godzinach 1500 - 700 oraz w dni wolne od pracy całodobowo. 3.4 Wykonanie innych prac w zakresie instalacji elektrycznych nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania na zlecenie AN CII, Wszystkie wyszczególnione prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do Siwz).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Cuprjak 92-116, ul. Gubałówka 32, 92-116 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194094,00

  • Oferta z najniższą ceną: 194094,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194094,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.