eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Dostawa zestawów komputerowych wraz z osprzętem, system operacyjnym, serwisem i gwarancją na potrzeby projektu OKNO NA ŚWIAT- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Świdwin: Dostawa zestawów komputerowych wraz z osprzętem, system operacyjnym, serwisem i gwarancją na potrzeby projektu OKNO NA ŚWIAT- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego
Numer ogłoszenia: 77606 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych wraz z osprzętem, system operacyjnym, serwisem i gwarancją na potrzeby projektu OKNO NA ŚWIAT- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś Priorytetowa: 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Tytuł projektu: OKNO NA ŚWIAT - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego Numer umowy o dofinansowanie: POIG.08.03.00-32-458.13-00 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z osprzętem, system operacyjnym, serwisem i gwarancją. 2.Zamówienie obejmuje: -Dostawę 50 sztuk - Zestawy komputerowe z osprzętem i systemem operacyjnym dla gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Świdwińskiego wraz z serwisem i gwarancją. -Dostawę 50 sztuk - Listwy zasilające dla gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Świdwińskiego. -Dostawę 50 sztuk - Pakiety Office dla gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Świdwińskiego. -Dostawę 50 sztuk - UPSy dla gospodarstw domowych. -Oprogramowanie do zdalnego zarządzania komputerami dla gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Świdwińskiego oraz dla jednostek organizacyjnych Powiatu Świdwińskiego. PRZYBLIŻONA LOKALIZACJA GOSPODARSTW DOMOWYCH: Miasto Świdwin, Gmina miejsko-wiejska Połczyn-Zdrój, Gmina Świdwin, Gmina Sławoborze, Gmina Rąbino, Gmina Brzeżno -Dostawę 50 sztuk - Zestawy komputerowe z osprzętem i systemem operacyjnym dla jednostek organizacyjnych Powiatu Świdwińskiego wraz z serwisem i gwarancją. -Dostawę 50 sztuk - Listwy zasilające dla jednostek organizacyjnych Powiatu Świdwińskiego. -Dostawę 9 sztuk - Routery dla jednostek organizacyjnych Powiatu Świdwińskiego (po 1szt. dla każdej jednostki). -Dostawę 9 sztuk - Switche dla jednostek organizacyjnych Powiatu Świdwińskiego (po 1szt. dla każdej jednostki). -Dostawę 50 sztuk - Pakiety Office dla jednostek organizacyjnych Powiatu Świdwińskiego. LOKALIZACJA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ŚWIDWIŃSKIEGO: -Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Rolniczego im. S. Żeromskiego ul. Szczecińska 88, 78-300 Świdwin 8 szt., -Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ul. St. Staszica 6, 78-320 Połczyn-Zdrój 8 szt. -Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im Wł. Broniewskiego ul. Kościuszki 28, 78-300 Świdwin 8 szt. - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza ul. Wojska Polskiego 27, 78-300 Świdwin5 szt. -Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Świdwinie ul. Drawska 32, 78-300 Świdwin 3 szt. -Zespół Placówek Specjalnych ul. Lepińska 3, 78-314 Sławoborze 8 szt. -Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdwinie (siedziba Połczyn Zdrój) ul. Koszalińska 12, 78-320 Połczyn Zdrój1 szt. -Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Świdwinie ul. Drawska 38, 78-300 Świdwin1 szt. -Zespół Placówek Oświatowych w Połczynie-Zdroju ul. Grunwaldzka 33, 78-320 Połczyn-Zdrój 8 szt. UWAGA! SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENI STANOWI ZAŁACZNIK NR 1 DO SIWZ 3.Instalację oprogramowania, w tym oprogramowania do zdalnej obsługi komputera, konfigurację oraz pierwsze uruchomienie zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych oraz w jednostkach organizacyjnych Powiatu Świdwińskiego. 4.Oznakowanie każdej obudowy i każdego monitora w zestawie w sposób trwały uniemożliwiający usunięcie oznakowania. Wykonawca przekaże również dodatkowe oznakowanie dla każdej obudowy i każdego monitora. Wzór oznakowania stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 5.Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt i oprogramowanie będą objęte licencją na oprogramowanie i gwarancją na dostarczony sprzęt komputerowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca winien jest zaoferować zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ oraz szczegółami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.Zamawiający przekaże Wykonawcy dokładne adresy lokalizacji w dniu zawarcia umowy. 8.Pod pojęciem dostawy sprzętu rozumie się dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem/instalacją i uruchomieniem sprzętu oraz zapewnienie serwisu w okresie gwarancji. 9.Sprzęty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych i gotowe po zainstalowaniu do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz są zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy, lub umów zawartych z wykonawcą, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielne w terminie 2 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku zaistnienia okoliczności umożliwiających rozszerzenie grupy beneficjentów, możliwy jest zakup większej ilości sprzętu komputerowego tego samego rodzaju w związku z tym Zamawiający przewiduje możliwość realizacji zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) może być wnoszone w jednej lub kilku formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w pieniądzu wpłacać należy na konto Starostwa Powiatowego w Świdwinie nr 11 1240 3682 1111 0000 4200 9670 Dokument przelewu należy opisać następująco: Wadium - ZP.272.3.2014 Dostawa zestawów komputerowych OKNO NA ŚWIAT Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Dokument wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale. Termin złożenia wadium - do dnia 21.03.2014 do godz. 10:00 Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie oferty. Zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n w wypadkach: Niezwłocznie: -wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. -Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 2.Utrata wadium. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: Wykażą się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się min. jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: -Zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; -Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. 2.Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron pod rygorem nieważności. 3.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: -zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, -określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, -czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś Priorytetowa: 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Tytuł projektu: OKNO NA ŚWIAT - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego Numer umowy o dofinansowanie: POIG.08.03.00-32-458/13-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.