eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieczfnia Kościelna › Rozbudowa, przebudowa i wyposażenie budynku wielofunkcyjnego w Windykach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Wieczfnia Kościelna: Rozbudowa, przebudowa i wyposażenie budynku wielofunkcyjnego w Windykach
Numer ogłoszenia: 77226 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41677 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieczfnia Kościelna, Wieczfnia Kościelna 48, 06-513 Wieczfnia Kościelna, woj. mazowieckie, tel. 023 6540004, faks 023 6540050.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i wyposażenie budynku wielofunkcyjnego w Windykach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji: Rozbudowa, przebudowa i wyposażenie budynku wielofunkcyjnego w Windykach. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1)roboty rozbiórkowe, 2)roboty ziemne, 3)fundamenty, 4)ściany nadziemia, 5)schody żelbetowe, 6)konstrukcja dachu, 7)pokrycie dachu, 8)roboty murowe w istniejącym budynku, 9)roboty żelbetowe w istniejącym budynku, 10)podłoża pod posadzki, 11)tynki i okładziny, 12)stolarka okienna i drzwiowa, 13)posadzki, 14)roboty malarskie, 15)elementy kowalsko-ślusarskie, 16)docieplenie ścian zewnętrznych, 17)opaska wokół budynku i podjazd dla niepełnosprawnych, 18)ogrodzenie, 19)instalacje sanitarne i grzewcze, 20)instalacje elektryczne, 21)wyposażenie Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania inwestycji.: - przygotowanie zaplecza budowy; - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia; - wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej; - wykonanie dokumentacji powykonawczej; - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; - wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 9 i Nr 8 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 10 do SIWZ) i przedmiarach robót (załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz w przedmiarze uzupełniającym (załącznik Nr 11 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje że złożył wniosek o dofinansowanie inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 4.1/413 Wdrożenie Lokalnych Strategii Rozwoju Odnowa i Rozwój Wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo BUDO-LAND Zygmunt Antoni Guzik, Piotr Krupiński, Elżbieta Perkowska Sp. j., ul. Śmiecińska 9, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 584809,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 496370,19

  • Oferta z najniższą ceną: 496370,19 / Oferta z najwyższą ceną: 657142,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.