eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie prac remontowych w WSZ w Płocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-16

Płock: Wykonanie prac remontowych w WSZ w Płocku
Numer ogłoszenia: 80864 - 2011; data zamieszczenia: 16.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w WSZ w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Część pierwsza - REMONT CZĘŚCI ODDZIAŁU UROLOGICZNEGO OBEJMUJĄCY: a) opracowanie projektu technologicznego z uzgodnieniami, b) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykończeniowe), c) roboty elektryczne, d) instalacja gazów medycznych, e) instalacje wod-kan. i wentylacja. Część druga - DOSTOSOWANIE ŁAZIENKI W PRZYCHODNI POZ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH OBEJMUJĄCE: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykończeniowe), b) roboty elektryczne, c) instalacje wod-kan. i wentylacja. Część trzecia - REMONT POMIESZCZENIA PRZECHOWALNI ZWŁOK OBEJMUJĄCY: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykończeniowe), b) roboty elektryczne, Część czwarta - WYKONANIE INSTALACJI SPRĘŻONEGO POWIETRZA. a) Instalacja o dł. ok. 120 mb 2. Szczegółowy zakres opracowań projektowych oraz dodatkowe obowiązki wykonawcy określa: załącznik nr 1 do siwz oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do siwz,..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dla przedmiotu zamówienia analogicznego do określonego w pkt. II.1.3 ogłoszenia Zamawiający przewiduje dla każdej z części przedmiotu zamówienia udzielenia zamówień uzupełniających, w zakresie do 30% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 uPzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wniesienia dla części I wadium w wysokości 2.500 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 4. b) wykonawca ubiegający się o zmówienie musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej polegających na remoncie lub adaptacji obiektów na kwotę nie niższą niż 100 000 zł (brutto) - warunek dotyczy pierwszej części przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2 pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis lub czytelny podpis lub jego autentyczność musi potwierdzić notariusz. 3 kopii dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (np. wydruk dokonanego przelewu). W pozostałych przypadkach wymagany oryginał dokumentu wadialnego (dotyczy części pierwszej przedmiotu zamówienia). 4 w przypadku złożenia oferty łącznej (konsorcja lub spółki cywilne): a) z wniosku musi wynikać, jakie podmioty tworzą konsorcjum lub spółkę cywilną (pełna nazwa i adres siedziby) oraz cel wspólnych działań oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, - oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - podpisy prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. c) umowę konsorcjum lub spółki cywilnej wybrany Wykonawca będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin wykonania - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza się zmian postanowień umowy. Przedmiot zmian stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1. w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) występowania nieprzewidzianych udokumentowanych robót dodatkowych, b) zwłoki w przekazaniu przez Zamawiającego pomieszczeń przeznaczonych do modernizacji dłuższej niż 7 dni roboczych lub siły wyższej, c) wystąpienia okolicznościach, o którym mowa art.67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), 2. zaniechanie części robót, których wykonanie nie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli jej uzasadnieniem są: a) obniżenie kosztów wykonania robót, b) obniżenie kosztów eksploatacji obiektu, c) skrócenie terminu wykonania zamówienia, 3. zmian osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, 4. wprowadzenia na rynek technologii, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji, czasu realizacji lub kosztów inwestycji, 5. zamian których nie można było przewidzieć lub zapobiec w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub w części przy zachowaniu należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - pok. Nr 40 (budynek główny - administracja). Cena za jedną strone 0,50 zł + VAT...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2011 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiającego - pok. Nr 40 (budynek główny - administracja)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT CZĘŚCI ODDZIAŁU UROLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) opracowanie projektu technologicznego z uzgodnieniami, b) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykończeniowe), c) roboty elektryczne, d) instalacja gazów medycznych, e) instalacje wod-kan. i wentylacja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTOSOWANIE ŁAZIENKI W PRZYCHODNI POZ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, murowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykończeniowe), b) roboty elektryczne, c) instalacje wod-kan. i wentylacja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REMONT POMIESZCZENIA PRZECHOWALNI ZWŁOK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty budowlane (rozbiórkowe, stolarka drzwiowa, posadzkarskie, wykończeniowe), b) roboty elektryczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKONANIE INSTALACJI SPRĘŻONEGO POWIETRZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja o dł. ok. 120 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.