Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Łomianki: Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w Kiełpinie w ulicach: Cyprysowej, Jarzębinowej, Bukowej, Krzyczkowskiego, Wiązowej, Leszczynowej, Jałowcowej, Wiklinowej, Żołnierzy Narwiku, Porzeczkowej, Klonowej i Kocjana w ramach zamówienia uzupełniającego w zakresie zamówienia podstawowego.
Numer ogłoszenia: 78042 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o., ul. Rolnicza 244, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7513504, faks 22 7517035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAMAWIAJĄCY SEKTOROWY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w Kiełpinie w ulicach: Cyprysowej, Jarzębinowej, Bukowej, Krzyczkowskiego, Wiązowej, Leszczynowej, Jałowcowej, Wiklinowej, Żołnierzy Narwiku, Porzeczkowej, Klonowej i Kocjana w ramach zamówienia uzupełniającego w zakresie zamówienia podstawowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w Kiełpinie w ulicach: Cyprysowej, Jarzębinowej, Bukowej, Krzyczkowskiego, Wiązowej, Leszczynowej, Jałowcowej, Wiklinowej, Żołnierzy Narwiku, Porzeczkowej, Klonowej i Kocjana w ramach zamówienia uzupełniającego w zakresie zamówienia podstawowego polegającego na: Budowie sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obszaru Kiełpina w ul.: Leszczynowa, Bukowa, Wiązowa, Klonowa, Dz. Nr 213/9, Lokajskiego, dz. Nr 376, Kocjana, Krzyczkowskiego, Żołnierzy Narviku, Niegodzisza, Ogrodowa 1 i dz. Nr235/21 - w ramach Kontraktu 11 Zakres 8.1. oraz Budowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej obszaru Kiełpina w ul. Wiklinowej, dz. Nr 184/8, Porzeczkowej, Truskawkowej, dz nr. 189/2, dz. Nr 189/13, Jarzębinowa, Cyprysowa + sięgacz, Jałowcowa + 194/17, dz. Nr 196/8, Leszczynowa, Klonowa - w ramach Kontraktu 12 Zakres 8.2. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na: a) budowie odrzutów sieci wodociągowej, b) budowie odrzutów sieci kanalizacyjnej, c) Budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żołnierzy Narwiku d) budowie studni na cieku sieci kanalizacji grawitacyjnej, e) wybudowaniu zasuw liniowych na sieciach wodociągowych f) odbudowaniu nawierzchni dróg po przeprowadzonych pracach wodociągowo-kanalizacyjnych zgodnie z warunkami zawartymi w stosownych pozwoleniach na zajęcie pasa drogowego dla odpowiednich ulic. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES INWESTYCJI: Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz studni kanalizacji sanitarnej w ulicach: Cyprysowej, Jarzębinowej, Bukowej, Krzyczkowskiego, Wiązowej, Leszczynowej, Jałowcowej, Wiklinowej, Żołnierzy Narwiku, Porzeczkowej, Klonowej, Kocjana a w szczególności polegająca na: a) Budowie odrzutów wodociągowych wraz z armaturą składających się z: Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej z rur PE 100 SDR 11 O40, szt.13 - o łącznej długości około -36,50 mb b) Budowie odrzutów kanalizacji sanitarnej składających się z: Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej z rur PVC U klasy S Dn160, szt.18 - o łącznej długości około -58,50 mb c) Budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej składających się z: Odcinka przewodu głównego w ul. Żołnierzy Narwiku z rur PVC U klasy S Dn200, szt.1 - o łącznej długości około -28,00 mb d) Wykonanie studni kanalizacji sanitarnej na cieku, składających się z: Studni kanalizacyjnej O425 - 21 szt. e) Wybudowaniu zasuw liniowych na sieciach wodociągowych, składających się z: Zasuwy żeliwnej kołnierzowej DN100 - 5 szt. f) Odtworzeniu nawierzchni dróg po przeprowadzonych robotach budowlanych do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót zgodnie z warunkami zawartymi w decyzji na zajęcie pasa drogowego dla odpowiednich ulic i odtworzenia nawierzchni terenów, na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. WARUNKI SZCZEGÓLNE: Wszystkie warunki są szczegółowo opisane w dokumentacji zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz projekcie wykonawczym. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane w ramach Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Łomianki - Etap II, a Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNE "PRIM" S.A. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNE "PRIM" S.A. W LIKWIDACJI
- PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNE PRIM S.A., UL. SUWALSKA 84, 19-300 EŁK, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52000,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zmianami) w zw.z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zmianami). W specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7. lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego,wobec powyższego zachodzi przesłanka udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Remont pomieszczeń (pokoi mieszkalnych i korytarza) na pierwszym piętrze w budynku głównym (mieszkalnym) Domu Pomocy Społecznej w Sadowej.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Pancerz - "Opracowanie projektu rozbudowy ul. Pancerz"
- Oprac. kompleks. dok. projekt.-kosztorys. w celu rozbudowy ul. Wąskiej na odc. długości ok. 450 mb od ul. Długiej do ul. Dolnej w ramach zad. inwest. nr 2024/08 pn.: "Przebudowa ul. Wąskiej"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ul. Willowej, ul. Jesionowej, ul. Koncertowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2024/07.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nawsie Kołaczyckie i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Nawsiu Kołaczyckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.