eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sztabin w ramach PROW 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-29

Ogłoszenie nr 77651 - 2017 z dnia 2017-04-29 r.

Sztabin: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sztabin w ramach PROW 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem, lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, działania: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19922 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztabin, krajowy numer identyfikacyjny 54220900000, ul. ul. Augustowska  53, 16310   Sztabin, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 876 439 750, faks 876 439 751, e-mail Janusz.Lotkowski@sztabin.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sztabin.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sztabin w ramach PROW 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OAG.271.01.2017.JL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sztabin w ramach PROW na lata 2014-2020. Zamówienie udzielone zostanie w trzech częściach: Część I zamówienia obejmuje przebudowę trzech odcinków dróg gminnych: Przebudowę drogi gminnej nr 167511B Krasnoborki kolonie - Kamień kolonie, na odcinku o długości 2,2 km; Przebudowę drogi gminnej nr 102825B Janówek - Kamień na terenie wsi Karoliny i Janówek, na odcinku o długości 1,92 m; Przebudowę drogi gminnej nr 102827B Ewy - Huta - Motułka na odcinku od wsi Huta do wsi Motułka, na odcinku o długości 2,65 km. Część II zamówienia obejmuje przebudowę trzech odcinków dróg gminnych: Przebudowę drogi gminnej nr 102835B Jastrzębna Pierwsza - Ostrowie - Jastrzębna Druga na terenie wsi Jastrzębna Pierwsza i Ostrowie, na odcinku o długości 2,40 km; Przebudowę drogi gminnej nr 102833B Cisów - Balinka na odcinku od wsi Długie do wsi Kryłatka, na odcinku o długości 1,52 km; Przebudowę drogi gminnej nr 102837B Balinka - Stacja kol. - Jastrzębna Pierwsza na odcinku o długości 2,57 km. Część III zamówienia obejmuje przebudowę czterech odcinków dróg gminnych: Przebudowę drogi gminnej nr 102826B Czarniewo - Jaminy,na odcinku o długości 2,45 km; Przebudowę drogi gminnej nr 102824B Wrotki - Jaminy, na odcinku o długości 3,35 km; Przebudowę drogi gminnej nr 102847B "Droga przez wieś Lipowo", na odcinku o długości 0,93 km; Przebudowę drogi gminnej nr 102846B "Droga powiatowa nr 1225B - Czarny Las" na odcinku o długości 1,22 km. Klasa dróg - D (dojazdowa) Kategoria ruchu: KR-1 Zakres robót obejmuje wykonanie m.in. - wykonanie robót pomiarowych, - mechaniczne karczowanie pni, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym w miejscach istniejącej nawierzchni żwirowej o gr. 8 - 16 cm - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 6 cm o ( warstwa wiążąca - 3 cm, warstwa ścieralna - 3 cm ) - uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym o szer. 0.75 m - wykonanie przepustów z rur z tworzywa sztucznego o średnicy 40 i 60 cm, - podczyszczenie rowów przydrożnych - montaż znaków drogowych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót, mapach i rysunkach dotyczących przebudowy dróg ujętych zawartych w SIWZ. Realizacja wszystkich planowanych do przebudowy w ramach zamówienia dróg gminnych odbywać się będzie na podstawie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych złożonych w Wydziale Architektury Starostwa Powiatowego w Augustowie oraz dokumentacji projektowej złożonej wraz ze zgłoszeniami, stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3-letniej gwarancji na wykonane prace. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233120-6, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 167511B; Przebudowa drogi gminnej nr 102825B; Przebudowa drogi gminnej nr 102827B
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż cena najkorzystniejszych ofert dla Części I zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert, stwierdzono, iż cena oferty, która na podstawie ustalonych kryteriów uzyskała najwyższą łączną ilość punktów przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia. Wszystkie złożone przez Wykonawców oferty, zawierały ceny za realizację przedmiotu zamówienia, które przewyższały kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1123566.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 102835B; Przebudowa drogi gminnej nr 102833B; Przebudowa drogi gminnej nr 102837B
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż cena najkorzystniejszych ofert dla Części II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert, stwierdzono, iż cena oferty, która na podstawie ustalonych kryteriów uzyskała najwyższą łączną ilość punktów przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia. Wszystkie złożone przez Wykonawców oferty, zawierały ceny za realizację przedmiotu zamówienia, które przewyższały kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1243140.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 102826B; Przebudowa drogi gminnej nr 102824B; Przebudowa drogi gminnej nr 102847; Przebudowa drogi gminnej nr 102846B
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż cena najkorzystniejszych ofert dla Części III zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert, stwierdzono, iż cena oferty, która na podstawie ustalonych kryteriów uzyskała najwyższą łączną ilość punktów przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części III zamówienia. Wszystkie złożone przez Wykonawców oferty, zawierały ceny za realizację przedmiotu zamówienia, które przewyższały kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części III zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1419299.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.