Ogłoszenie z dnia 2014-04-08
Środa Wielkopolska: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek i faksów do siedziby Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej
Numer ogłoszenia: 76987 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., Stary Rynek 6, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 61 28 705 12, faks 61 28 705 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek i faksów do siedziby Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek i faksów do siedziby Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej. Dokładny wykaz materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (Formularz cenowy). Zasady oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały eksploatacyjne: a.były fabrycznie nowe, tzn. że żaden z ich elementów nie był wymieniany, naprawiany bądź napełniany ponownie lub poddany jakimkolwiek innym, w tym przywracającym go do użytku zabiegom technicznym, b. były dostarczone w opakowaniach typowych dla danego produktu, c. były zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta. Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być oryginalne lub równoważne oryginalnym (zamienniki). W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych wymagane jest załączenie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - wymóg zawarty w pkt. 6 dotyczy wyłącznie pozycji 33 - 38 oraz 40 - 41 Załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Przez podmiot uprawniony, o którym mowa w punkcie 6 rozumie się podmiot wskazany w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 11 marca 2013 r. w sprawie informacji o notyfikowanych jednostkach certyfikujących i jednostkach kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriach (M.P. z 2013 r. poz. 328).. Jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii) winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w którym materiał będzie zainstalowany, tj. produktowi oryginalnemu lub go przewyższać. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych oryginalnym pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt oryginalny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BLACKLINE Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134307,59
Oferta z najniższą ceną: 134307,59 / Oferta z najwyższą ceną: 173426,63
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Tonery do drukarek dostępne są praktycznie w każdej firmie prowadzącej sprzedaż akcesoriów komputerowych, artykułów biurowych, eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Również duże sieci handlowe w postaci supermarketów posiadają w swojej ofercie przedmiotowy asortyment. Szacowana wartość netto zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Jedynym kryterium jaki zastosuje Zamawiający będzie cena.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Zakup i dostawa materiałów drogowych w ramach realizacji inwestycji Budowa drogi na Osiedlu Kresowym w Kamionkach (gmina Kórnik)
- Sukcesywna dostawa rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Dostawa emulsji asfaltowej na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonywanie remontów cząstkowych dróg powiatowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach - postępowanie nr 2.
- BZP.271.35.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK BĄDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY- MOKOTOWA ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.