eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa systemu utylizacji tlenku etylenu, systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu, dezynfektorów do kaczek i basenów oraz systemów dozujących w ramach realizacji projektu pn.Dostosowanie Okręgowego Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Lublinie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Lublin: Dostawa systemu utylizacji tlenku etylenu, systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu, dezynfektorów do kaczek i basenów oraz systemów dozujących w ramach realizacji projektu pn.: Dostosowanie Okręgowego Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Lublinie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia
Numer ogłoszenia: 80101 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 531-42-02, faks (081) 744 14 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu utylizacji tlenku etylenu, systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu, dezynfektorów do kaczek i basenów oraz systemów dozujących w ramach realizacji projektu pn.: Dostosowanie Okręgowego Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Lublinie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu utylizacji tlenku etylenu, systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu, dezynfektorów do kaczek i basenów oraz systemów dozujących w ramach realizacji projektu pn.: Dostosowanie Okręgowego Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Lublinie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: ZADANIE 1 - dostawa systemu utylizacji tlenku etylenu - 1 szt. ZADANIE 2 - dostawa systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu - 1 szt. ZADANIE 3 - dostawa dezynfektorów do kaczek i basenów - 10 szt. ZADANIE 4 - dostawa systemów dozujących - 48 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Załączniki Nr 2A do SIWZ dla systemu utylizacji tlenku etylenu - Załączniki Nr 2B do SIWZ dla systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu - Załączniki Nr 2C do SIWZ dla dezynfektorów do kaczek i basenów - Załączniki Nr 2D do SIWZ dla systemów dozujących.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4, 39.83.19.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten spełnią Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 2 zamówienia, które obejmowały dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości min. 80% wartości składanej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia/dokumenty, którymi Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków (na zasadzie spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w szczególności, że oferowane urządzenia spełniają wymogi określone przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski, a także posiadają aktualne świadectwa rejestracji, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: osobno dla każdego z urządzeń składających się na przedmiot zamówienia, co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów: - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - deklaracja zgodności CE - w odniesieniu do Dyrektywy Rady Nr 93/42/EEC - posiadanie przez urządzenie deklaracji CE potwierdzone przez jednostkę notyfikowaną w krajach UE, wymienioną w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - opisy techniczne oferowanych urządzeń (foldery, wyciągi z katalogów) określające szczegółowe parametry techniczne urządzeń, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznik Nr 2A, 2B, 2C lub 2D do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 2.2. Wypełniony i podpisany Załącznik Opis parametrów - sporządzony na podstawie Załącznik Nr 2A, 2B, 2C lub 2D (w zależności, którego zadania dotyczy składana oferta). Treść załącznika ma potwierdzać spełnienie warunków, parametrów granicznych. 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) lub w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę cen w trakcie trwania umowy wynikającą ze zmiany: - okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy lub są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, - promocji obowiązujących u Wykonawcy na towar objęty przedmiotem umowy, - zmiany stawki podatku VAT. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: A. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), B. zmiany danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl, www.ebip.lublin.pl/19/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Dostosowanie Okręgowego Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Lublinie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - dostawa systemu utylizacji tlenku etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu utylizacji tlenku etylenu - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - dostawa systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest systemu monitorująco-rejestrującego stężenie tlenku etylenu - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - dostawa dezynfektorów do kaczek i basenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dezynfektorów do kaczek i basenów - szt.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 2C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - dostawa systemów dozujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów dozujących (DOZOWNIKI NA PAPIER I MYDŁO)-PO 48 SZT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 2D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.