eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockWykonanie prac remontowych w WSZ w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-04-16

P³ock: Wykonanie prac remontowych w WSZ w P³ocku
Numer og³oszenia: 80864 - 2011; data zamieszczenia: 16.04.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie prac remontowych w WSZ w P³ocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s±: Czê¶æ pierwsza - REMONT CZʦCI ODDZIA£U UROLOGICZNEGO OBEJMUJ¡CY: a) opracowanie projektu technologicznego z uzgodnieniami, b) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykoñczeniowe), c) roboty elektryczne, d) instalacja gazów medycznych, e) instalacje wod-kan. i wentylacja. Czê¶æ druga - DOSTOSOWANIE £AZIENKI W PRZYCHODNI POZ DLA OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH OBEJMUJ¡CE: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykoñczeniowe), b) roboty elektryczne, c) instalacje wod-kan. i wentylacja. Czê¶æ trzecia - REMONT POMIESZCZENIA PRZECHOWALNI ZW£OK OBEJMUJ¡CY: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykoñczeniowe), b) roboty elektryczne, Czê¶æ czwarta - WYKONANIE INSTALACJI SPRʯONEGO POWIETRZA. a) Instalacja o d³. ok. 120 mb 2. Szczegó³owy zakres opracowañ projektowych oraz dodatkowe obowi±zki wykonawcy okre¶la: za³±cznik nr 1 do siwz oraz wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do siwz,..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Dla przedmiotu zamówienia analogicznego do okre¶lonego w pkt. II.1.3 og³oszenia Zamawiaj±cy przewiduje dla ka¿dej z czê¶ci przedmiotu zamówienia udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, w zakresie do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 uPzp.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawców wniesienia dla czê¶ci I wadium w wysoko¶ci 2.500 z³.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a) o¶wiadczenie z wykorzystaniem za³±cznika nr 4. b) wykonawca ubiegaj±cy siê o zmówienie musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej polegaj±cych na remoncie lub adaptacji obiektów na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100 000 z³ (brutto) - warunek dotyczy pierwszej czê¶ci przedmiotu zamówienia. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty sk³adaj±ce ofertê ³±czn±, ww. warunek musi spe³niæ co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu stwierdzeniem: spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a) o¶wiadczenie z wykorzystaniem za³±cznika nr 4. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty sk³adaj±ce ofertê ³±czn±, ww. warunek musi spe³niæ co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu stwierdzeniem: spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a) o¶wiadczenie z wykorzystaniem za³±cznika nr 4. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty sk³adaj±ce ofertê ³±czn±, ww. warunek musi spe³niæ co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu stwierdzeniem: spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a) o¶wiadczenie z wykorzystaniem za³±cznika nr 4. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty sk³adaj±ce ofertê ³±czn±, ww. warunek musi spe³niæ co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu stwierdzeniem: spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 wype³niony i podpisany za³±cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2 pe³nomocnictwo do podpisania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wpisu w Krajowym Rejestrze S±dowym lub w ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Je¿eli pe³nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawieraæ imienn± piecz±tkê wystawiaj±cego pe³nomocnictwo i jego podpis lub czytelny podpis lub jego autentyczno¶æ musi potwierdziæ notariusz. 3 kopii dowodu wniesienia wadium w pieni±dzu (np. wydruk dokonanego przelewu). W pozosta³ych przypadkach wymagany orygina³ dokumentu wadialnego (dotyczy czê¶ci pierwszej przedmiotu zamówienia). 4 w przypadku z³o¿enia oferty ³±cznej (konsorcja lub spó³ki cywilne): a) z wniosku musi wynikaæ, jakie podmioty tworz± konsorcjum lub spó³kê cywiln± (pe³na nazwa i adres siedziby) oraz cel wspólnych dzia³añ oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, przy czym termin, na jaki zosta³o zawarte konsorcjum, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia, b) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zawieraæ: - wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, - o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, - podpisy prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów. c) umowê konsorcjum lub spó³ki cywilnej wybrany Wykonawca bêdzie musia³ dostarczyæ przed podpisaniem umowy.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin wykonania - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza siê zmian postanowieñ umowy. Przedmiot zmian stanowiæ mog± nastêpuj±ce okoliczno¶ci (warunki zmiany umowy): 1. w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) wystêpowania nieprzewidzianych udokumentowanych robót dodatkowych, b) zw³oki w przekazaniu przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ przeznaczonych do modernizacji d³u¿szej ni¿ 7 dni roboczych lub si³y wy¿szej, c) wyst±pienia okoliczno¶ciach, o którym mowa art.67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), 2. zaniechanie czê¶ci robót, których wykonanie nie jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, je¿eli jej uzasadnieniem s±: a) obni¿enie kosztów wykonania robót, b) obni¿enie kosztów eksploatacji obiektu, c) skrócenie terminu wykonania zamówienia, 3. zmian osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu zamówienia, 4. wprowadzenia na rynek technologii, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji, czasu realizacji lub kosztów inwestycji, 5. zamian których nie mo¿na by³o przewidzieæ lub zapobiec w chwili zawarcia umowy, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba zamawiaj±cego - pok. Nr 40 (budynek g³ówny - administracja). Cena za jedn± strone 0,50 z³ + VAT...

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.05.2011 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiaj±cego - pok. Nr 40 (budynek g³ówny - administracja)..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: REMONT CZʦCI ODDZIA£U UROLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) opracowanie projektu technologicznego z uzgodnieniami, b) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykoñczeniowe), c) roboty elektryczne, d) instalacja gazów medycznych, e) instalacje wod-kan. i wentylacja..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: DOSTOSOWANIE £AZIENKI W PRZYCHODNI POZ DLA OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykoñczeniowe), b) roboty elektryczne, c) instalacje wod-kan. i wentylacja.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: REMONT POMIESZCZENIA PRZECHOWALNI ZW£OK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykoñczeniowe), b) roboty elektryczne.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: WYKONANIE INSTALACJI SPRʯONEGO POWIETRZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Instalacja o d³. ok. 120 mb..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.